Scînteia, aprilie 1985 (Anul 54, nr. 13253-13277)

1985-04-02 / nr. 13253

A TOVARĂŞULUI NICOLAE CEAUŞESCU -OMAGIUL FIERBINTE AL POPORULUI CALDE MESAJE DE FELICITARE DE PE TOT CUPRINSUL ŢĂRII în telegrama COMITETULUI JUDEŢEAN ALBA AL P.C.R. se spune : într-un singur gînd că întregul partid şi popor, din adîncul inimilor, comuniştii, toţi oamenii muncii de pe meleagurile judeţului Alba, trăiesc în aceste momente memorabile, de vibrantă semnificaţie patriotică şi adevărată sărbătoare, cele mai alese sentimente de covîrşitoare bucurie, necuprinsă mindoie şi profundă satisfacţie, de nemărginit entuziasm şi nespusă recunoştinţă, prilejuite de realegerea dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe secretar general ,Nicolae Ceauşescu, de către iV Marea Adunare Naţională, in funcţia supremă de preşedinte al Republicii Socialiste Romania. Exprimînd înalta stimă şi cea mai vie recunoştinţă, profundul respect şi dragostea înflăcărată cu care locuitorii judeţului Alba vă înconjoară statornic, asemenea întregului popor, vă rugăm, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să primiţi un călduros omagiu, cele mai alese şi sincere felicitări, urări fierbinţi de multa sănătate şi lentire, ani îndelungaţi de viaţă şi aceeaşi pilduitoare putere de muncă, pentru a ne conduce cu abnegaţie, clarviziune ştiimuicâ şi cutezanţă revoluţionară spre înfăptuirea neabătută a Programului partidului de făurire a societăţii socialiste multilateral dezvoltate şi înaintarea României spre comunism, aspiraţia supremă a întregii naţiuni. i clindri de făptui că marile transformări care au schimbat înfaţişarea ţării, munca şi viaţa fiilor ei sunt legate nemijlocit aegimuirea şi activitatea dumneavoastră eroică, că ele poartă pecetea inconfundabilă a spiritului novator pe care l-aţi inaugurat la Congresul al IX-lea al partidului, comuniştii, toţi oamenii muncii de pe aceste meteagri vă adresează cele mai vii mulţumiri pentru tot ceea ce întreprindeţi spre binele şi fericirea celor ce muncesc şi dau glas angajamentului ferm de a nu precupeţi nici un efort pentru înfăptuirea neabătută a politicii interne şi externe a partidului şi statului nostru. In aceste momente istorice pe care le trăiesc intregul nostru partid şi popor cu puternică mindrie şi satisfacţie patriotică — se arată in telegrama COMITETULUI JUDEŢEAN AUCIEŞ AL P.C.R. — vă rugăm să ne permiteţi, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să fim purtătorii celor mai înalte ginduri şi sentimente de vibrantă emoţie şi nemărginită bucurie ale comuniştilor, ale tuturor oamenilor muncii din Argeş, şi să vă adresăm calde şi respectuoasă felicitări pentru realegerea dunneavoastra în ţutura supremă de preşedinte al Republicii Socialiste Romania.. „ Votul istoric prin care Marea Adunare Naţională v-a reinvestit in funcţia supremă de răspundere în stat reprezintă o strălucită sinteză a voinţei şi dorinţei fierbinţi a tuturor cetăţenilor României socialiste, o caldă şi totală expresie a stimei, preţuirii, respectului şi recunoştinţei cu care partidul şi poporul înconjoară pe cel mai iubit fiu al naţiunii — înflăcărat revoluţionar şi patriot — pentru tot ce a făcut şi face spre binele şi fericirea poporului, spre gloria şi măreţia patriei noastre. Poporul întreg exprimă prin acest vot istoric recunoştinţa pentru măreţele înfăptuiri obţinute intr-o epocă pe care o numeşte cu mindrie şi respect „Epoca Ceauşescu“ şi hotărirea sa fermă de a înfăptui neabătut, sub inţeleapta şi încercata dumneavoastră conducere, luminosul program elaborat de cel de-al XIII- lea Congres al partidului. Cu încredere nestrămutată că sub inţeleapta dumneavoastră conducere poporul român va cunoaşte noi şi tot mai importante victorii, vă urăm din toată inima ani mulţi şi fericiţi, aceeaşi