Steagul Roşu, septembrie 1967 (Anul 22, nr. 4530-4555)

1967-09-16 / nr. 4543

'■ii'y Unde-și repară sătenii aparatele de radio ? Nu spunem un lucru nou, amintind că aparatele de radio și televizoarele sunt bunuri de larg consum cerute la magazinele sătești deopotrivă ca și la orașe, că numărul abonaților radio la sate este în continuă creștere. In regiunea noastră sunt în prezent peste 130.000 de abonați. Aproape jumătate dintre aceștia locuiesc la sate. Pornind de la aceasta, ne-am interesat ce s-a întreprins în regiune în ceea ce privește lărgirea rețelei de unități cooperatiste pentru întreținerea și repararea acestor aparate în mediul rural. Iată-ne în biroul tovarășului Constantin Dabija, vicepreședinte al Uniunii regionale a cooperativelor meșteșugărești. Interlocutorul ne asigură că au fost luate toate măsurile și că treburile merg de minune. Pe lîngă unitățile existente în fiecare reședință de raion, s-a organizat repararea aparatelor de radio, prin puncte fixe de lucru în uinele comune, unde săptămînal se deplasează tehnicieni. Aici treaba este bine organizată și se asigură o servire promptă a cetățenilor. Iată-ne și la sate: Unele constatări făcute impun însă o rectificare a celor spuse de tovarășul Dabija. Astfel, din cele 24 de puncte fixe existente în scriptele uniunii regionale, aproape două treimi funcționează... doar pe hîrtie, în raioanele Tg. Neamț, Adjud și Tg. Ocna nici o comună nu beneficiază încă de astfel de servicii. Din această cauză cetățenii din comunele acestor raioane sînt nevoiți să meargă cu aparatele „în spinare" cale de 20-30 km, pînă la unitățile cooperatiste raionale și chiar la Bacău treabă deloc ușoară ținînd seama de greutatea aparatelor, de sensibilitatea acestora, de timpul irosit cu drumurile. In evidențele cooperativei „Unirea" din Tg. Neamț, de exemplu, figurează 5 puncte fixe de reparații, dar în realitate nu există nici unul. La Grumăzești, Țibucani Bălțătești nu s-au asigurat sedii coșirespunzătoare și nici tehnicieni, iar la Tupilați și Timișești nu există nici măcar curent electric. Probabil că tovarășii din conducerea cooperativei gîndesc că aparatele de radio pot fi probate și cu petrol lampant. Bine ar fi! La fel se prezintă situația și în raionul Roman. Președintele cooperativei „Prestarea", tovarășul Ion Oană, ne-a declarat sincer că în afară de faptul că s-au fixat pe hîrtie comunele în care să se înființeze centre de reparații, altceva nu s-a mai făcut pînă acum. „Nu avem nici mijloace de transport, nici tehnicieni pregătiți și nici piese de schimb suficiente — ne-a spus președintele, în asemenea condiții nu ne putem achita de sarcini nici la centrul raionului, dar mai ales la sate". In condiții asemănătoare lucrează și cooperativele din Adjud, Piatra Neamț, Bacău și Moinești. Nici acolo unde există condiții reparațiile nu se fac cu promptitudine. Deplasarea tehnicienilor la aceste centre se face sporadic și de cele mai multe ori, asistența de specialitate acordată se rezumă la constatarea unor defecțiuni pentru remedierea cărora posesorii aparatelor sînt invitați cu ele la cooperativa de la centrul raionului. La noi obișnuiau, cîndva, să vină tehnicienii cooperativei „Muncă și artă" din Bacău, dar de vreo lună de zile nu i-am mai văzut prin sat — ne-a spus tovarășul Jan Burghelea, contabil la Sfatul popular din comuna