Steagul Roşu, ianuarie 1969 (Anul 24, nr. 4947-4971)

1969-01-14 / nr. 4956

r / 1 * t ANUL XXIV Nr. 4956 (6435) MARȚI 14 IANUARIE 1969 4 PAGINI 30 BANI Pe tot cuprinsul țării întruniri pentru propunerea ai Frontului Unității Socialiste J» în alegerile de la î martie Entuziaste de candidați Luni, intr-o atmosferă de puternic entuziasm, au Început in întreaga țară propunerile de candidați ai Frontului Unității Socialiste în alegerile pentru Marea Adunare Națională, marcind deschiderea campaniei electorale pentru alegerea deputaților în forul suprem al țării, precum și în organele ro cade ale puterii de stat. Ca o expresie a încrederii neabătute a întregului popor față de conducătorul său încercat in opera de construcție socialistă, Partidul Comunist Român, printre primii candidați ai Frontului Unității Socialiste, propuși în însuflețitele adunări ale oamenilor muncii din diferite circumscripții electorale, se află membrii Prezidiului Permanent, ai Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., și alți conducători ai partidului și statului nostru. Totodată, participanții la adunări au propus drept candidați numeroși muncitori, țărani, intelectuali oameni ai muncii din rîndurile naționalităților conlocuitoare, bucurîndu-se de binemeritat prestigiu pentru aportul lor la construcția socialistă, la înfăptuirea sarcinilor trasate de partid. In cadrul adunărilor de propunere a candidaților în diferite circumscripții electorale, adunări care s-au ținut în mari întreprinderi industriale, in unități socialiste din agricultură. Ia instituții, numeroși participanți au relevat că perioada ultimilor patru ani a fost o perioadă de rodnice realizări, de progres în toate sectoarele construcției socialiste, subliniind că toate marile înfăptuiri care au făcut ca România să ofere imaginea unei țări in plin proces de dezvoltare materială și spirituală si in rodul conducerii de către partid a poporului nostru pe calea construcției socialiste, a unității moral-politice a poporului în jurul Partidului Comunist Român. Zecile de mii de participanți la aceste adunări, au dat glas voinței ferme a întregului popor de a-și consacra capacitatea de muncă și creație realizării mărețelor obiective stabilite de Congresul al IX-lea și Conferința Națională a P.C.R., de a sprijini cu toate forțele înfăptuirea politicii interne și externe a partidului, pusă in slujba înfloririi României socialiste, apărării intereselor vitale ale poporului român, triumfului cauzei socialismului și păcii in lume. Tovarășul NICOLAE CEAUȘESCU a fost propus candidat in circumscripția electorală nr. 1 „23 August" din Capitală Una din cele mai mari citadele ale metalurgiei românești, uzinele „23 August“ din Capitală, pentru care ultimul sfert de veac a însemnat o impetuoasă și multilaterală dezvoltare, a cunoscut ieri după-amiază însuflețirea proprie marilor întruniri populare. Aproximativ 5.000 de cetățeni din circumscripția electorală nr. 1 „23 August“ s-au întrunit aici pentru a propune candidatul Frontului Unității Socialiste în alegerile de deputați în Marea Adunare Națională, in noua și imensa hală de prelucrări mecanice, animată de o atmosferă de puternic entuziasm, erau prezenți metalurgiști de la uzinele „23 August", „Republica", Fabrica de mașini-unelte și agregate, muncitori, ingineri și tehnicieni din întreprinderi chimice, electrotehnice și industrie ușoară, săteni din comunele Pantelimon și Dobrotești, cercetători științifici, medici și profesori, pensionari, gospodine. In cadrul adunării a luat cuvîntul tovarășul Dumitru Popa, membru supleant al Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., prim-secretar al Comitetului municipal București, al P.C.R., membru al Consiliului Național al Frontului Unității