putere inegalabilă de muncă, spre binele partidului şi poporului, spre gloria şi măreţia scumpei noastre patrii — Republica Socialistă România. Dînd expresie sentimentelor de cea mai aleasă stimă, înaltă consideraţie şi de devotament neţărmurit ale comuniştilor şi celorlalţi oameni ai muncii din cadrul COMBINATULUI MINIER VALEA JIULUI faţă de dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, fiul cel mai devotat şi mai înţelept al naţiunii noastre socialiste, eminent conducător de partid şi de stat, personalitate proeminentă a vieţii politice, economice şi ştiinţifice româneşti şi mondiale, vă adresăm felicitările noastre fierbinţi cu prilejul realegerii dumneavoastră în înalta funcţie de preşedinte al Republicii Socialiste România. Avem deosebita plăcere de a vă informa, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, preşedintele Republicii şi minerul nostru de onoare, că producţia de cărbune energetic şi cocsificabil a Văii Jiului a crescut de la 5,5 milioane tone in 1965, la peste 10,8 milioane tone în 1984, iar la finele acestui an preconizăm să realizăm 13,5 milioane tone, din care 4 milioane tone huilă spălată pentru siderurgie. Toate realizările noastre poartă amprenta atenţiei şi grijii, cu adevărat părinteşti, de care minerii se bucură din partea conducerii partidului şi statului, a dumneavoastră personal, prietenul cel mai apropiat al oamenilor muncii din adîncuri, comunistul şi conducătorul cel mai clarvăzător care a venit tot timpul în mijlocul nostru, s-a sfătuit cu noi şi ne-a dat indicaţiile şi orientările cele mai preţioase. Iată de ce, vă rugăm să ne permiteţi, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să folosim şi acest prilej pentru a ne exprima bucuria fără egal pentru realegerea dumneavoastră în această nobilă funcţie de stat şi să vă urăm, din adîncul inimilor noastre, viaţă îndelungată şi sănătate deplină, pentru a conduce partidul, patria şi poporul nostru înainte pe drumul socialismului şi comunismului. Cu adîncă mindrie patriotică şi profundă satisfacţie, cu sentimente de infinită bucurie şi neţărmurită încredere, comuniştii, toţi oamenii muncii — se spune în telegrama COMITETULUI JUDEŢEAN BACAU AL P.C.R. — vă adresează dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe secretar general, cele mai alese şi calde ,felicitări cu prilejul reînvestirii de către Marea Adunare Naţională în suprema funcţie de preşedinte al Republicii Socialiste România. Actul solemn al realegerii dumneavoastră — mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu — în această înaltă funcţie işi găseşte sensurile profunde în marile realizări ale României socialiste, marcate puternic de perioada celor 20 de ani de istorie nouă, revoluţionară, care poartă efigia personalităţii dumneavoastră proeminente, a gîndirii şi forţei creatoare cu care aţi acţionat şi acţionaţi în fruntea partidului şi statului, pentru înfăptuirea idealurilor nobile de progres şi prosperitate ale poporului român, pentru pace şi colaborare internaţională. Realegerea dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în înalta funcţie de preşedinte al României socialiste conferă întregului popor certitudinea înfăptuirii grandiosului program adoptat de către Congresul al XIII- lea al Partidului Comunist Român, ridicării ţării noastre pe noi culmi de progres şi civilizaţie. în aceste momente sărbătoreşti, vă adresăm din adîncul inimilor multă sănătate, ani mulţi şi luminoşi de viaţă spre gloria partidului şi poporului român, pentru strălucirea şi măreţia patriei noastre scumpe — Republica Socialistă România, în telegrama UNIUNII CENTRALE A COOPERATIVELOR MEŞTEŞUGĂREŞTI se arată : Fiecare dintre noi ştie bine, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că marile victorii obţinute