Sălăjeanul, ianuarie-decembrie 2020 (Anul 17, nr. 3633-3692)

2020-07-15 / nr. 3670

Editat de SC MEDIADIFF PRODUCT SRL Fondat în 2004 www.salajeanul.roalajeanul 8 pagini • 2 lei tß 15-21 iulie 2020 I Nr. 3670 Vineri, 17 iulie 2020,18 cupluri care au sărbătorit nunta de aur au fost felicitate de edilul orașului Jibou, Dan Ghiurco Primarul orașului Jibou, Dan Ghiurco a avut parte de bucuria aniversării a 50 de ani de căsătorie pentru 18 cupluri din Jibou și satele aparținătoare. „De fiecare dată, la NUNTA DE AUR, mă încearcă sentimente de prețuire și admirație față de aceste “modele de conviețuire”. Ele sunt modele atât pentru familie, cât și pentru societate. Să împlinești 50 de ani de căsătorie este darul lui Dumnezeu pentru soți, însă acest dar trebuie însoțit de respect reciproc, înțelegere, comunicare, toleranță, răbdare și nu în ultimul rând purtând sarcina celuilalt. Spunea cineva că un mariaj perfect nu este ceva care se întâmplă pur și simplu, este ceva ce trebuie creat” a menționat plin de emoție primarul Dan Ghiurco. Le urăm și noi cât mai mulți ani împreună și multă sănătate! Desfășurarea alegerilor locale, programate pentru 27 septembrie, se află sub semnul întrebării în cazul în care România revine la starea de urgență. Constantin Mitulețu-Buică, președintele Autorității Electorale Permanente, a declarat că proiectul de lege adoptat de Parlament prevede măsurile necesare pentru desfășurarea alegerilor locale în data de 27 septembrie, menționând că dacă se revine la starea de urgență „lucrurile vor fi suspendate”. Mai multe informații în pagina 4 Proiecte. Două poduri In Șimleu Silvaniei După 2 sau 3 ture de licitații, două dintre proiectele importante ale orașului de sub Măgura prind contur. Este vorba despre construcția unui pod, la intersecția străzii Nicolae Bălcescu cu strada Partizanilor și despre reabilitarea podului de la intersecția străzii 22 Decembrie cu Partizanilor. Construcția podului peste râul Crasna la intersecția străzii Nicolae Bălcescu cu strada Partizanilor din Șimleu Silvaniei va fi gata la sfârșitul acestui an. “Două dintre proiectele importante ale orașului sunt legate de podul peste râul Crasna. Unul dintre ele este un pod nou, la intersecția străzii Nicolae Bălcescu cu strada Partizanilor, sau legătura de la Școala Specială înspre Cartierul Brădetcum știu și clevanii. Este o lucrare care a demarat greu, în sensul în care am făcut 2 sau 3 ture de licitații la care nu sa prezentat nimeni. Am avut în sfârșit un câștigător al licitației anul trecut, tot anul trecut s-au demarat lucrările, s-a lucrat puțin anul trecut și anul acesta lucrările au decurs destul de bine. Proiectul s-ar întinde pe trei ani de zile, dar, după cum se mișcă lucrurile, anul 2020 înseamnă finalizarea podului respectiv. Firma care se ocupă este o firmă cu sediul în Zalău și sunt foarte mulțumit de modul în care se desfășoară lucrările”, ne informează primarul Septimiu Țurcaș. Un alt proiect important ce se desfășoară în Șimleu Silvaniei este reabilitarea podului de la intersecția străzii 22 Decembrie cu Partizanilor. “La celălalt pod am urmat aceleași proceduri, din păcate, în sensul în care nu am avut clienți nici acolo la 3 ture de licitații. La ultima tură au fost 4 participanți la licitație, avem și acolo un contract semnat. Este vorba despre reabilitarea aici, un pod nou, reabilitarea podului de la intersecția străzii 22 Decembrie cu Partizanilor, sau, cum știu șimleuanii, podul de la Mal. Aici avem și partea de proiectare, deci, avem proiectare plus execuție, anul 2020 nu va însemna finalizarea acestui proiect, am semnat contractul de doar o lună de zile, suntem la început, dar noi ne bucurăm că există încă 2 investiții importante care se desfășoară în orașul nostru, în același timp cred că toată lumea realizează că orice pod peste un râu, în cazul nostru râul Crasna înseamnă o decongestionare a circulației din anumite zone ale orașului”, a declarat edilul orașului Șimleu Silvaniei. (I.H.)