Timpul, februarie 2006 (Anul 17, nr. 26-49)

2006-02-14 / nr. 37

Panoramic Haos la procesul lui Saddam /p.2 Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus /p.4 Sport Steliștii sunt încrezători /p.8 Magazin * ^ 1 Norah Jones, pe marele ecran ...../p« FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 Anul XVII, nr. 4623 (037) Marți 14 februarie 2006 12 pagini 50 bani (5.000 lei vechi) Vremea se menține instabilă. Cerul va fi variabil. Sunt posibile precipitații. Dimineața Prânz Seara _1 «««sa»® ® ® ®*® ®«®««®«® ® ® ®#® ®*»*«®»»® 1*«*® ®«*« Sf. Valentin Azi este „Ziua îndrăgostiților“, ziua celor care dăruiesc și primesc multă dragoste. Oferiți celor dragi un cuvânt de iubire,p.9 (Foto: Timpul) PE SCURT • Omorât în bătaie. La Spitalul Județean a fost transportat, în 11 februarie a.c., Gheorghe S., de 39 de ani, din Reșița. în jurul orelor 9.00 omul a decedat. Necropsia a stabilit moarte violentă: în 13 februarie, polițiștii l-au identificat pe agresor Alexandru A., de 52 de ani, vecinul victimei. (A.J.) Mudrag, debut bun, în Franța Reșița (M.M.) - Prezentă la Golden Prix S.F., de senioare, de la Tourcoing, Franța, prima competiție de lupte a anului de anvergură internațională, Diana Mudrag, legitimată la C.S.M.R. și pregătită de antrenorul Adrian Dacica, s-a clasat, în final, pe locul al V-lea, la categoria sa de greutate, 70 de kg. „Este un rezultat bun, acum, la început de an, ne-a declarat Adrian Dacica. Mai ales că Diana mai are încă doi ani de juniorat.“ Sportiva reșițeană era așteptată aseară, să revină acasă. TIMPUL ISIRO - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Extinderea rețelelor de utilități publice Sinceritate și... datorii ! Singurul consilier județean care nu are declarație de avere este Ionuț Narcis Chisăliță. Reșița (N.C.) - Site-ul Consiliului Județean Caraș-Severin a fost reactualizat ultima dată în 7 februarie 2006. Prin urmare, fără probleme, am putut arunca o privire peste declarațiile de avere ale președintelui și celor doi vicepreședinți ai forului decizional, precum și peste averile declarate ale consilierilor județeni. Președintele CJ, Sorin Frunzăverde, deține o casă de 226 mp, dobândită prin cumpărare, trei autoturisme mărci diferite, trei depozite bancare în valută și unul în lei. Depozitul cu valoarea cea mai mare este de 5.270 euro. Vicepreședintele CJ, Tilică Pârvulescu are o casă, trei depozite bancare în valută și unul în lei, pe când vicepreședintele CJ, Horia Irimia, are trecut pe declarația de avere un Oltcit. Oare își are domiciliul tot în Oltcit? Majoritatea consilierilor se pot lăuda cu două case, terenuri, mașini. Doi consilieri din Caransebeș au datorii la bancă. Aceștia sunt Nicolae Grindeanu și Ioan Ungur, medic. Există însă și excepții. Care sunt acestea? /p.3 INTspik a organizat o întâlnire cu oamenii de afaceri din Reșița. Au fost prezentate publicațiile Inform Media, care însumează, în șase județe din vestul României, peste 135 mii de exemplare pe zi. /p.5 (Foto MandaJVadin) , Oficiul împotriva Consumatorilor . Așa ar trebui să se numească: Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Caraș-Severin. Dorina Sgaverdia dorina.sgaverdia@informmedia.ro Reșița - Nu e prima dată cînd afirm că Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorilor (OJPC) Caraș-Severin ar trebui să se numească Oficiul împotriva Consumatorilor. Aceasta este adevărata firmă pe care și-au creat-o în rîndul locuitorilor Reșiței și ai județului, pentru că așa reacționează și acționează la sesizările consumatorilor. De ani de zile, funcționarii de acolo nu asigură protecția consumatorului, ei simt, prin modul în care își fac sau mai bine zis, nu-și fac treaba, evident împotriva consumatorilor. Ieri, am avut o nouă dovadă a acestui comportament. Ne-a vizitat di Nită Vasilache, din Reșița, Calea Timișoarei, nr. 4, care a avut două experiențe cu „Protecția Consumatorilor“. A avut un abonament la un mobil și, pentru că i-a expirat abonamentul, a trimis prin poștă, în 22 decembrie 2005, un nou contract. Conexul zice că nu a ajuns la ei, poșta susține că l-a depus la Conex, dar nu poate să facă dovada. Nemulțumit, dl Vasilache s-a adresat „Protecției Consumatorilor“ ca să-l apere. Și ce face această protecție? /p.3 " TORIMO 2008 Noua campioană olimpică Roma (MF) Ieri, rusoaica Svetlana Iamuratova a cucerit medalia de aur în proba feminină de biatlon 15 km, din cadrul celei de-a XX-a ediții a Jocurilor Olimpice de iarnă, desfășurată în localitatea italiană Cesana San Sicario. Ea a fost înregistrată cu timpul de 49 min. 24 sec. 1/10. Reprezentanta României în proba feminină de biatlon 15 km, Éva Tófalvi, s-a clasat in final pe un merituos loc 20. /p.8 Svetlana Ișmuratova (Foto: epa) Ședință științifică Băile Wculane (I.D.) - Marti, 14 februarie a.c., cu începere de la ora 10, la Hotelul „Geza“ din stațiunea de pe Cerna este programată o ședință extraordinară a Consiliului Științific al Parcului National; întrunirea, la care vor participa reprezentați ai parcurilor naționale din întreaga țară, va fi prezidată de prof. univ. ing. Ion Povară, președintele consiliului. La școala . Unitățile de învățământ din județ și-au redeschis porțile pentru a primi elevii, după o vacanță de o săptămână. Următoarea vacanță se anunță peste două luni, mai exact în data de 15 aprilie 2006. (Foto. mm.)