de poporul nostru în această perioadă — pe care pe drept cuvint şi cu mindrie o numim „Epoca Ceauşescu“ — pe drumul edificării noii societăţi, al propăşirii necontenite a patriei şi al ridicării bunăstării materiale şi spirituale a oamenilor muncii, imensul prestigiu de care se bucură astăzi România socialistă în lume sunt strins legate de numele dumneavoastră, strălucit conducător de partid şi de stat, revoluţionar desăvirşit, patriot înflăcărat, erou între eroii neamului, personalitate proeminentă a mişcării comuniste şi muncitoreşti internaţionale, a lumii contemporane, care v-aţi dedicat întreaga viaţă şi activitate slujirii cu abnegaţie şi devotament a intereselor fundamentale ale poporului, cauzei păcii şi colaborării internaţionale. Mindrn de aceste clipe istorice pe care le trăim, mulţumindu-vă cu adincă recunoştinţă pentru îndrumarea şi sprijinul pe 'CM'e-Jre. -acojitittti .-««operaţiei ^stwțu^psti,.n^-ntajţiifestăm, şi cu acest prilej,. deplina adeziune la întreaga politică a partidului şi statului nostru şi vă asigurăm, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că vom depune întreaga noastră pricepere şi putere de muncă pentru a îndeplini în mod exemplar sarcinile ce ne revin din istoricele hotărîri adoptate de Congresul al XIII-lea al partidului, sporind contribuţia acestui sector al economiei naţionale la înflorirea pe mai departe a patriei noastre libere şi independente, la ridicarea bunăstării poporului — ţelul suprem al politicii partidului nostru. In telegrama COMITETULUI JUDEŢEAN CALARASI AL P.C.R. se arată : Cu inimile pline de bucurie, cu sentimente de înflăcărată mindrie patriotică, comuniştii, toţi locuitorii judeţului nostru vă adresează în aceste momente solemne, de înălţătoare sărbătoare, de vibrant entuziasm patriotic, cînd aţi fost reînvestit în funcţia supremă de preşedinte al României socialiste, cele mai respectuoase şi alese felicitări, acest act de fundamentală importanţă pentru destinele patriei constituind expresia cea mai înaltă a voinţei naţionale, opţiunea istorică a tuturor fiilor ţării, care intr-o indestructibilă unitate acţionează neabătut pentru înfăptuirea politicii partidului, consacrată împlinirii idealurilor noastre de progres şi bunăstare. Sărbătorind în acest început de primăvară două decenii de la alegerea dumneavoastră în fruntea partidului, eveniment încrustat de-a pururi în conştiinţa naţiunii şi în istoria patriei, ne exprimăm adînca şi legitima noastră satisfacţie faţă de profundele transformări revoluţionare, înnoitoare, din toate domeniile vieţii economice şi sociale ce caracterizează această epocă de renaştere naţională, de măreţe izbînzi socialiste, ce se înalţă victorioasă, prin voinţa întregii naţiuni, cu numele ei de glorie — „România, Epoca Ceauşescu“. Vă asigurăm cu adincă vibraţie a conştiinţelor că toţi locuitorii judeţului Călăraşi, în frunte cu comuniştii, asemenea întregului nostru popor, urmînd măreţul dumneavoastră exemplu, îndeplinind cu toată responsabilitatea orientările şi indicaţiile de înaltă valoare principială şi practică pe care ni le-aţi dat, îşi vor dărui, întreaga capacitate şi putere de muncă înfăptuirii hotărîrilor istorice ale Congresului al XIII- lea al partidului, sporindu-şi astfel necontenit contribuţia la înflorirea multilaterală a patriei. Realegerea dumneavoastră în funcţia supremă de preşedinte al Republicii Socialiste România este expresia sentimentelor de recunoştinţă a naţiunii noastre pentru tot ceea ce aţi făcut şi faceţi pentru fericirea de azi şi de miine a poporului român, pentru înţelepciunea şi clarviziunea, realismul, cutezanţa revoluţionară şi fermitatea cu care imprimaţi vieţii noastre economice şi sociale un curs ascendent, dinamic şi novator — menţionează telegrama COMITETULUI