Secueni. Oamenii vin cu aparatele la punctul de reparații în zilele programate conform graficului, dar cum vin, așa se duc. Cît de promptă este servirea cetățenilor se vede și din următorul exemplu: Lui Mihai Cosovan din comuna Vînători, raionul Tg. Neamț i s-a defectat aparatul de radio imediat după ce l-a cumpărat. Cum era și firesc, l-a dus la reparat la cooperativa „Unirea" din Tg. Neamț. Opt luni de zile a umblat omul pe drumuri, irosind bani și timp, pentru ca de fiecare dată să i se spună că „aparatul se află sub observație". Abia după ce a expirat termenul de garanție a fost informat că aparatul are nevoie de o piesă pe care cooperativa nu o posedă și ca atare omul să se adreseze fabricii „Electronica". Și ca Mihai Coșovan au pățit-o mulți alți săteni din raioanele Tg. Neamț, Adjud și Tg. Ocna. Despre greutățile care există în acest domeniu ne-a vorbit și tovarășul Nicolae Fechete, președintele Comitetului executiv al Sfatului popular al raionului Adjud — în satele noastre — ne-a spus tovarășul Fechete — numărul aparatelor de radio, al televizoarelor și în general al aparatelor electronice este în continuă creștere. Nimeni nu s-a gîndit însă că aceste aparate trebuie întreținute, reparate. Cele cîteva ateliere de reparații ale cooperației de consum nu pot face față. Au lucrători cu o slabă calificare și duc lipsă de piese de schimb. Pe bună dreptate în adunările populare, în discuțiile pe care le poartă cu deputații, cetățenii sesizează această situație și cer să fie luate măsuri de soluționare; în momentul de față, lărgirea prestațiilor de servicii la sate este o problemă de stringentă actualitate. Lista unităților cooperatiste, a punctelor fixe pe grupuri de comune — unități și puncte specializate în depanarea aparatelor de radio și a televizoarelor — trebuie completată cît mai curînd, iar prezența lor să nu figureze numai în evidențele Uniunii regionale a cooperativelor meșteșugărești, ci să răspundă cu competență și operativitate necesităților cetățenilor. GH. Z. I.C.R.T. Bacău Strada Vasile Roaită nr. 38 recrutează, din rîndul absolvenților liceelor de cultură generală cu sau fără examenul de bacalaureat, candidați pentru școlile tehnice comerciale cu specialitatea contabili și merceologi cu durata de 2 ani. Cursurile acestor școli tehnice se desfășoară la Bacău și București. Concursul de admitere va avea loc între 23—30 septembrie 1967. Drepturile elevilor sunt cele acordate prin dispozițiile legale în vigoare. Pentru înscrieri și informații suplimentare, candidații se vor adresa Biroului personal de la I.C.R.T.I. Bacău — telefon : 133 20. Cooperative agricole de producție I Bazele de recepție cumpără orice cantitate de subproduse rezultate din condiționarea cerealelor, la prețul de : 1 leu/kg rapiță sălbatică ; 0,80 lei/kg neghină ; 0,80 lei/kg măzăriche din grîu. Valorificați cantități cît mai mari de subproduse rezultate din condiționarea cerealelor. simnasEEJ BACĂU — Muzeul de istorief stradaCarl Marx nr. 10 ; Muzeul de științe naturale strada Karl Marx nr. 2 ; Muzeul de arta , secția permanentă, Calea Mărășești nr. 20 ; Galeriile de artă, Calea Mărășești nr. 12 — prima expoziție personală a pictorului Ion Burdujoc și expoziția de pictură pe sticlă aparținînd pictoriței amatoare Frăsina Vlad, PIATRA NEAMȚ — Muzeul arheologic regional, Piața Libertății nr. 1 , Muzeul de științe naturale strada V. I. Lenin nr. 32. Galeria de artă din blocul turn, găzduiește expoziția personală — Nicolae Milord. ROMAN — Muzeul de istorie strada Cuza Vodă nr. 33 (găzduiește expoziția Tonița — Stoica) și Muzeul de științe naturale, strada Proletariatului nr. 2. ORAȘ GHEORGHE GHEORGHIU-D.J — Muzeul de istorie, BICAZ — Muzeul hidroenergetic (și expoziția personală — Olimpia Tebeica Pogoreltz). ce! TG. NEAMȚ —Muzeul de istorie ..