Timpul, septembrie 2005 (Anul 16, nr. 205-230)

2005-09-16 / nr. 218

Panoramic S-a adresat Națiunilor Unite /p.2 Tiraj difuzat: 11.500 fl. exemplare rigb H ü *11 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.6 Sport Confruntare - derby, la Arad Astăzi, programul TV color,46 pagini, cu 24 de programe, supliment gratuit al ziarului Timpul. • Cupa UEFA. Aseară, în manșa întâi a primului tur al Cupei UEFA la fotbal, echipele românești au înregistrat rezultatele: Feynoord Rotterdam - Rapid 1-1 (1-0), Valerenga Oslo - Steaua 0-3 (0-2). Partida Dinamo - Everton s-a terminat după închiderea ediției. (M.M.) Rapidul sosește la ora... 14 Reșița (M.M.) - Miercuri, 21 septembrie a.c., este programată o nouă etapă a Cupei României la fotbal, «16-zecimile», fază în care Fotbal Club Municipal Reșița va primi vizita echipei Rapid București. La solicitarea bucureștenilor, partida va începe la ora 14, și nu 16, cum era planificată inițial. Ce i-o fi determinat pe oficialii Rapidului să ceară să joace mai devreme? Să le fie frică de F.C.M.R.? Vom vedea miercuri, 21 septembrie a.c., în Valea Domanului. TIMPUL S3 RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 ---------------------------------------------------------------- Producția principalelor produse industriale Cherestea 2005 februarie Magazin Britney Spears are un băiețel /p.12 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA fr. 0255/212.739 Anul XVI, nr. 4497 (218) Vineri 16 septembrie 2005 12 pagini 50 bani (S.OOO lei vechi) Zestrea lui Frunzăverde . Timp de doi ani, cele două regiuni vor colabora în domeniul mediului și turismului. Reșița (NR C) - Acum două zile, la Timișoara, a avut loc ședința Consiliului pentru Dezvoltare Regională a Regiunii Vest (CDRRV). Funcția de președinte a fost deținută, până în 14 septembrie, de către președintele C.J. Caraș-Severin, Sorin Frunzăverde, înainte de încheierea mandatului acestei funcții, Sorin Frunzăverde a semnat protocolul de colaborare dintre Regiunea Vest și Regiunea Alsacia. Aprobat în martie 2005, protocolul are drept obiectiv cooperarea comună pe o durată de doi ani în domeniul mediului și al turismului. Colaborarea a pornit în urmă cu un an când Sorin Frunzăverde, președintele ales al CCRR, a lansat invitația președintelui Consiliului Regional Alsacia din Franța, Adrien Zeller, în ideea încheierii unui parteneriat. Una dintre temele care au stat la baza încheierii parteneriatului constă în faptul că cele două regiuni sunt implicate într-o euroregiune. Se pare că fostul președinte al CCRRV a împins încă un pas Banatul spre Europa. Serbări Ieri, 15 septembrie, la Caransebeș a debutat cea de-a doua ediție a „Sărbătorilor Cetății“. Timp de patrue zile, municipiul de pe Sebeș se află în sărbătoare,p.3 (Foto: Ovidiu Marișescu) Jaf din „seiful" autoturismului Reșița (R.J.) - Polițiștii reșițeni au fost sesizați, printr-un apel la Serviciul telefonic de urgență 112, că niște persoane necunoscute au sustras o sumă de bani dintr-un autoturism Matiz. Mașina cu pricina era parcată în incinta unui depozit frigorific de pe B-dul Muncii, din municipiu. La fața locului, s-a deplasat o echipă de cercetare a Poliției, în urma investigării probelor, polițiștii au ajuns la concluzia că hoții au ajuns la bani prin forțarea butucului încuietorii la portiera dreaptă, din față, a mașinii. Valoarea pagubei este de 2.393 RON. Păgubitul este Marius L., agent de vânzări la o societate comercială, iar banii respectivi reprezintă încasările pe care le făcuse. Fără îndoială, decizia de a lăsa banii expuși, în mașină, nu a fost cea mai înțeleaptă. Acum, omul nu poate decât să aștepte ca polițiștii să-i găsească pe autori și, eventual, să-și recupereze banii. Se constituie Registrul Fermelor Reșița (R.R.) - Ieri, 15 septembrie, a avut loc o importantă întâlnire între primarii comunelor din județ și reprezentanții DACR și CJCA. întâlnirea a fost prilejuită de necesitatea promovării metodologiei de realizare a Registrului Fermelor, în mediul rural. Constituirea acestui registru reprezintă o etapă esențială, deoarece doar fermierii cuprinși în acest document vor putea depune cereri pentru acordarea de fonduri europene și guvernamentale, începând din anul 2007, se vor face plăți directe și se vor acorda 440 milioane de euro. Agricultorii pot accesa bani și în anul 2008, când se vor acorda 527 milioane euro. Sumele vor fi împărțite pentru suprafețele agricole utilizate. Negrea, interzis? Reșița (M.M.) - Deși există un aviz favorabil, semnat chiar de primarul Liviu Spătaru, încă din primăvara acestui an, echipei feminine de fotbal C.S. Negrea Reșița nu i se permite să susțină, pe stadionul «Mircea Chivu», meciul de Divizia A, de sâmbătă, 17 septembrie a.c., programat la ora 15, cu Clujana Cluj-Napoca. Dacă primarul Liviu Spătaru nu-și va menține promisiunea, Clubul Sportiv Negrea intenționează să se retragă din Campionatul Diviziei A de fotbal feminin. Extindere. Lucrările de amenajare la așezământul de odihnă pentru pelerini, din cadrul Mănăstirii Brebu, sunt în plină desfășurare. (Foto: L. Constantin)