DE STAT AL PLANIFICĂRII. Vă asigurăm şi cu acest prilej că ne vom mobiliza toate forţele, alături de ceilalţi oameni ai muncii din ţara noastră, pentru îndeplinirea neabătută şi în cele mai bune condiţii a sarcinilor economico-sociale ale cincinalului actual, vom aplica neabătut indicaţiile dumneavoastră în slujba ridicării pe o treaptă superioară a activităţii de planificare şi fundamentare mai bună a indicatorilor de plan şi pentru asigurarea tuturor condiţiilor în vederea realizării exemplare a importantelor obiective economico-sociale ale viitoarei etape de dezvoltare multilaterală a ţării. Vă rugăm, mult iubite tovarăşe secretar general, să primiţi cele mai calde şi respectuoase urări de sănătate şi viaţă îndelungată în fruntea partidului şi statului, spre binele şi fericirea întregului nostru popor, a întregii noastre naţiuni. în acest moment istoric pentru întreaga naţiune, prilejuit de realegerea dumneavoastră de către Marea Adunare Naţională în înalta funcţie de preşedinte al României, colectivul de oameni ai muncii — se arată în telegrama INSTITUTULUI DE CERCETĂRI CHIMICE BUCUREŞTI — vă adresează, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, cele mai respectuoase felicitări şi urări de deplină sănătate, putere de muncă şi viaţă îndelungată pentru a conduce şi pe mai departe, cu aceeaşi intelepciune şi cutezanţă, partidul, ţara şi poporul spre binele şi fericirea naţiunii noastre, spre măreţia României socialiste, în cei douăzeci de ani de cînd vă aflaţi în fruntea partidului şi statului nostru. România a parcurs cea mai înfloritoare perioadă din istoria sa şi pe care, ca semn de aleasă cinstire, o numim „Epoca Ceauşescu“. Sînt anii cînd sub conducerea dumneavoastră întregul popor s-a angajat pe drumul unor ample şi profunde transformări revoluţionare, dispunînd în prezent de o industrie puternică, de o agricultură intensivă modernă, de o viaţă spirituală înfloritoare. Sub influenţa determinantă a înaltei dumneavoastră concepţii despre rolul ştiinţei în făurirea societăţii socialiste multilateral dezvoltate, cercetarea ştiinţifică, condusă de eminentul savant şi om politic, tovarăşa academician doctor inginer Elena Ceauşescu, în strinsă conlucrare cu învăţămintul şi producţia, s-a afirmat ca pirghie esenţială a dezvoltării şi modernizării forţelor de producţie, a sporirii venitului şi avuţiei naţionale. Animaţi de strălucitul dumneavoastră exemplu de viaţă şi activitate revoluţionară, avem deplina convingere că expresia celui mai fierbinte patriotism nu poate fi decit angajamentul nostru, al întregului colectiv de oameni ai muncii de la Institutul de Cercetări Chimice — ICECHTM București, de a îndeplini exemplar hotăririle Congresului al XIII-lea al partidului. Sîntem mineri că în fruntea ţării, a destinelor ei, vă aflaţi şi pe mai departe dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, garanţie sigură a mersului nostru neabătut pe calea prosperităţii şi bunăstării, a înfloririi necontenite a patriei, a ridicării ei pe noi culmi de progres şi civilizaţie — se relevă în telegrama COMITETULUI JUDEŢEAN MARAMUREŞ AL P.C.R. şi a COMITETULUI EXECUTIV AL CONSILIULUI POPULAR JUDEŢEAN. Vă rugăm, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să ne permiteţi să folosim acest fericit prilej ca, odată cu înflăcărată noastră recunoştinţă pentru tot ceea ce faceţi spre continua şi multilaterala prosperitate a Maramureşului — în pas cu întreaga ţară — să vă adresăm cele mai alese urări de sănătate, fericire şi deplină putere de muncă spre a ocroti, cu aceeaşi strălucire şi înţelepciune, destinele minunatului nostru popor. Conştienţi fiind de marile sarcini ce ne revin din istoricele documente ale Congresului al XIII-lea al partidului, în numele oamenilor muncii din judeţul