Sportul Sălăjean, iulie-decembrie 2013 (Anul 7, nr. 387-413)

2013-09-11 / nr. 397

Leonardo Joao Dal Basco Dali Renol - jucător CS Volei Municipal Zalău. "Zalaul este o echipă grozavă, iar orașul este superb" ♦ Transferat în vară, brazilianul așteaptă să debuteze la Zalău Pregătirile au intrat pe ultima sută de metri și la CS Volei Municipal Zalău. Transferurile din această vară confirmă faptul că oficialii grupării zălăuane doresc să câștige, din nou, supremația în România. Unul dintre cele mai tari achiziții realizate este Leonardo Joao Dai Bosco Dali Agnol. Jucătorul de 27 de ani a semnat un contract pe un sezon și a venit la Zalău la începutul lunii august. Se pare că brazilianul s-a acomodat destul de repede la echipă, dar un raport important au avut-o colegii și antrenorul AurelVlaicu. “Prima mea impresie , este că JCS Vo Municipal Zalău este o echipă grozavă. Băieții, antrenorul, de fapt toată echipă mă tratează foarte bine, mereu mă ajută cu limba. Orașul este superb și există o mulțime de restaurante bune”, ne-a mărturisit voleibalistul, cel care a venit în România alături de frumoasa sa soție. Noul jucător al grupării de la poalele Meseșului are și cetățenie italiană, însă el a evoluat mai mult în “Țara Cafelei”, la echipele Banespa/Mastercard (2002 - 2006), Volei Future/Arașatuba (2006 - 2009) și Alvares/Vitória (2009 - 2010), iar ultima dată a jucat la Super Imperatriz Volei. Pentru secundul Zalăului, cea mai bună performanță a fost cea de campion al statului São Paulo, în 2004, însă, poate deveni din nou campion, dar de data aceasta cu echipa Zalăului, având în vedere că planuri sunt mărețe pentru sezonul care își deschide “porțile” în luna octombrie. Dar, până atunci, gruparea antrenată de Aurel Vlaicu va susține trei turnee amicale și așa vom putea vedea la treabă și noile achiziții ale Zalăului. “Echipa este foarte puternică și sunt convins că ne vom atinge obiectivul. Știu că zălăuanii iubesc voleiul, așa că sper ca sala să fie întotdeauna plină la meciurile noastre, deoarece publicul întotdeauana ajută echipa. Așteptăm primul meci, și vreau să vedem cum interacționăm sub fileu”, a încheiat Leonardo Joao Dai Basco. O Monica MARE Se apropie primul turneu pentru Zalău și Șimleu Cele două formații sălăjene participă la turneul de la Cluj, dar duelul direct nu va avea loc Volei Municipal Zalău s-a reunit de mai bine de o lună, timp în care antrenorii au pus baza pe pregătirea fizică, una de care jucătorii vor avea mare nevoie, având în vedere că va urma un sezon greu, în care Adrian Feher și colegii săi vor lupta pe 3 fronturi: campionat, Cupa României și Cupa CEV. După ce s-au pus bine cu pregătirea fizică, foștii campioni au început și pregătirea tehnico-tactică, astfel că acum va urma primul turneu de verificare. La Cluj- Napoca, Volei Municipal va participa săptămâna viitoare, în perioada 18 - 20 septembrie, alături de alte 5 formații din prima ligă, printre care se află și CS Phoenix Șimleu Silvaniei. Vicecampioana SCM Craiova, Dinamo București, UCM Piatra Neamț și gazda competiției “U” Cluj se vor mai afla la start, însă gruparea de la poalele Meseșului va susține doar 3 meciuri, câte unul în fiecare zi. Fosta campioană a fost repartizată într-o grupă cu “U” Cluj și SCM Craiova, iar după disputarea celor două jocuri, în ziua în care va sta, Volei Municipal Zalău va juca și cu Dinamo, formație repartizată într-o grupă cu UCM Piatra Neamț și CS