Timpul, ianuarie 2006 (Anul 17, nr. 1-25)

2006-01-13 / nr. 10

Thejj difuzat: 11.500 exemplare INUIMill DE CAR A î SEVERIN - % m /p.2 Actualitate Pe mâna comisiei de disciplină /p.3" Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Magazîîr" *** Decorată de Guvernul francez /p.12 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 Anul XVII, nr. 4596 (010) Vineri 13 ianuarie 2006 12 pagini 50 bani (5.000 lei vechi) Panoramic Data verdictului: 16 mai III II 30 Vremea se menține instabilă. Cerul va fi variabil. Sunt posibile precipitații. Dimineața Prânz Seara Mâine, program TV color, 16 pagini, supliment gratuit al cotidianului Timpul. • îngrijorare. Doi cetățeni turci au fost spitalizați aseară, la București, cu simptome care ridică suspiciunea gripei aviare. Analizele au înlăturat temerile inițiale. (A.J.) Sprijin pentru integrare Reșița (D.S.) - La întoarcerea de la Bruxelles, unde a participat la ședința Biroului Politic al Partidului Popular European (PPE), Sorin Frunzăverde, vicepreședintele PD cu probleme internaționale, a susținut, ieri, o conferință de presă. Cu acest prilej, a reafirmat decizia comisarilor PPE de a sprijini integrarea României în UE, la 1 ianuarie 2007, indiferent de traiectul Bulgariei. Provocat pe tema fuziunii cu PNL, s-a declarat, încă o dată, împotrivă. „Și cred că această poziție o au majoritatea membrilor PD“, a mai adăugat Sorin Frunzăverde. ° soi TIMPUL si K RO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 ® (40) 255-212-739 Grafica: Jurnal de Caraș-Severin, sursa: Statistica retelor de utilități publice Alimentare cu apă 2003 mim. 2004 *91KVasi Vânarea taximetriștilor * ■ Diferența dintre taxa pe care o plătește un taximetrist din Bocșa și unul din Reșița e uriașă. Bocșa (N.C., L.C.) - Patronii firmelor de taximetrie din localitate sunt supărați pe primarul Mirel Patriciu Pascu. Ei sunt nemulțumiți de faptul că acesta, fără să-i consulte, a emis o decizie prin care a impus o taxă anuală, în cuantum de 18.000.000 de lei pe an, pentru staționarea unui taximetru. „Suntem împotriva acestei decizii, care sfidează orice logică. Să plătești o sumă de 18 milioane de mașină, pe an, este ceva anormal. Totodată, ne simțim nedreptățiți că nu am fost invitați la discuții de domnul primar“, ne-a spus Dănuț Iancu, patron al unei firme de taxi din Bocșa. Taxa anticipată, care se cere pentru locul de staționare, conform dispoziției primarului trebuie achitată până în data de 15 martie, iar retroactiv pe perioada de când a fost publicată. Să mai spunem că taxa plătită de taximetriștii din Reșița de mașină, pe un an de zile, este de 800.000 lei vechi, urmând a fi modificată în funcție de inflația existentă.p.5 Activitate paralizată La fosta C.M. Bocșa, activitatea de eliberare a adeverințelor necesare pensionarilor este paralizată, pentru că uzina a fost deconectată de la rețeaua de alimentare cu energie electrică.NJ.6 ..... . (Foto: Mianda Mladin) Captură importantă de țigări ■ Marfă fără acte în regulă de 140 de milioane de lei vechi, într-un autoturism. Adrian Jura adrian.jura.informmedia.ro Oravița - Polițiștii de frontieră au făcut o captură de 5.500 de pachete de țigări, în valoare de aproximativ 140 de milioane de lei vechi, în seara zilei de miercuri 11 ianuarie a.c., în jurul orei 19, ne informează dl subcomisar de poliție Florin Crăciun, purtător de cuvânt al Inspectoratului Județean al Poliției de Frontieră Caraș-Severin. Un echipaj din cadrul Detașamentului de Intervenție al IJPF, aflat în serviciu pe comunicația Oravița - Moldova Veche, a observat un autoturism, care venea dinspre Oravița, cu viteză redusă, motiv pentru care oamenii legii l-au „tras pe dreapta“. Pe bancheta din spate și în portbagaj au fost descoperite mai multe obiecte voluminoase, în care s-a dovedit că se afla cantitatea sus-menționată de țigări netimbrate. Conducătorul auto, un cetățean din Caraș-Severin, a fost sancționat contravențional, iar țigările au fost confiscate. fm. I«* I ureea în'nZZr-— -ÎSa?* La furat de... trichineloză Socol (R.B.) Conform tradiției de sărbători, și ca orice creștin care se respectă, Giurovici Milivoi, din Socol, a tăiat trei din porcii aflați în gospodărie, în cursul zilei de 24 decembrie a.c. 2005, în urma analizelor efectuate, omul a constat că unul din cei trei purcei tăiați avea trichineloză și de aceea urma, ca a doua zi, împreună cu medicul veterinar să sape o groapă pentru a arde carnea de porc. Mare i-a fost mirarea când, a doua zi dimineața, porcul depozitat în curtea casei nu era de găsit. Suspiciunile lui au fost îndreptate automat asupra lui Costa Gura care lucra la el; în urma verificărilor, jumătate din carne a fost găsită acasă la cel suspectat. Trei din cei nouă membri ai familiei Gura au fost internați la spital, deoarece în urma consumului de carne trichineculoză prezentat au ușoare forme de boală. Premii de excepție în România Cârduri unice în lume ȘI PESTE 9000 DE ALTE PREMII Tot mai simplu ® 35550