Maramureş, mineri, metalurgişti, forestieri, agricultori, intelectuali — tineri şi vîrstnici — vă rugăm să primiţi încredinţarea noastră că nu vom precupeţi nici un efort pentru a înfăptui exemplar sarcinile de plan pe acest an şi pregătirea temeinică a condiţiilor de realizare a prevederilor cincinalului viitor, astfel incit judeţul nostru să-şi aducă o contribuţie tot mai mare la realizarea măreţelor obiective de dezvoltare economico-socială a patriei prevăzute în Programul partidului de făurire a societăţii socialiste multilateral dezvoltate şi înaintare a României spre comunism. Oamenii muncii din industria chimică, alături de întregul popor român, au primit cu nemărginită bucurie, mindrie patriotică şi entuziasm realegerea dumneavoastră în înalta funcţie de preşedinte al Republicii Socialiste România. Reînvestirea dumneavoastră în funcţia supremă a statului constituie chezăşia sigură a mersului mereu ascendent al României pe drumul luminos al socialismului şi comunismului, al fericirii şi propăşirii naţiunii noastre — se menţionează în telegrama MINISTERULUI INDUSTRIEI CHIMICE. Profund recunoscători faţă de prodigioasa dumneavoastră activitate de ctitor al României moderne, vă mulțumim din inimă pentru contribuția dumneavoastră hotărîtoare la dezvoltarea industriei chimice, angajîndu-ne cu toată ființa la realizarea liniilor directoare aprobate de cel de-al XIII-lea Congres al partidului. Vă rugăm, cu aleasă preţuire şi profund respect, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să primiţi cele mai calde urări de sănătate şi fericire, ani mulţi de viaţă şi putere de muncă, pentru a ne conduce pe culmi tot mai înalte de civilizaţie şi progres, de bunăstare şi pace. Comuniştii, toţi locuitorii judeţului Olt îşi unesc glasurile cu întregul popor într-un fierbinte omagiu de dragoste şi recunoştinţă faţă de dumneavoastră, ilustru conducător al destinelor şi năzuinţelor noastre, în acest ceas de aleasă sărbătoare, pentru a exprima nemărginita satisfacţie şi bucuria deplină, cu minunatul prilej al realegerii dumneavoastră, în suprema funcţie de preşedinte al Republicii Socialiste România — se spune în telegrama COMITETULUI JUDEŢEAN OLT AL P.C.R. şi a CONSILIULUI POPULAR JUDEŢEAN. Unanimitatea impresionantă a voturilor alegătorilor, a tuturor reprezentanţilor din marele sfat al ţării înseamnă, de fapt, voinţa fierbinte a întregii noastre naţiuni, izvorită din milioanele de inimi ale românilor, avînd valoarea inestimabilă şi sensul adine al înaltului ataşament faţă de eroul glorios ce a dat o măreaţă strălucire chipului prosper al României de azi. Comuniştii, toţi oamenii muncii din judeţul nostru, în aceste momente de aleasă sărbătoare, îşi reafirmă angajamentul solemn de a nu precupeţi nimic pentru a înfăptui exemplar politica internă şi externă a partidului, istoricele hotărîri ale Congresului al XIII-lea, orientările şi indicaţiile date de dumneavoastră, aşa incit să ne onorăm cu cinste cuvîntul dat, de a ne situa şi de acum înainte printre judeţele de frunte ale ţării. In telegrama DEPARTAMENTULUI SECURITĂŢII STATULUI se spune : In aceste momente solemne, de aleasă sărbătoare pentru întregul nostru popor, prilejuite de recenta împlinire a două decenii de cînd aţi fost ales în funcţia supremă de conducere a Partidului Comunist Român şi de realegerea dumneavoastră ca preşedinte al Republicii Socialiste România şi comandant suprem al Forţelor Armate, vă rugăm în mod respectuos să ne permiteţi a vă adresa, în numele tuturor cadrelor Securităţii Statului, un vibrant omagiu ostăşesc de profundă preţuire, stimă şi fierbinte recunoştinţă pentru gîndirea şi activitatea dumneavoastră cutezătoare, rolul hotărîtor în elaborarea şi transpunerea în viaţă a întregii politici interne şi externe a partidului