Ștefan Mare“. MĂNĂSTIREA NEAMȚULUI (raionul Tg. Neamț) — Muzeul memorial „Mihail Sadoveanu“. HUMULEȘTI (TG. NEAMȚ) - Casa memorială „Ion Creangă“. RACOVA (raionul Bacău) — Expoziția memoriala „Ion Borcea“. Muzeele, casele memoriale și expozițiile sunt deschise zilnic (cu excepția zilei de luni) între orele 20—20. Pot fi vizitate, de asemenea, punctele muzeistice de la Adjud, Schitul Durău, iar s cele de la mănăstirile Neamțu-,Est, Vârticec, Sagu etc. IglEMIA BACĂU *— Muncitorul , „Pantera neagră“ (orele 15,20 ; 17,20 ; 19,20 ; 21,20) ; Flamura roșie : „Cum se fură un milion“ (orele 15 , 17 , 19 , 21) ; Progresul : „Pentru un pumn de dolari“ (orele 14,30 ; 16,30 ; 18,30 ; 20,30) . Tineretului : „Jandarmul din Saint Tropez“ (orele 10,30 ; 15,30 ; 17,30 ; 19,30 ; 21,30). PIATRA NEAMȚ — Pietricica : „Zodia fecioarei“. ROMAN — 23 August : „Lady Makbeth din Siberia“ ; „Șapte băieți și o ștrengăriți“ ; Victoria : „Rio Conchos“. TG. OCNA — Oituz : „Angelica și regele“. ORAȘ GHEORGHE GHEORGHIU-DEJ - 23 August : „Șapte băieți și o ștrengăriță“ . Oituz : „Orașul meșterilor“. SLANIC-MOLDOVA — 9 Mai : „Falstaff“. TG. NEAMȚ — Victoria .• „Robii“. ADJUD Popular : Jandarmul la New York“ San zimbii SÎMBĂTĂ 16 ȘIETIMBRI 1967 16.00 Atletism . Cupa Europei. Transmisiune de la Kiev. 18.00 „Vă așteptăm la ora I J STEAGUL ROȘU întreprinderea prefabricate Roman Telefon 1900, interior 117 Strada Măgurel nr. 2 Livrează întreprinderilor de stat fără repartiție, următoarele materiale : CUPOANE DIN OȚEL BETON în lungimi de la 1 m — 4 m, de la 0 10 mm — 0 28 mm ; CUPOANE SÎRMA S.B.P. 03 mm în lun gimi de la 3—70 m 1. CONSUMATI LAPTE SI PRODUSE LACTATE Aliment de bază complet 1 litru lapte = 675 calorii Cea mai importantă sursă de calciu, dezvoltă, fortifică și dezintoxică organismul, stimulează secrețiile intestinale, se digeră și asimilează ușor în amestec cu ceai, cafea cu malț, zeamă de fructe și apă minerală, laptele poate fi consumat și de cei ce nu-l pot folosi pui. 1 litru lapte = 600 grame carne vită = 400 grame carne porc = 9 ouă = 500 grame miere = 1.400 grame mere etc. Unitățile comerciale cu lapte și produse lactate primesc și abonamente pentru servirea dv. avantajoasă la domiciliu. pune la dispoziția consumatorilor diferit, ȚESĂTURI DIN LUNĂ și dnim cumnEsmict cu o gamă de CULORI VARIATE, produse durabile și de calitate superioară A SUNAT CLOPOȚELUL (Urmare din pag. l-a)vintul rostit de directorul Jean Ciută, simțămintele pe care le nutresc profesorii pentru nobila lor misiune și treptele spre care tind noile contingente de liceeni. „Convinși — spunea acesta — că numai munca asiduă ne poate oferi mari satisfacții, să folosim din plin condițiile create și să dovedim că știm să prețuim încrederea pe care partidul și statul nostru o acordă tinerei generații emoții, zîmiete, flori. Un adevărat leit-motiv al pateticei simfonii din prima zi