Evangélikus egyházkerületi liceum, államilag segélyezett főgimnázium, Sopron, 1912

TARTALOM. A modern haladás és az evangéliumi keresztyén világnézet viszonya különös tekintettel az iskolai nevelésre..................... 3 I. Kormányzat, felügyelet.............................................................. II. Adatok a líceum 1912-13. iskolai évének történetéhez . . ' ' 31 1. Tanári kar és tantárgybeosztás..........................................................4. 2. Végzett tananyag..................................... ^ 3. Vizsgálat....................................................................................... 68 4. A líceumi tanulók névsora............................ 71 III. A tanuló-ifjuság öntevékenysége, önképzőkörök, egyesületek : 1. Az Ifjúsági Magyar Társaság....................................................................... 2. A Líceumi Gyorsírókör 1912—1913. évi működése................­ 34 3. Ének- és Zenekör . . . . ...................................................... 88 4. Ifjúsági Belmissziói Egyesület..................................................... gg 5. Ifjúsági Tornakör................................................................................... gB IV. Tanszerek: 1. A líceumi nagykönyvtár gyarapodása 1912—1913. iskolai évben 98 2. A Magyar Társaság könyvtárának gyarapodása 1912—1913. tanévben................................. 100 3. Ifjúsági kiskönyvtár . . ...............................................................101 4. Szertárak gyarapodása..................... . . ............................. 101 V. ösztöndíjak, és egyéb segélyezés: 1. ösztöndíjak és egyéb segélyezés......................................................103 2. Tápintézet.................................................................................. VI. Értesítés a jövő 1913—1914-iki tanévre vonatkozólag: 1. Líceum......................... IO9 2. Tápintézet.......................................................................................................Új VII. Statisztikai táblázatok.....................................................................................

Next