şi statului, a programelor de dezvoltare şi înflorire multilaterală a patriei. Cu însufleţită mindrie patriotică, alături de întreaga noastră naţiune, ne exprimăm şi cu acest minunat prilej admiraţia neţărmurită pentru glorioasele înfăptuiri din ultimii 20 de ani ale poporului român sub conducerea dumneavoastră înţeleaptă şi clarvăzătoare, perioadă a celor mai remarcabile împliniri din întreaga istorie a României. Călăuziţi de luminosul dumneavoastră exemplu de muncă şi viaţă, vă încredinţăm, mult stimate tovarăşe comandant suprem, că vom face totul pentru îndeplinirea exemplară a sarcinilor ce ne revin din hotărârile Congresului al XIII-lea, a ordinelor, indicaţiilor şi orientărilor dumneavoastră, a misiunilor încredinţate de partid şi popor, de a apăra cu fermitate cuceririle revoluţionare, independenţa şi suveranitatea Republicii Socialiste România. Reînvestirea dumneavoastră in înalta funcţie de preşedinte al ţării noastre — se arată în telegrama MINISTERULUI INDUSTRIALIZĂRII LEMNULUI ŞI MATERIALELOR DE CONSTRUCŢII — împlineşte gîndurile şi voinţa unanimă ale poporului român de a avea la cîrma treburilor întregii obşti pe cel mai iubit fiu al neamului românesc, exponentul cel mai de seamă al vocaţiei de pace şi progres, conducător încercat al întregii naţiuni, personalitate marcantă a lumii contemporane, militant de frunte al mişcării comuniste şi muncitoreşti internaţionale. Mobilizaţi de minunatul dumneavoastră exemplu de angajare militantă, plenară, în soluţionarea tuturor treburilor ce privesc mersul înainte al societăţii noastre, de spiritul de sacrificiu, pildă de muncă şi viaţă comunistă, pe care ni le-aţi dat in permanenţă, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în cei 20 de ani de cînd vă aflaţi în fruntea partidului, ne angajăm că vom face totul pentru îndeplinirea neabătută a sarcinilor ce ne revin, pentru ca patria noastră să cunoască succese tot mai mari pe drumul socialismului şi comunismului, al întăririi independenţei naţionale. In numele comuniştilor, al tuturor oamenilor muncii din cadrul Ministerului Industrializării Lemnului şi Materialelor de Construcţii, strins ‘imiţi“!« jlirul partidului, .j«-? făptui«'d Cu consecvenţă sarcinile ce ne sînt încredinţate, vă exprimăm hotârîrea fermă de a acţiona cu dăruire pentru înfăptuirea politicii interne şi externe a partidului şi statului, de a îndeplini în mod exemplar hotăririle Congresului al XIII-lea al Partidului Comunist Român. Votul unanim ce v-a fost atribuit are cu atît mai profunde rezonanţe în conştiinţa şi inima poporului român, acum, cînd întreaga ţară omagiază împlinirea a două decenii de cind dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, vă aflaţi in fruntea gloriosului nostru partid şi popor, perioadă înscrisă cu literă de aur în istoria multimilenară a neamului românesc sub numele de „Epoca Ceauşescu“ — se subliniază în telegrama COMITETULUI JUDEŢEAN PRAHOVA AL P.C.R. şi a CONSILIULUI POPULAR JUDEŢEAN. Toţi cei ce trăiesc şi muncesc pe meleagurile străvechi ale Prahovei, asemenea întregului nostru popor, aprobă cu toată fiinţa lor politica internă şi externă promovată de partidul şi statul nostru, neobosita dumneavoastră activitate pe plan internaţional, iniţiativele şi propunerile constructive pe care le faceţi, pătrunse de înaltă răspundere şi puternic spirit revoluţionar faţă de cauza socialismului, a înţelegerii, progresului şi păcii în întreaga lume. Cu bucuria împlinirilor de pînă acum şi cu cele mai curate gînduri izvorâte din recunoştinţa fără margini şi din dragostea fierbinte ce vi le purtăm, vă raportăm, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că organizaţia de partid a judeţului Prahova, toţi oamenii muncii din această minunată parte a ţării sunt ferm hotărîţi să