Sălăjeanul, ianuarie-martie 2019 (Anul 16, nr. 3486-3540)

2019-01-29 / nr. 3498

„Bădăcin, satul memoriei culturale. Demersuri antropologice de Centenar” Un nou volum apărut cu sprijinul Centrului de Cultură și Artă al Județului Sălaj va fi lansat duminică, 3 februarie 2019, ora 13.30, la căminul cultural din Bădăcin. Este vorba despre lucrarea „Bădăcin, satul memoriei culturale. Depresia atinge cote maximein ianuarie Luna ianuarie este considerată a fi cea mai depresivă a anului. Kilogramele în plus, urmare a meselor copioase de sărbători, reintrarea în programul de lucru și, nu în ultimul rând bilanțul pe care unii îl fac la final de an, unde eșecurile par mai multe decât împlinirile, pot duce la depresie. Instituția Prefectului Sălaj a prezentat ieri, 28 ianuarie, raportul de activitate pe anul 2018. Potrivit datelor prezentate, Instituția Prefectului „și-a îndeplinit obiectivele stabilite pentru anul 2018, în conformitate cu prevederile legale și respectând principiile legalității, imparțialității și obiectivității, transparenței și liberului acces la informațiile de interes public, eficienței, responsabilității, profesionalizării, și orientării către cetățean’’. Instituția Prefectului a prezentat raportul de activitate pe anul 2018 Probleme cu vaccinul antigripal Un bărbat din Ileanda a murit carbonizat în propria locuință, duminică, 27 ianuarie. Casa în care locuia a fost mistuită de un incendiu puternic. Intervenția pompierilor a fost una dificilă, din cauza lipsei unui drum de acces către casa cuprinsă de flăcări. ► [UNK] pagina 4 ► [UNK] Mai multe informații în pagina 8 ANAF demarează operațiunea „Iceberg” ANAF desfășoară operațiunea „Iceberg", prin care verifică marile companii din țară pentru a se asigura că acestea respectă prevederile legale și nu se sustrag obligațiilor fiscale.