Socialiste. Subliniind că alegerile constituie un prilej de adîncă reflecție asupra realizărilor obținute pînă acum în făurirea noii orînduiri, asupra sarcinilor care stau în fața poporului nostru pentru înfăptuirea în continuare a programului înfloririi României socialiste, vorbitorul a spus printre altele : Sîntem mîndri de succesele pe care le-am obținut sub conducerea partidului comunist, de faptul că am reușit, cu brațele și mintea noastră, să punem temelii solide progresului multilateral al țării, să sporim avuția poporului, să asigurăm creșterea permanentă a bunăstării celor ce muncesc, să întărim independența și suveranitatea patriei noastre. După ce s-a referit la realizările dobîndite în agricultură, la grija permanentă pe care partidul o poartă ridicării bunăstării poporului, la prestiigiul crescînd de care România se bucură peste hotare, ca factor activ îm lupta pentru progresul și pacea umanității, vorbitorul a spus: Apropiatele alegeri pentru Marea Adunare Națională și consiliile populare sînt întîmpinate cu entuziasm de întregul nostru popor. îmi revine cinstea deosebită ca, în numele Consiliului Național al Frontului Unității Socialiste, să propun drept candidat în circumscripția dv. pentru alegerile de deputați în Marea Adunare Națională pe tovarășul NICOLAE CEAUȘESCU, secretar general al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, președintele Consiliului de Stat, președintele Consiliului Național al Frontului Unității Socialiste. Propunerea a fost primită de cei prezenți cu deosebită bucurie. Minute în șir, în uriașa hală au răsunat puternice aplauze și ovații pentru conducătorul încercat al poporului — Partidul Comunist Român, pentru tovarășul Nicolae Ceaușescu. Cu emoție cu bucurie și mîndrie, numeroși vorbitori au susținut călduros candidatura tovarășului Nicolae Ceaușescu. Ei au arătat că entuziasmul sub semnul căruia este întîmpinat evenimentul de la 2 martie de oamenii muncii de la orașe și sate își află rădăcina în faptul că întregul popor, strîns unit în jurul partidului, este angajat cu toate forțele la realizarea amplului program de dezvoltare a economiei naționale, de perfecționare a relațiillor socialiste, de transpunere în fapt a hotărârilor luate de Congresul al IX-lea și de Conferința Națională a Partidului Comunist Român. CICERONE GORUNESCU, directorul general al uzinelor „23 August", ION BADEA, laminorist la uzinele „Republica", ION DRAGU, secretarul comitetului U.T.C. de la F.M.U.A.B., DUMITRU SAVULESCU, maistru la Fabrica de încălțăminte „Progresul", MARIUS STOICOVICI, strungar la F.M.U.A.B., și MOISE TUDOR, turnător la uzinele „23 August, au relevat importantele succese obținute în ultimii ani în întreprinderile lor, însuflețirea cu care colectivele de muncitori, tehnicieni și ingineri au răspuns chemării organizației de partid a municipiului București pentru realizarea și depășirea planului de dezvoltare a economiei naționale pe 1969, an hotărâtor al cincinalului. Profesoara AURELIA SASU de la Liceul nr. 29, pensionarul GHEORGHE GEORGESCU, ION ROMAN, directorul Institutului de cercetări tehnologice pentru construcții de mașini, și TIBERIU CIOROIANU, medic primar la spitalul T.B.C. Ramtelimonu, au subliniat că, dezvoltând necontenit economia, sporind acumulările socialiste, politica partidului urmărește crearea condițiilor materiale tot mai bune pentru creșterea nivelului de trai al poporului, pentru dezvoltarea științei și culturii, pentru afirmarea deplină a persomanitățiii omului epocii sociaJtste. Toți vorbitorii au relevat, în cuvinte calde,personalitatea tovarășului Nicolae Ceaușescu, viața și munca sa, închinate, fără precupețire, prosperității patriei și poporului, înalta sa pildă de abnegație și devotament pentru cauza