de școală. Desprins din sărbătoare, el și-a găsit expresia vibrantă a năzuințelor începutului de drum și la Humuleștii lui Creangă. Pe porțile edificiului cu numele neîntrecutului povestitor moldovean au pășit ieri 520 de elevi. Uniforme și ghiozdane noi rîdeau in soare. Mlădițele de azi ale humuleștenilor se grăbeau la intîlnirea cu lumea minunată a cărților. Curioși, uimiți, trec pe sub ghirlandele de fiori de la intrare școlarii dintr-a întîia. Primirea lor prilejuiește clipe de neuitat. In cadrul festivității de deschidere, aplauzele se întețesc cînd în numele acestor micuți cu mintea Încă plină de basmele bunicii, Farcaș Costel rostește poate cel mai solemn și mișcător „discurs“, prin poezia intitulată „Voi fi școlar“. Peste puțin timp l-am văzut în clasă alături de colegii săi deschizînd cu mișcări nesigure și ochii mirați cel dinții dar al școlii, prima carte : ABECEDARUL. Și, pentru o clipă, alte imagini i-au revenit în minte, imagini desprinse din Uleie de ironie și zimbet ale AMINTIRILOR... Da, ca și atunci pe vremea copilăriei lui Nic a lui Ștefan a Petrei, humuleșteniii prețuiesc învățătura, dar viața lor de acum cunoaște împliniri noi într-o țară în care școala e la îndemina tuturor și Se bubără de’t> Înaltă prețuire. Dincoace de Ozana, în Tîrgul Neamț, la florile emoției culese în satul lui Creangă am adăugat, pe cele de la inaugurarea Școlii generale de 8 ani nr. 5 — lăcaș mîndru în salba construcțiilor moderne din acest raion. Cu greu își amintesc săbăonenii de prima școală construită in satul lor. Se pare că a fost ridicată prin 1862-1864, în anii domniei lui Cuza. De atunci, lucrurile au evoluat un timp cu încetineală, așa că în 1948 se aflau în sat doar șase săli de clasă. Ritmul construcțiilor școlare a crescut considerabil în ultimii ani in întreaga țară și pulsația acestui ritm a fost din plin simțită și la Săbăoani. In ultimii șase ani s-au construit aici 29 săli de clasă. Etapă de virt a fost anul 1961 cînd s-au construit în comună un liceu și o școală generală însumind 16 săli de clasă, laboratoare, săli de sport. Și iată acest nou început de an școlar. De la „bobocii“ claselor intîi, intrați pentru prima dată pe porțile școlii pînă la elevii ultimelor clase, aproape 1800 de elevi s-au revărsat către liceu și școala generală din localitate. Veneau în uniforme noi, in miini cu buchete de flori ce aveau să fie martorele întîlnirii cu cadrele didactice. S-au strîns in careu sub privirile calde ale profesorilor și ale părinților. In strigă cei mai mici, „bobocii", nerăbdători să se așeze în bănci pe care i-am revăzut uitîndu-se fascinați în ochii „învățătorului lor cel dinții". Felicitind cadrele didactice și elevii, cu ocazia începerii unui nou an șadar, tovarășul Gheorghe Condrea, prim-secretar al Comitetului raional Roman al P.C.R., a amintit în cuvîntul său noile condiții create învățământului. „In raionul nostru, a spus vorbitorul, 1.150 de cadre didactice se vor ocupa anul acesta de instruirea celor peste 23.000 elevi. A fost alocată pentru școli numai în acest an suma de 32 milioane de lei din care 1.070.000 lei constituind valoarea manualelor școlare ce se distribuie gratuit". Noile realizări obținute în comună pe linie de învățămînt au fost amintite în cuvîntul lor de mai multe cadre didactice, părinți și elevi. Situat in zona industrială