nu precupeţească nici un efort pentru îndeplinirea sarcinilor ce le revin din istoricele hotărîri ale Congresului al XIII-lea al Partidului Comunist Român şi vă adresăm urarea strămoşească de ani mulţi, sănătate deplină şi multă putere de muncă, în fruntea partidului şi statului nostru, spre binele, fericirea şi gloria poporului român, pentru strălucirea şi măreţia patriei noastre scumpe. Republica Socialistă Româ-Fericiţi că sărbătorim împreună cu întreaga naţiune aceste clipe istorice, mindri de a fi contemporani ai unui asemenea eveniment de importanţă epocală pentru destinul scumpei noastre patrii, vă rugăm, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să ne daţi voie nouă, oamenilor muncii din INSTITUTUL CENTRAL PENTRU CONDUCERE ŞI INFORMATICA — se spune în telegrama acestui colectiv — să exprimăm, într-un glas cu întregul popor, nemărginita noastră bucurie şi satisfacţie cu prilejul reînvestirii dumneavoastră în suprema funcţie de preşedinte al Republicii Socialiste România. Vă asigurăm, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că, urmind exemplul dumneavoastră luminos de muncă şi dăruire, toţi oamenii muncii din institutul nostru vor acţiona neabătut pentru punerea în aplicare a tuturor hotărârilor Congresului al XIII-lea, a indicaţiilor dumneavoastră preţioase vizînd domeniul nostru de activitate. Sîntem conştienţi de importantele sarcini pe care informatica trebuie să le rezolve în etapele următoare, în strinsă legătură cu problemele producţiei industriale, contribuind astfel într-o măsură sporită la creşterea gradului de automatizare şi robotizare a proceselor industriale. In telegrama CONSILIULUI DE CONDUCERE AL MINISTERULUI COMERŢULUI INTERIOR se subliniază : Cu imensă satisfacţie şi cea mai mare bucurie, oamenii muncii din comerţul socialist participă la sărbătorirea entuziastă, de către întregul nostru popor, a realegerii dumneavoastră, de cel mai inart forum al puterii de stat, Marea Adunare Naţională, în funcţia supremă de preşedinte al Republicii Socialiste România, cea mai vie expresie a votului unanim al ţării, pentru fiul său cel mai iubit, pentru dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu. Actul politic fundamental al reinvestirii dumneavoastră ca preşedinte al Republicii coincide în modul cel mai fericit cu împlinirea a două decenii de la istorica Plenară din martie 1965 care, exprimind voinţa şi năzuinţa fierbinte a comuniştilor şi întregului nostru popor, v-a ales, pe dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în funcţia supremă de conducere a Partidului Comunist Român, inaugurînd perioada de aur a celor mai grandioase realizări, denumită de toţi fiii ţării, cu dragoste, adine respect şi înălţător sentiment patriotic „Epoca Ceauşescu“. Cu convingerea fermă şi deplina certitudine că împlinirea voinţei unanime a naţiunii de reinvestire a dumneavoastră în cea mai înaltă funcţie de conducere a statului nostru socialist constituie chezăşia sigură a unor noi şi tot mai importante izbinzi în propăşirea continuă a patriei spre piscurile socialismului şi comunismului, vă rugăm, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, preşedinte al Republicii, să ne permiteţi a vă adresa, Încă o dată, urările fierbinţi de ani mulţi şi fericiţi, împreună cu iubita şi stimata tovarăşă Elena Ceauşescu. Inmănunchind cele mai alese gînduri şi sentimente de dragoste fierbinte, preţuire şi stimă pe care vi le poartă dumneavoastră, cel mai iubit fiu al poporului român, viteaz şi încercat conducător al naţiunii noastre socialiste, patriot înflăcărat, personalitate proeminentă a lumii contemporane, comuniştii, toţi cei care trăiesc şi muncesc în străvechea „vatră de foc“ a Reşiţei, alături de întregul popor român, cu legitimă şi aleasă mindrie — se