socialismului și comunismului, pentru cauza păcii și prieteniei între popoarele lumii. Pentru prezentul fericit, pentru viitorul luminos, vorbitorii și-au exprimat hotărârea de a susține din toată inima candidatura tovarășului Nicolae Ceaușescu în alegerile pentru Marea Adunare Națională. Ia încheierea adunării, miile de participanți au adoptat o scrisoare prin care tovarășul Nicolae Ceaușescu este rugat să accepte propunerea de a fi candidat al Frontului Unității Socialiste în circumscripția electorală nr. 1 „23 August“. în scrisoare se exprimă încrederea deplină în politica partidului, care corespunde întrutotul intereselor națiunii noastre socialiste, hotărârea de a munci cu și mai mult elan și abnegație pentru realizarea și depășirea planului de stat pe anul 1969, a angajamentelor asumate în cinstea celei de-a 25-a aniversări a eliberării patriei de sub jugul fascist și în întîmpinarea Congresului al X-lea al partidului, pentru înfăptuirea exemplară a sarcinilor ce le revin în opera de edificare a României socialiste. Adunarea a luat sfîrșit într-o atmosferă de entuziasm general. Asistența a ovaționat îndelung pentru Partidul Comunist Român, pentru patria noastră socialistă. - Problema vietnameză - Noi expoziții românești în Franța - Din țările socialiste Tovarăși din conducerea de partid și de stat propuși candidați pentru Marea Adunare Națională , în aceeași zi, au avut loc însuflețite adunări ale oamenilor muncii în cadrul cărora au fost propuși drept candidați ai Frontului Unității Socialiste pentru alegerile de deputați în Marea Adunare Națională alți conducători de partid și de stat. Ion Gheorghe Maurer, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent al C.C. al P.C.R., președintele Consiliului de Miniștri, a fost desemnat candidat în circumscripția ei acționailă nr. 1 „Universității" din Cluj; Gheorghe Apostol, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent al C.C. al P.C.R., președintele Uniunii Generale a Sindicatelor, în circumscripția electorală nr. 1 Galați-Est; Emil Bodnaraș, Comiitetului Executiv, al membru al Prezidiului Permanent al C.C. al P.C.R., vicepreședinte al Consiliului de Stat, în circumscripția electorală nr. 1 lași-Nord- Vest ; Chivu Stoica, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent, secretar al C.C. al P.C.R., în circumscripția electorală nr. 1 Ploiești-Sud ; Paul Niculescu-Mizil, membru al Comiitetului Executiv, al Prezidiului Permanent, secretar al C.C. al P.C.R. în circumscripția electorală nr. 1 Timișoara-Î Acord. Virgil Trofin, membru al Comitetului Executiv al Prezidiului Permanent, secretar al C.C. al P.C.R., în circumscripția electorală nr. 2 Pitești-Nord; Ilie Verdeț, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent al C.C. P.C.R., prim-vicepreședinte al Consiailiului de Miniștri, în circumscripția electorală nr. 2 Hunedoara-Nord; Maxim Berghianu, membru al Comit Leftului Executiv al C.C. al P.C.R., președintele Comitetului de Stat al Planificării, în circumscripția electorală nr. 1 Tractorul Brașov, Constantin Dragan, membru al Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., prim-vicepreședinte al Uniunii Generale a Sindicatelor, în circumscripția electorală nr.1 Tg. Jiu, Petre Lupu, membru al Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R.,, președintele Comitetului de Stat pentru problemele de organizare și salarizare, în circumscripția electorală nr. 1 Suceava; Manea Mănescu, membru al Comitetului Executiv, secretar al C.C. al P.C.R., președintele Consiliului Economic, în circumscripția electorală nr. 1 Tîrgoviște; Vasile Vîlcu, membru al Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., președintele Uniunii Naționale a Cooperativelor Agricole de Producție, în circumscripția