orașului Piatra Neamț, caratierul Zorile Noi este foarte populat. Acolo s-a construit in acest an, de către Grupul de șantiere nr. 2, un local nou de școală cuprinzînd 16 săli de clasă, laboratoare, 2 ateliere pentru lucrări în lemn și metal, cabinet medical etc. Aproape 600 de elevi de clasele I-VIII s-au îndreptat în dimineața zilei de 15 septembrie spre noua școală care-i primea cu porțile larg deschise, cu clase spațioase, însorite, cu mobilier nou și cu manualele așezate pe bănci lingă care mîini atente așezaseră mici buchete de flori. La festivitatea inaugurării noului local și totodată a deschiderii anului de învățămînt 1967-1968 s-au spus cuvinte calde de către profesori, părinți și școlari. Elevii s-au angajat că vor răspunde prin succese la învățătură condițiilor atît de bune, asigurate prin grija partidului și statului. ...Și clopoțeii au argintat muzical începutul anului școlar, multiplicîndu-și tonalitățile cu ecourile silvice ale Ceahlăului, cu armonii de pe Bistrița, Trotuș, Siret, în toate orașele și satele regiunii Dacă între ele zilele-și vorbesc, e firesc să fie mîndră și semeață cea de-a 15-a zi a lui septembrie. Anul nou al slovei de la ea pornind i se cuvine o urare . Să ne crească școlarii la fel de înțelepți ca înțelepții care au sfințit pămîntul și văzduhul României ! Să le fie tuturor drag de carte cum fi-i florilor drag de soare, cum i-i soarelui de flori ! Să se bucure dascălii că strălucirea virtuților lor se înmiește faptic în cutezătorii de mîine! La mulți ani, școală, floare, școală-soare, școală-rodnicie ! Păpușile, cu ochi de mărgele și rochițe de catifea, căluții de lemn și coifurile de hîrtie au lăsat locul abecedarului. începe adevărata pregătire pentru viață. LOTO din 15 septembrie 1967 61, 15, 7, 46, 20, 75, 47, 77, 37, 14, 21, 54. Fond de premii 914.895 lei. I I I I I I I I I I I I 1 I I I I I I I I I I I I I aaI a i 88 I8 Sîmbătă 16 septembrie 1967 Cuvinte încrucișate Școlărească ORIZONTAL : 1) Tată cu mii de copii — Bastioane ale științei și culturii. 2) Grafice școlărești — Cursul I—VIII. 3) Relief geografic — Posed — Fluviu siberian. 4) Pîlnie vulcanică — Iie mititel — Tibia. 5) Nicolae Marinescu — Vulcan european — Trepte. 6) Combinații organice intre un alcool și un acid — Subit — Sodiu. 7) Compus chimic — Amestec de ferită și cementită. 8) Nu prea nouă — Animal tibetan — Rămășag — Dezmulțit. 9) Epocă înghețată — Orizontal. 10) Asia — Culegeri de hărți — Curelușă de meșină. 11) Rodica Sandu — Azi — Expediază. 12) Pronume — Poet român (1886—1954) — Se încurcă uneori. 13) Cheamă elevii la clasă — Istoricul act din anul 1859. — 14) Relee optice — Mistuit de flăcări. 15) înalta școală a animalelor — Privit fix. VERTICAL : 1) Marele nostru investitor, care a învățat să scrie pe nisip și să citească pe ceaslov (două cuv.) — AU compus chimic. 2) Niculescu Radu — Elev. 3) A luat sfîrșit odată cu începerea noului an școlar (pl.) — Se produc în Școala profesională Buhuși). 4)Obiectul cifrelor — Conține mult HIC. 5) Lucrări pentru acasă — Erou al luptelor ceferiste din 1933 — Trei din Trotuș. 6) Aparat de Încălzire a unui corp, înainte de întrebuințare. 7) Arbore — Radiu — Grădină de iarnă. 8) Acid tehnic — Fructul leguminoaselor. 9) Notă — Gazetă muncitorească apărută în noiembrie 1886—1887 la Brăila — Laț (reg) — Altă notă. 10) Lună — Aerisiri — Vitet. 