Phoenix Șimleu Silvaniei. Dacă alte echipe vor susține și două jocuri pe zi, antrenorii de la Zalău au optat pentru a juca doar unul singur, având în vedere că pregătirea tehnico-tactică a fost începută de scurt timp. “Băieții sunt sănătoși, se pregătesc și așteptăm primele meciuri să-i vedem la treabă. La turneul de la Cluj, vom juca doar trei jocuri, câte unul în fiecare zi, fiindcă nu avem nevoie de mai multe, deoarece echipa încă este în plină pregătire. Am optat să jucăm cu Dinamo și SCMU Craiova pentru a ne vedea potențialul, în fața unor echipe cu care ne vom bate la titlu”, a spus președintele Stelian Petroviță. Ionuț COSTINAȘ Mihai Gheorghiță - jucător CS Volei Municipal Zalău: n Ne batem cu șanse reale la titlu După ultimele transferuri, nu numai oficialii clubului, ci și jucătorii sunt convinși cât pot readuce titlul la Zalău, după o pauză de un an // Pepe Nai "tunarul" Zalăului: "Suntem mult mai puternici față de anul trecut" ♦ Ungurul crede că, în vară, la CS Volei Municipal au venit jucători buni Alături de Adrian Feher, ungurul născut la Kecskemét (Ungaria) este cel mai vechi jucător din lotul grupării de la poalele Meseșului. Campion cu Remat. “Pepe” a cucerit o medalie de bronz sezonul trecut, dar “tunarul” Zalăului nici nu concepe să nu ridice trofeul de campion al României. Pentru aceasta, el a argumentat optimismul cu câteva atuuri, pe care le va avea CS Volei Municipal, în sezonul 2013 - 2014. “Echipa este puțin schimbată față de anul trecut. Toată lumea știe că sezonul trecut nu am jucat bine, nu am fost uniți, deși am câștigat o medalie de bronz. Pentru acest sezon, conducerea dorește mai mult, astfel că au avut loc și schimbări importante în lot. Au venit mulți jucători buni, care își doresc nespus facă treabă,să Noi vrem să jucăm cât mai bine și să câștigăm titlul. Lotul nostru este foarte bun și toată lumea lucrează din greu. Toți ne dorim să jucăm în forță și să fim cea mai bună echipă din campionat. Noii mei colegi s-au acomodat repede iar acest Până la startul unui nou sezon din Divizia Al la volei masculin a mai rămas mai bine de o lună de zile, timp suficient pentru CS Volei Municipal Zalău de a se pune la punct în tot ceea ce ține de pregătirea fizică și tehnicotactică. Antrenorul Aurel Vlaicu a sunat adunarea de exact o lună de zile, iar jucătorii sunt aproape de a finaliza o primă parte din perioada de pregătire. Este vorba de cea fizică, pe care jucătorii nu o prea agreează, însă conștientizează că aceasta este cea mai importantă, având în vedere că va urma un sezon lung, în care gruparea de la poalele Meseșului va lupta pe trei fronturi: campionat, Cupa României și Cupa CEV. “De când am revenit la antrenamente, am făcut mai mult pregătire fizică. Este puțin mai greu, dar nu avem ce face. Pregătirea fizică ne va prinde bine pe parcursul campionatului și chiar avem nevoie de așa ceva ”, ne-a declarat voleibalistul Mihai Gheorghiță, care a evoluat până acum un sezon la Zalău și a reușit să câștige medalia de bronz. Voleibalistul mai are contract cu Zalăul până în vara anului viitor și vrea cu tot dinadinsul să cucerească titlul de campion. Este convins că se poate realiza acest vis, mai ales după ultimele transferuri. “Va fi un campionat mai greu decât anul trecut, atât Dinamo, cât și SCMU Craiova, s-au întărit. Nu mai vorbesc de Tomis Constanța, care rămâne principala contracandidată la primul loc. Anul acesta noi ne vom bate cu