electorală nr. 6 Murfatlar; Ștefan Voitec, membru al Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., președintele Marii Adunări Naționale, în circumscripția electorală nr. 1 „Electiroputere"—Craiova ; Iosif Banc, membru supleant al Comitetului Executiv al C.C. al P.C.R., vicepreședinte al Consiliului de Miniștri, în circumscripția electorală nr. 1 Tg. Mureș- Est; Petre Blajovici, membru supleant al Comitetului Executiv al C.C. P.C.R., ministrul muncii, în circumalscripția electorală nr. 1 Oradea-Nord; Dumitru Popescu, membru supleant al Comitetului Executiv, secretar al C.C. al P.C.R., în circumscripția electorală nr. 2 Arad-Sud și Mihai Dalea, secretar al C.C. al P.C.R., în circumscripția electorală nr. 1 Reșița-Est, în încheierea adunarilor au luat cuvîntul candidații, care, după ce au mulțumit pentru încrederea acordată, au făcut ample expuneri privind mărețele realizări obținute de oamenii muncii în toate domeniile de activitate, precum și sarcinile importante ce stau în fața întregului nostru popor în actuala etapă de desăvîrșire a construcției socialiste. (Agerpreș) t. Lucrările sesiunii Consiliului popular al județului Bacău Raportul privind planul și bugetul local pe anul 1969 în prima parte, raportul a evidențiat cele mai de seamă aspecte privind modul cum a fost realizat planul economic și bugetul local pe 1968, arătând că, prin mai buna utilizare a capacităților de producție, continuarea acțiunii de perfecționare a organizării producției și a muncii, creșterea eficienței economice în toate sectoarele de activitate, planul de stat stabilit pentru Consiliul popular al județului Bacău a fost realizat și depășit la toți indicatorii. Industria locală, în condițiile planului majorat cu 5,5 milioane, a realizat producția globală în proporție de 101,5 la sută și producția marfă în proporție de 101,7 la sută, depășind ritmul prevăzut în planul cincinal. Intensificarea preocupării pentru diversificarea producției industriale s-a concretizat în realizarea a 165 produse noi într-o gamă de 200 sortimente față de 74 prevăzute inițial. Pe lîngă rezultatele bune obținute în anul 1968 de industria locală au mai existat și unele deficiențe. Nivelul calitativ scăzut al unor produse livrate comerțului a făcut ca și în anul 1968 să se mai înregistreze refuzuri justificate din partea beneficiarilor. Deși productivitatea muncii planificată a fost îndeplinită an de an, s-a apreciat că aceasta se menține încă la un nivel scăzut față de posibilități. Nu sunt încă valorificate în suficientă măsură toate rezervele existente în întreprinderi printr-o utilizare mai rațională a forței de muncă, a timpului de lucru, a capacităților și suprafețelor de producție. ★ O contribuție importantă la îndeplinirea sarcinilor stabilite pentru economia locală au adus-o și unitățile de gospodărie comunală și locativă. Planul de prestări servicii al acestor unități a fost realizat în proporție de 101,9 la sută, asigurîndu-se o mai bună deservire a populației, în acțiunea de gospodărire și înfrumusețare a localităților un aport deosebit l-au adus comitetele executive ale consiliilor populare care au reușit să antreneze un număr mai mare de cetățeni la realizarea unor importante obiective gospodărești prin muncă patriotică. Rezultate deosebite au obținut orașele : Buhuși, Moinești, Tg. Ocna și comunele: Cașin, Ardeoani, Urechești, M-rea Cașin, Tg. Trotuș, Luizi-Călugăra și altele. Cu toate realizările bune, și în acest sector s-au mai manifestat neajunsuri care au influențat negativ aspectul edilitar-gospodăresc al orașelor și buna deservire a populației. Transportul în comun în municipiile Bacău, Gheorghe Gheorghiu-Dej și orașul Tg. Ocna, deși a fost îmbunătățit, nu satisface pe deplin nevoile călătorilor