11) Unități calendaristice — Pantofi turcești. 12) Congol — Sec — Animal sălbatic — A se ivi. 13) Prefix medical — Cind ai 7 mergi la școală — Omul literelor. 14) Unde teoria se transformă în practică — Nici azi, nici mîine. 15) Discurile ochilor — Desenul sau muzica de exemplu — Mare. Prof. GHERCA ANTON Bacău Oi 6 !“. Emisiune pentru femei realizată de Flavia Buref. 18.30 „La șase pași de o excursie“ Emisiune-concurs pentru tineretul școlar, realizată de Cătălin Dodu și Boris Stegărescu Prezintă Ion Lucian. 19.30 Telejurnalul de seară. 19.50 Buletinul meteorologic. Publicitate 20.00 Tele-enciclopedia. 21.00 Al IV-lea Concurs și Festival internațional „George Enescu“ — 1967. 22.00 Film serial : „Evadatul“ 22.50 La bătat de sîmbătă seara. 23.20 Telejurnalul de noapte. 23.30 Telesport. 23.40 închiderea emisiunii. FgJ^OBO București SÎMBĂTĂ 16 SEPTEMBRIE 1967 PROGRAMUL I 15.00 Buletin de știri. Buletin meteo-rutier. 15.05 Cîntă Sofia Popa — muzică populara. 15.15 Melodii... melodii. 15.50 Program susținut de orchestra de muzica populară a Casei raionale din Vînju Mare, regiunea Oltenia. 16.00 Radiojurnal. Sport. Buletin meteorologic. 16.15 Cîntătorul Radioteleviziunii. 16.30 Emisiune muzicală de la Moscova. 17.00 Piese instrumentale. 17.10 Scriitori ai secolului XX : Giuseppe Ungaretti. 17.30 Muzică ușoară de Ion Cristinoiu. 17.45 Interpreți de folclor : Eleonora Bisorca, Iovi Dionisie (voce și Ion Lăceanu (fluier și ocarină). 18.00 Buletin de știri. 18.05 în jurul globului. 18.20 Cîntă Margareta Pîslaru și Constantin Drăghici. 18.40 Știință, tehnică, fantezie. 19.00 Concert de melodii românești. 19.30 Sport. 19.45 Varietăți muzicale. 20.00 Radiogazeta de seară. 20.20 O melodie pe adresa dumneavoastră. 20.50 Muzică populară cu Nicolae Sabău și Florea Netcu. 21.05 Mari cupluri ale iubirii : Emil și Adela. Prezintă Stelian Tăbăraș. 21.25 De la un dans la altul. 22.00 Radiojurnal. Sport. Buletin meteorologic. 22.15 Romanțe. 22.35 Zece minute cu Cliff Richard. 22.45 Moment poetic. Vulpea din... fabule. 22.50 Dans și buna dispoziție. 24.00 Buletin de știri. 0.05 Muzică de dans. 2.00 Buletin meteo-rutier. 2.02 Dansul continuă. 2.55—3.00 Buletin de știri. Buletin meteo-rutier. PROGRAMUL II 15.00 în drumeție cu muzica ușoară. 15.15 Prelucrări din folclor de George Vancu. 15.30 Emisiune literară. 15.50 Piese pentru pian de Heitor Villa Lobos. 16.00 Melodii de George Grigorhi. 16.15 Muzică populară. 16.30 Jurnalul celui de-al IV-lea Concurs și Festival internațional „George Enescu“ — 1967. 17.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. 17.10 Ascultătorii pe cer... (muzică din opere). 17.35 Radio-publicitate. 17.55 Muzică 18.00 Cîntă Vasi Manolache, Ilona Moțica și Bobby Vee. 18.24 Dansuri simfonice din Corund de Zoltán Aladár . Suita pentru orchestră de Liviu Ionescu. 18.50 Arii din opere. 19.00 Buletin de știri 19.03 Muzică ușoară 19.30 „La nuntă-n sat" emisiune de cîntece și jocuri. 19.45 Scriitori la microfon : Victor Tulbure. 20.00 Seară de operetă : „Oklahoma“ de Rogers (fragmente). 20.30 Noapte bună, copii : povestea „Dragoste de mamă“. 20.40 Caleidoscop muzical. 21.00 Buletin de știri. 21.05 Vă invităm la dans. 22.45 Soliști și formații românești de jazz : trompetistul Nelu Marinescu. 23.00 Radiojurnal. 23.07 Melodii românești. ..23.22 Yehudi Menuhin interpret al muzicii lui Brahms. 