șanse reale la titlu. Spun acest lucru, deoarece lotul este mult mai bun, iar la echipă este o atmosferă foarte bună. Jucătorii veniți în această vară s-au integrat rapid și așteptăm să înceapă campionatul”, a mai spus Gheorghiță. □ Ionuț COSTINAȘ lucru mă bucură”, a declarat Pepe Nagy, pentru Sportul Sălăjean. Deși au început antrenamentele de câteva săptămâni, elevii lui Aurel Vlaicu au închegat multe relații, iar atomosfera este destinsă. “Lucrăm din greu și vrem să devenim un grup cât mai solid și unit. Până în prezent, am făcut câte două antrenamente pe zi și ne pregătim în forță pentru noul sezon. Eu cred că putem câștiga titlul, deoarece suntem mult mai puternici față de anul trecut. Echipa este unită și fiecare știe ce are de făcut, cred că avem calitate”, a continuat ungurul cu optimism. Oricum, “secundul” de la CS Volei Municipal este atent și la celelalte pretendente la medaliile de aur. “Am văzut că și celelalte echipe din țară au făcut achiziții bune. Cred că tot UCM Tomis Constanța rămâne principala noastră rivală, cu atât mai mult că s-a întărit serios. Și H Dias Massinatori - fostul meu coleg - a semnat cu Tomis și el este foarte un jucător bun. De altfel, și Craiova i-a format un lot bun și a adus mulți jucători importanți, la fel și Dinamo. Cred că cele trei sunt echipe cele mai ĂSfiî puternice adversare, dar și alte formații la care nu ne așteptăm pot să ne creeze probleme și să joace puternic”, a spus jucătorul de 29 de ani. O Călin ONICAȘ Miercuri, 11 septembrie 2013 Sergiu Ivan, simleuanul care vrea să se afirme la CS Phoenix . “Sunt încântat că fac parte din lotul echipei, pentru noul sezon", spune tânărul originar de sub Măgură Fost junior la CS Phoenix, Sergiu Ivan a intrat în vederile antrenorilor Mircea Abraham și Marius Oniga, încă din sezonul trecut, când s-a aflat în pregătiri cu echipa mare. Cum în această vară, Ivan și-a terminat junioratul el a fost cooptat în lotul echipei mari, astfel că jucătorul are o șansă de a se antrena și, poate, chiar evolua cu jucători de valoare. “La început a fost mai greu și am avut de tras, dar prin multă muncă se pot obține lucruri frumoase. Sunt la început de drum și vreau să mă afirm la CS Phoenix. Sunt încântat că fac parte dintr-o astfel de echipă”, ne-a declarat Sergiu Ivan (foto sus). Chiar dacă pe postul său se mai află jucători importanți precum Jovan Lamberger, Ovidiu Teușan și Șerban Pașcan, tânărul voleibalist își așteaptă șansa de care vrea să profite. “Personal îmi doresc să joc cât mai multe meciuri titular și să am o prestație cât mai bună Antrenorii mă susțin și au mare încredere în mine. Aștept să mi se ofere șansa și să profit de ea”, a adăugat talentatul voleibalist. “Ne gândim la cupele europene” Pentru Sergiu Ivan este o mândrie să îmbrace tricoul lui CS Phoenix, mai ales că alături de Răzvan Vâlcelean, este al doilea simleu an din lot. La fel ca și persoanele din conducere și jucătorul este optimist și așteaptă startul noului sezon, de la care își dorește o clasare cât mai fruntașă. “Lotul echipei este foarte bun și nu cred că vom termina sub locul 6. Ne gândim chiar la cupele europene”, a spus Ivan, care va fi onorat să joace într-o sală arhiplină, precum cea de la Șimleu. “îi așteptăm pe suporteri la meciuri, să ne susțină. Avem nevoie mare de ei, fiindcă la un meci de volei aportul lor contează și ne pot face meciurile de acasă mult mai ușoare”, a încheiat Ivan. □ Ionuț COSTINAȘ