în anumite perioade. nu se respectă graficele de circulație elaborate și aprobate pe plan local. Au fost cazuri cînd unele întreprinderi de gospodărie orășenească și comunale nu și-au respectat obligațiile contractuale privind calitatea și termenul în care trebuiau executate lucrările de întreținere a străzilor, a spațiilor verzi și salubrizarea orașelor. . ★ In continuare, raportul a relevat unele aspecte privind investițiile, subliniind că ,au fost date în folosință numeroase obiective de interes economic și social-cultural. Trustul de construcții, principalul executant al lucrărilor de investiții ale Consiliului popular județean și-a îndeplinit planul în proporție de 104,7 la sută. Aplicarea în construcții a unor măsuri de organizare științifică a producției și a muncii, extinderea și introducerea unor sisteme noi de execuție, folosirea mai completă a timpului de muncă, au condus la creșterea productivității muncii cu 7,3 la sută față de anul 196? și reducerea prețului de cost cu 2 mii. lei. Cu toate acestea, nu se pot trece cu vederea unele lipsuri care s-au mai menținut în activitatea de construcții privind ritmul de execuție, darea în folosință la termen a obiectivelor și calitatea unor lucrări executate, în economia județului nostru, o pondere importantă o are agricultura. Rezultatele obținute în anul 1968, au fost influențate în mare măsură de condițiile climaterice. Datorită măsurilor luate, la principalele culturi ca: porumb, floareasoarelui, cartofi, sfeclă de zahăr s-au obținut totuși producții bune, iar la legume, cartofi de toamnă și struguri s-a depășit chiar producția medie planificată. La aceasta a contribuit și faptul că agricultura din județul nostru a fost dotată cu noi utilaje și mașini agricole, întreprinderile de mecanizare a agriculturii au primit 153 tractoare, 117 combine, 55 mașini de împrăștiat îngrășăminte chimice, 38 prese de balotaj și altele. S-a construit o nouă întreprindere de mecanizare a agriculturii în comuna Traian. Trebuie să arătăm, însă, că unele nerealizări de plan din agricultura județului și în special producția mică la grîu, lapte de vacă și neîndeplnirea indicatorilor din zootehnie la C.A.P. nu se datoresc numai efectelor secetei, ci și faptului că nu s-au asigurat în toate unitățile o folosire mai rațională a resurselor locale și o organizare corespunzătoare a muncii în campaniile agricole. Aceste probleme vor trebui să stea mai mult în atenția specialiștilor noștri din agricultură și a comitetului executiv, care vor trebui să acorde un sprijin mai concret și competent cooperativelor agricole de producție. După ce a subliniat faptul că față de anul 1967 desfacerile prin comerțul de stat au crescut în 1963 cu 47 milioane lei, raportul a consemnat ca în activitatea unităților comerciale s-au manifestat și unele neajunsuri legate mai ales de aprovizionarea necorespunzătoare a unor magazine cu mărfuri existente în depozite, neacoperirea, cu repartiții a unor mărfuri solicitate de cumpărători, precum și de calitatea și promptitudinea servirii consumatorilor. în continuare raportul s-a ocupat de execuția bugetului local pe 1968, arătînd că după datele provizorii, veniturile realizate însumează 558.465 mii lei, adică 101,5 la sută față de prevederi, iar cheltuielile 543.665 mii lei, ceea ce reprezintă 98 la sută din creditele bugetare aprobate, cu un excedent de 14.800 mii lei. Pe ansamblul economiei locale acumulările din beneficii s-au îndeplinit în proporție de 107 la sută ceea ce reprezintă în cifre absolute o depășire de peste 7 milioane lei. In mod deosebit au contribuit la aceste realizări unitățile de construcții, care deși inițial au fost planificate cu pierderi de 8 milioane lei și-au încheiat activitatea pe anul 1968 cu