0.10 Muzică de dans. 0.55 Buletin de știri. 1.00 Muzică de dans. 1.55—2.00 Buletin de știri. Buletin meteo-rutier. DUMINICĂ 17 SEPTEMBRIE 1967 PROGRAMUL I 6.00 Buletin de știri. 6.10 Concert de dimineață. 7.00 Radiojurnal. Sumarul presei. Sport. Buletin meteo-rutier. 7.18 Continuarea concertului de dimineață. 8.00 Teatru radiofonic pentru copii . La început de an școlar. 9.00 Cîntă corul de copii al Radioteleviziunii dirijat de Elena Vicică. 9.15 Transmiteri pentru sate. 9.55 Varietăți muzicale. 10.30 Concert de muzică populară românească. 11.00 Buletin de știri. 11.03 De la A la Z — muzică ușoară. 12.00 De toate pentru toți. 13.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. 13.10 Estrada duminicală. 14.15 Programul orchestrei de muzica populară a Radioteleviziunii. Soliști Ileana Constantinescu și Nicolae Sabău. 14.40 Melodii mereu tinere. PROGRAMUL II 6.00 Cîntece și jocuri populare. 6.30 Buletin de știri. 6.35 Divertismente pentru fanfară. 645 Buna dispoziție — muzică de estradă. 7.00 Noi înregistrări de muzică populară realizate de Aurelia Fătu-Răduțu, Natalia Șerbănescu, Maria Sterian, Ion Dolănescu și Iovi Dionisie. 7.20 Scena din opereta „Ana Lugojana“ de Filaret Barbu. 7.30 Buletin de știri. 7.35 Melodii distractive. 8.00 Caleidoscop muzical. 9.00 La drum cu muzica ușoară. 9.30 Piese instrumentale de virtuozitate. 9.40 Duete vocale și instrumentale de muzică ușoară. 1000 Buletin de știri. 10.03 Radio atlas. 10.15 Melodii populare interpretate la muzicuță. 10.20 Radio-publicitate. 10.40 Melodii cunoscute și mai puțin cunoscute cu orchestra Ray Cornifs. 11.00 Al IV-lea Festival internațional „George Enescu“ — 1967. Transmisiune din Studioul de concerte al Radioteleviziunii a concertului orchestrei simfonice a Filarmonicii de stat „George Enescu“, în pauză : Actualitatea cinematografică. 13.18 Concert de nrînz. 14.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. 14.10 Interpreți de muzică ușoară : Unica Cerbacev și Enrico Macis. 14.30 Pagini orchestrale din operete. 14.40 Muzică populară. Iași SÎMBĂTĂ 16 SEPTEMBRIE 1967 EDIȚIE DE PRINZ 12.00—13.00 Buletin de știri. Varietăți muzicale. Caleidoscop sonor. Continuarea programului muzical. Revista presei regionale. Recital de muzică ușoară. PROGRAM DE SEARĂ 16.00 Radio-corespondență. 16.15 Magazin muzical. Soliști de muzică populară. 17.00 Jurnal literar. 17.15 Album de romanțe. Selecțiuni din operete. Invitație la dans. ÎS.30 Radiojurnal. 18.40 Continuarea programului de dans. DUMINICĂ 1/ SEPTEMBRIE 1967 PROGRAM DE DIMINEAȚĂ 6.00 Buletin de știri. 6.05 „Așa-i jocul pe la noi“. 6.20 Muzică distractivă. 6.40 Soliști ai muzicii de operetă. 7.00 Unde mergem astăzi ? 7.10 Excursie muzicală. 7.30 Drumețind prin sate moldovene. PROGRAM DE SEARĂ 16.00 Buletin de știri. 16.05 Formații de muzică ușoară. 16.30 Dumbrava minunată. 16.45 Parada instrumentelor. 17.00 Radio-almanah. 19.00 Azi în țară. Sport. 19.10 Dansați în ritm preferat. Pentru eventualele modificări survenite în programul de teatru, cinema, televiziune și radio ce nu ne-au fost comunicate, redacția nu-și asumă răspunderea BULETSIimseteorologici Vreme frumoasă cu cerul mai mult senin. Vînt slab din sectorul sud-vest. Temperatura staționară. Minimele vor fi cuprinse între 10 la 14 grade, iar maximele între 22 la 26 grade < >