subliniază in telegrama COMITETULUI MUNICIPAL REŞIŢA AL P.C.R. îşi exprimă marea bucurie şi satisfacţie unanimă, prilejuită de realegerea dumneavoastră în funcţia de preşedinte al Republicii Socialiste România. Reînvestirea dumneavoastră în suprema funcţie de conducere a statu-' lui reprezintjf garanţia, c# omul cu *' putere, de ‘geniu : politic', iubitorul de: • «eamn şi ziditorul de ţară, revoluţionarul comunist care vreme de peste 50 de ani şi-a închinat cu devotament, dăruire şi abnegaţie întreaga activitate slujirii intereselor naţiunii noastre, pentru gloria poporului român şi măreţia României socialiste, cauzei socialismului şi comunismului, apărării păcii în lume, va continua, cu aceeaşi înţelepciune, energie şi cutezanţă măreţul edificiu al socialismului multilateral dezvoltat. Eveniment istoric de importanţă excepţională, cu adinei rezonante în inima şi conştiinţa întregii naţiuni, realegerea dumneavoastră in cea mai înaltă funcţie de conducere a statului constituie — se spune în telegrama COMISIEI CENTRALE DE REVIZIE A P.C.R. — garanţia fermă a mersului nostru viguros pe drumul edificării societăţii socialiste multilateral dezvoltate şi al înaintării spre comunism şi, totodată, omagiul profund al tuturor fiilor patriei pentru ataşamentul şi dăruirea fără preget cu care de peste o jumătate de secol v-aţi dedicat viaţa slujirii neabătute a cauzei partidului şi poporului, a idealurilor sale de libertate, independenţă, prosperitate şi progres social. Tot ce s-a înfăptuit în ţara noastră in cei 20 de ani, de cind conduceţi cu înţelepciune şi fermitate comunistă partidul şi destinele poporului român, poartă pecetea gîndirii şi activităţii dumneavoastră creatoare, revoluţionare, această perioadă înscriindu-se definitiv in istoria patriei sub numele de „Epoca Ceauşescu“. Adresîndu-vă din adîncul inimii cele mai calde felicitări şi urări de viaţă îndelungată, multă sănătate şi putere de muncă, spre binele şi fericirea naţiunii noastre socialiste, vă asigurăm, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că vom acţiona cu totală dăruire şi răspundere comunistă pentru înfăptuirea exemplară a sarcinilor ce ne revin din preţioasele dumneavoastră îndemnuri şi orientări, din istoricele hotărîri adoptate de Congresul al XIII-lea al partidului. Ţara întreagă vă datorează, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, toate măreţele împliniri socialiste ale acestor 20 de ani de istorie nouă a României, epoca pe care, din inimi şi conştiinţe, toţi fiii patriei o numesc „Epoca Nicolae Ceauşescu“ — se menţionează in telegrama CONSILIULUI NATIONAL PENTRU EDUCAŢIE FIZICA ŞI SPORT. Măreţele împliniri socialiste care au avut loc în toate domeniile de activitate au însemnat şi pentru mişcarea sportivă românească etapa celei mai înfloritoare ascensiuni, educaţia fizică şi sportul, activităţi de interes naţional, cunoscînd o dezvoltare şi afirmare fără precedent. Acum, cînd întreaga ţară îşi exprimă marea bucurie şi nemărginita încredere în realegerea dumneavoastră ca preşedinte al Republicii Socialiste România, Consiliul Naţional pentru Educaţie Fizică şi Sport, întregul activ al mişcării sportive se angajează cu fermitate şi responsabilitate să-şi mobilizeze toate forţele pentru îndeplinirea la un nivel superior a sarcinilor încredinţate de partidul şi statul nostru, în reprezentarea demnă a României în întrecerile internaţionale, spre gloria sportului nostru, spre gloria patriei noastre socialiste. • • înalta învestitură — act politic fundamental, expresie a voinţei fierbinţi, a gindurilor şi aspiraţiilor întregii noastre naţiuni • Angajare fermă de a acţiona cu răspundere pentru îndeplinirea istoricelor hotărîri ale Congresului al XIII-lea al partidului SCINTEIA - marți 2 aprilie 1985 PAGINA 3