un beneficiu de peste 2 milioane lei. In cadrul cheltuielilor, un loc important îl ocupă acțiunile economice finanțate de la buget care în anul 1968 au însumat peste 92 milioane lei. Pentru gospodăria comunală s-au folosit 33.500.000 lei, asigurîndu-și executarea lucrărilor de întreținere a străzilor, a spațiilor verzi, salubrizarea orașelor, iluminatul public la orașe și sate etc. îmbunătățirea stării de viabilitate a drumurilor a constituit, de asemenea, o preocupare permanentă a comitetului executiv, cheltuindu-se pentru întreținerea și repararea drumurilor și a podurilor peste 63.500.000 lei. Din contribuția voluntară bănească a cetățenilor s-au realizat 54 săli de clasă și au fost electrificate 50 sate noi. De asemenea, s-au executat lucrări de extindere a rețelei electrice în 32 sate. O pondere însemnată în bugetul județului nostru au avut-o acțiunile social-culturale care în 1968 au reprezentat 62 la sută, adică 630.000.000 lei. Pentru culturalizarea maselor s-au utilizat 14.000.000 lei pe seama cărora s-au desfășurat activități și forme variate ale muncii culturale, s-a dezvoltat activitatea muzeistică prin amenajarea unor noi localuri în municipiul Bacău și orașul Tg. Ocna, au fost dotate cu materialele necesare casele de cultură, bibliotecile și căminele culturale. S-au îmbunătățit, în continuare, condițiile materiale pentru asistența medicală și socială a oamenilor muncii, în care scop, au fost acordate fonduri în sumă de 166.000.000 lei. Raportul a prezentat, în continuare, planul local pe anul 1969, a cărui trăsătură dinstinctivă este ritmul ridicat de creștere. Volumul producției globale industriale va fi cu 10,0 la sută mai mare decât realizările anului 1968. Creșteri mari se prevăd la materialele de construcții, bunuri de consum, mobilă și altele. Producția industrială se va realiza în condiții de eficiență sporită ca urmare a reducerii prețului de cost cu cel puțin 2,5 la sută și a creșterii productivității muncii cu 4,5 la sută. Sporul de producție ce se va realiza în acest an va fi de circa 19 milioane lei din care peste 10 milioane lei pe seama creșterii productivității muncii. Planul de prestări servicii ce se realizează prin întreprinderile de gospodărie comunală, prevede o creștere de 9,0 la sută față de 1968, iar volumul prestărilor în construcții va ajunge la 37,5 milioane lei. întreprinderile de gospodărie comunală vor fi dotate cu noi utilaje și instalații tehnico-edilitare, iar parcul mijloacelor de transport se va mări cu încă 25 autobuze, în conformitate cu legea de organizare și funcționare a consiliilor (Continuare în pagina a IlI-a) Hotărîrea Consiliului popular județean privind adoptarea planului și bugetului local pe anul 1969 Consiliul popular județean provizoriu Bacău, întrunit în cadrul celei de a V-a sesiuni ordinare, analizînd Îndeplinirea planului și bugetului local pe anul 1968 și prezentarea indicatorilor pe anul 1969 , în baza art. 14 din Legea de organizare și funcționare a consiliilor populare. HOTĂRĂȘTE: ART. 1. — Se adoptă-planul spicial de stat pe ianul 1969 după cum urmează: — producția globală industrială a întreprinderilor de industrie locală — In prețuiri cu ridicata de întreprindere ale anului 1963 mil. lei 196 — producția marfă industrială a întreprinderilor de industrie locală — în prețuri cu ridicata de întreprindere în vigoare la 1 noiembrie 1968 mii. lei 190 — producția prin micipalelor produse industriale va atinge în anul 1969 următoarele nivele: — construcții metalice pentru comistalațiil industriale tone 600 — Cărămizi și blocuri ceramice mii. buc. 21,2 — Lăzi din lemn de foioase mii mc 6,0 •— Mobilă mii. leii 65,0 — Producția secundară industrială a Trustului de construcții — producția globală în prețuri cu ridicata