Timpul, februarie 2007 (Anul 18, nr. 26-49)

2007-02-14 / nr. 37

Astfel Prețul su««iului, umori cu pst amar /m Cerul va fi mai mult noros și va plou, pe arii extinse. Vânt moderat. Dimineața La prânz „Succesul, rodul muncii în echipă" ftTlU Reșița (M.M.) - Maes- B2BC B trul internațional Corneliu Bușu, căpitanul echipei de șah „Muncitorul“, speră ca în acest an să promoveze în Superliga masculină.p.7 i  f-j Mersul trenurilor Reșița (R.P.) - începând cu 2 martie 2007, pe relația Reșița Sud - Caransebeș și Caransebeș - Reșița Sud, mersul trenurilor de călători va suferi unele modificări. Astfel, trenul rapid 698, Reșița Sud - Caransebeș, va pleca din stația Reșița Sud la ora 22.50, cu 10 minute mai devreme, și va sosi în stația Caransebeș la ora 23.58. Trenul peronal 9161 pe relația Caransebeș - Reșița Sud, va pleca din stația Caransebeș la ora 08.05, nu la ora 08.25 cum era programat, și va sosi în stația Reșița Sud la ora 9.10. Modificările la orarul trenului personal, sunt valabile până în data de 15 iunie 2007, inclusiv. Debite maxime Reșița (A.P.) - Serviciul de Hidrologie, Hidrogeologie și Prognoze Bazinale al Direcției Apelor Banat (DAB), a emis ieri, 13 februarie 2007, o prognoză hidrologică, valabilă până azi. Conform prognozei, debitele maxime, care puteau fi atinse în noaptea de 13 spre 14 februarie a.c., ar putea depăși „Faza a II-a", pe râul Bârzava, la Gătaia și Partoș. Această prognoză a fost transmisă de DAB către toate comitetele locale, prin Inspectoratul județean pentru Situații de Urgență Caraș-Severin, și către Prefectură,p.3 Reșița (C.G.) - Astăzi, de la ora 18.00, pe patinoarul reșițean, firma Aximar și cotidianul Timpul, te invită să-i faci o declarație inFTTTH dragoste persoanei iubite. Cele mai frumoase declarații vor fi premiate. Vino și tu să-i arăți persoanei de lângă tine, cât de mult o iubești! TIMPUL H R0 - 320058 Reșița, Str. Independenței, Bl. A5 © (40) 255-212-739 Crește consumul de energie Stimulat de dezvoltarea economică, dar și de aparatele de aer condiționat, consumul de energie electrică crește tot mai mult. - pe anul 2006 - '“'lOffîCAtf" Cotidian Și tu ai un cuvânt de spus: Credeți că sunt suficiente locuri de parcare? /p.4 Sport Mircea cerut președinților de club să vină cu dovezi clare. /pj nu este... apă potabilă Deși plouă. ■ Din cauza precipitațiilor, caransebeșenii și armenii nu pot folosi apa de la robinet. Iulius Pirvu, Sorin Goruianu Iulius.pirvu@informmedia.ro Caransebeș - în aceste zile, fântânile amenajate de administrația caransebeșeană sunt mai solicitate ca oricând. Cauza o constituie faptul că ploile din ultimele zile au dus la depășirea cotei acceptabile de turbiditate a apei din lacul de acumulare de la Zervești, sursa de alimentare cu apă a municipiului. Cum uzina de tratare a apei nu poate face față acestei situații, apa care curge la robinetele caransebeșenilor nu este, deocamdată, potabilă. Aceeași situație s-a petrecut și în orașul Anina, iar rezolvarea situației depinde doar de un singur factor: timpul în care turbiditățile și aluviunile să decanteze natural. Reprezentanții firmei S.C. Electrica S.A., Sucursala Hidrocentrale Caransebeș, societate ce asigură administrarea și întreținerea lacului, neau informat că principala cauză o constituie pârâul Darei, care, mărindu-și debitul în urma precipitațiilor abundente, aduce în lac deșeurile și aluviunile din amonte. Cantitatea imensă de mâl și turbiditățile din apa brută adusă din lacul Zervești în uzina de apă, a ajuns la o valoare record. Dacă valoarea normală a apei ce intră la filtre este de cinci unități, ieri gradul acesteia ajunsese la valoarea de peste 550 unități.p.3 FONDAT 1990 APARE LA REȘIȚA S 0255/212.739 Fax 0255/216.709 E-MAIL: timpul@informmedia.ro Anul XVIII, nr. 4929 (037) Miercuri 14 februarie 2007 12 pagini, 60 bani Milioane de euro la TMK . Spre sfârșitul lunii februarie 2007 va fi inaugurată secția de turnare continuă. Reșița (N.C.) - TMK nu va beneficia însă numai de această investiție, al cărui rol este acela de a reduce pierderile de metal și de a realiza produse finite pentru fabrica de țevi. în 2007, combinatul reșitean va intra intr-un proces amplu de modernizare. Producătorul rus de țevi din oțel TMK, va realiza investiții în valoare de 500 de milioane de dolari, de două ori mai mult decât a realizat anul trecut, o parte din această sumă fiind destinată modernizării companiilor românești Artrom și TMK Reșița, conform Mediafax. Prin dublarea investițiilor, TMK vizează satisfacerea cererii tot mai mari pentru țevi din otel din partea companiilor de petrol și gaze naturale. Peste 60% din suma vizată pentru investiții în acest an va fi alocată producției de țevi din otel, iar 37% din fonduri se vor îndrepta către operațiunile de topire a otelului, pentru furnizarea de materii prime centrelor de producție de țevi. în România, grupul rus controlează compania TMK Reșița și TMKArtrom Slatina, prin intermediul firmei Sinara Handel, reprezentantul comercial al producătorului rus. Automobilism Campionatul Mondial de Formula 1, ediția 2007, se va derula fără legendarul automobilist german Michael Schumacher, prima etapă fiind programată în data de 18 martie a.c., în Australia, la Melbourne,p.6 (Foto: epa) Primul pas spre Polul Nord Caransebeș (I.P.) - Alpinistul caransebeșean Cornel Galescu va pleca mâine spre Oslo pentru a lua parte la pregătirile derulate în vederea expediției la Polul Nord, ce se va desfășura în luna aprilie a.c. Pregătirea, derulată în perioada 15-19 februarie a.c., vizează întâlnirea celor zece membri ai expediției, stabilirea sarcinilor fiecăruia și testarea echipamentelor. U.C.M.R., experiență aviatică Reșița (M.M.) Echipa masculină de handbal U.C.M.R. are, în perioada următoare, un program infernal, cu două partide în Liga Națională și două în sferturile de finală ale Challenge Cup. Astfel, sâmbătă, de la ora 11.00, va evolua la C.S.M. Medgidia, formație eliminată din cupele europene chiar de Kaustik Volgograd, adversara Reșiței, iar miercuri, 21 februarie a.c., va primi, la Drobeta Tr. Severin, vizita grupării H.C.M. Brașov. Apoi, sâmbătă, 24 februarie a.c., la ora 15.00, va pleca, pe calea aerului, de la Timișoara, spre Volgograd, pentru manșa întâi a sferturilor de finală ale Challenge Cup. O experiență inedită pentru o parte dintre handbaliștii reșițeni, în fine, în data de 3 martie a.c., este programat returul cu echipa rusă, la Drobeta Tr. Severin. Sărbătoare Azi, 14 februarie 2007, cuplurile din întreaga lume sărbătoresc Valentine's Day sau Ziua îndrăgostiților.p.5 (Foto: Mianda IV Hadin)