de întreprindere ale lanului 1963 cu modiificările intervenite pînă la 1T 1965 inclusiv mii. lai 24,0 — Producția în unități naturalie . — Prefabricate din beton armat mc 10.500 — Agregate grele de carieră și balastieră mit mc 300 • — Confecții și tâmplarii metalice tone 1.200 — Volumul livrărilor de mărfuri către fondul pieții — în prețuri de desfacere cu amănuntul în vigoare de la 1 noiembrie 1968 mii. lei 117 din care : — Miobilă mii. lei 70 — Volumul livrărilor de mărfuri pentru export mii lei val. 1.300 •— Masă lemnoasă — volum brut ce se va da în circuitul economic din pădurile comunale, pentru nevoile consiliilor populare, populației și C.A.P. mii mc 75 din care: — Semn de lucru mii mc 30 — Volumul prestațiilor de servicii ce se execută prin întreprinderile de gospodărie comunală roni. iei 366,4 — Principalele prestații de gospodărie comunală și locaitivă vor atinge în anul 1969 următoarele nivele : — Apă distribuită mii. mc 20,7•—Gaze distribuite mii. mc 1294,2 — Energie termică mii G. cal. 214,0 — Transport autobuze mii vech/km. 7520,0 — Chirii locuințe și localuri mii lei 35.959,0 — Volumul prestărilor în construcții mii. lei 37,5 din care : — Pentru populație mii. lei 5,5 — Volumul prestărilor de servicii neindustriale pentru populație mii. lei 90,9 — Volumul investițiilor centralizate din fondurile statului — în preț de deviz 1963 mii lei 1 47.600 din care: — Construcții-montaj mii lei 111.996 din acesta : — construcții mii lei 111.221 — Pe principalele sectoare de activitate, vor fi alocate următoarele fonduri de investiții : — Industria locală mii. ted 12,800 — Gospodăria comunală mii. lei 63.258 — Construcții de locuințe mii. led 62.650 — Volumul reparațiilor capitale In preț de deviz 1963 mii lei 16.270 din care : — Reparații capitale de construcții mii leu 7.520 Pe principalele sectoare de activitate vor fi alocate următoarele fonduri de reparații capitale: — Industria locală mii led 1.600 — Gospodăria comunală mii Lei 4.697 — Construcții și proiectări mii led 2.509 — Agricultură mii lei 315 , — Drumuri mii lei 2.200 — Invățămînt mii lei 1.300 , — Sănătate mii lei 2.900 — Cultură mii lei 430 — Administrația locală mii leii 250 — Balneară mii lei 55 — Oficiul locuințe mii led 14 — Volumul lucrărilor de îmbrăcăminți aspatitice ușoare ce se execută pe drumurile existente din fondurile bugetare km 35 — In anul 1969 se va executa: Volumul producției de construcții montaj în preț de deviz 1963 prin : mii led 217.572 — Trustul de construcții mii lei 215.222 — Regi mii lei 2.350 Din fondurile centralizate ale statului se vor construi și da în folosință în anul 1969 un număr de 1.320 apartamente fizice, în localitățile — Municipiul Bacău ap. 885 — Municipiul Gheorghe Gheorghiu-Dej ap. 215 — Orașul Buhuși ' ap. 50 — Orașul Comănești ap. 40 — Orașul Moinești ap. 102 — Orașul Slande ap. 23 — Din fondurile populației cu sprijinul startului în credite și execuție se vor da în folosință în acest an 140 apartamente în : — Municipiul Bacău ap. 128 — Municipiul Gheorghe Gheorghiu-Dej ap. 12 — Număr mediu scriptic total salariați oameni 29.475 din care: — muncitori oameni 11.870 . — Fond salarii total salariați mii lei 408.500 din care : —• fond pentru muncitori mii lei 155.590 — Număr maxim de salariați în administrația locală oameni 1059 — Productivitatea muncii pe salariat: — în industria locală lei 66.260 — în construcții montaj lei 47.600 — Reducerea minimă a prețului de cost al producției (Continuare în pag. a IlI-a) — Agruitauilteră mil. lei 0,800 — prmimumi mil Led 8,800 — Invataim tot mil. lei 10,800 — Sănăitatte mil. lei 5,700 Cultură mu, fai o, 500 — Construcții și proiectări milled 9,700 — Electrificări rurale mil. doi 2,400 — Administrația locală mil. led 0,200