Tribuna Sporturilor, 2015 (Anul 25, nr. 1238-1287)

2015-02-23 / nr. 1244

9 □ ► Gaz Metan -FC Botoşani, '2 - defensiva medieşeană respinge din careu balonul centrat de Martinus, în urma primei lovituri de la colţul terenului a meciului; '3 - Radu Zaharia şuteaza alături, la colţul scurt, de la 7-8 metri, uşor lateral dreapta; '4 - Todea primeşte în marginea careului mare de la Aymen Tahar, face câţiva paşi şi şutează dezamăgitor, peste transversală, de la 9-10 metri; '15 - medieşenii beneficiază de o lovitură liberă din colţul drept al careului mare al Botoşaniului, rămasă fără rezultat; '16 - Abrudan respinge greşit până la Roussel, care trage plasat, din marginea careului mare, la colțul lung, pe jos, Pleşca deviază în corner cu vârful degetelor; '22 - Roussel trimite în afara terenului, la colțul scurt, pe jos, direct din corner; '23 - Dan Roman reia plasat, din marginea careului mic, pe jos, la colțul scurt, din centrarea lui Radu Zaharia, Curileac reţine: '25 - Martinus şutează în blocajul lui Muth, botoşeneanul cere penalti, considerând că fundaşul a jucat balonul cu mâna, dar centralul István Kovács nu acordă nimic; 0 , '33, 10 - Ciprian Petre centrează pe jos, % * din banda dreaptă, Dan Roman îi lasă mingea lui Curtean, care îl învinge pe Curileac cu un şut din prima, de la 10-11 metri; ► '46 Attila Hadnagy • 53 Ngankam Roussel (FC Botoşani); '46 Claudiu Codoştban - Paul Batin (FC Botoşani); '51 Martinus trece în dribling de doi medieşeni, pe linia de fund, apoi scoate pentru şutul lui Neluţ Roşu, care a trimis dezamăgitor, cu latul, mult peste poartă; '56 Dan Roman (Gaz Metan), pentru un fault la Acsinte, la mijlocul terenului; '61 - Fulop trimite peste transversală, cu capul, din centrarea lui Martinus; '61 Vitinho Medeiros 63- Dan Roman (Gaz Metan); '68 - Godfred BekoedIulian Cristea (Gaz Metan); '69 - Curtean centrează la firul ierbii, din flancul stâng, Ciprian Petre șutează pe jos, de la 12-13 metri, la rădăcina barei, Curileac reține: / T 72, 1*1 ‘ Martinus • * execută surprinză% * tor o lovitură liberă de pe dreapta, din apropierea careului, şi Hadnagy îl învinge pe Pleşca, şut de la 14 metri, mingea loveşte bara înainte de a intra în plasă. 72 Cristi Todea (Gaz Metan); □ - '82 Cosimo Figliometini - Alexandru Curtean (Gaz Metan); n '86 Aymen Tahar (Gaz Metan); ► - '90+3Cristi Danci-Neluţa]Roşu (FC Botoşani). , Ovidiu BOICA Gaziştii au scos doar un punct din confruntarea cu FC Botoşani, din prima etapă a returului. Aflaţi într-o situaţie nu tocmai plăcută, ameninţaţi că s-ar putea să joace la matineu, din sezonul viitor, "lupii negri" au lăsat impresia că au tras, la revenirea în faţa propriilor suporteri. Gazul Metan a deschis scorul în prima repriză, la capătul unei faze de manual, însă au făcut o repriză secundă modestă, permiţându-i adversarului să îndrăznească mai mult şi chiar să înscrie golul egalizator. Cele două echipe au lăsat impresia că nu mai au niciun fel de secrete una faţă de cealaltă, sărind peste minutele de tatonare. Oaspeţii au beneficiat de primul corner încă din debutul meciului, însă Sergiu Muth a îndepărtat pericolul (’2). Jocul s-a mutat repede în celălalt careu, iar Radu Zaharia a trimis alături (’3). Un minut mai târziu Todea a primit de la Tahar, dar a lovit mingea prost, trimiţând din apropiere peste transversală. Defensiva medieşeană a dat semne că se clatină după un sfert de oră din meci, când Abrudan a respins greşit, până la Roussel, camerunezul a încercat să plaseze balonul lângă bara, la colţul lung, pe jos, dar Pleşca a intervenit salvator, trimiţând în afara terenului cu vârful degetelor. Acelaşi Roussel a încercat să-i surprindă pe medieşeni direct din corner, dar a lovit mingea defectuos (’22). Dan Roman a fost aproape de deschiderea scorului la centrarea lui Radu Zaharia, însă Curileac a fost la post (’23). Botoșășenii au cerut penalti la șutul lui Martinus, reclamând că Muth - cel care a blocat, la sacrificiu - ar fi jucat balonul cu mâna, însă "centralul" István Kovács a fost de altă părere (‘25). Mai erau 12 minute până la pauză când Gazul Metan a deschis scorul. Ciprian Petre a trimis în zonă centrală, la Firul ierbii, Roman a sărit peste balon şi Alex Curtean a reluat, din prima, fără speranţe pentru Curileac. Două schimbări ... a făcut la pauză Leo Grozavu, antrenorul Botoşaniului, iar jocul echipei sale s-a schimbat în bine. Ce-i drept, şi medieşenii le-au dat oaspeţilor o mână de ajutor, făcând pasul înapoi. Jocul s-a mutat în jumătatea de teren a gaziştilor, iar Martinus a făcut furori în flancul drept. Mai întâi a driblat doi adversari chiar pe linia de fund, după care a scos pentru şutul lui Neluţ Roşu, însă fostul jucător al Concordiei a reluat dezamăgitor ('51). Apoi tot el a centrat, pentru Fulop de data aceasta, dar mijlocaşul a trimis peste transversală, cu capul (’61). Medieşenii au dat primul semn de viaţă din actul secund abia după vreo 25 de minute, când Curtean a trimis pe jos, în careu, Bekoe a plonjat, însă nu pe traiectoria mingii, iar Ciprian Petre a şutat la rădăcina barei, dar Curileac a fost la post. Trei minute mai târziu, oaspeţii au reuşit să-i surprindă pe gazişti, la o fază fixă din apropierea careului, în loc de centrare, Martinus a trimis perpendicular cu linia careului de 16 metri, de pe dreapta, în centru, iar Hadnagy a reluat plasat, cu latul, în bară, de unde mingea a intrat în plasă (72). Ultimele 20 de minute n-au mai adus nimic nou. Medieșenii s-au străduit în zadar, fără a mai putea pune pericol pe spaţiul porţii lui Curileac, în vreme ce, pe final, Grozavu s-a mulţumit cu rezultatul făcând în prelungiri o schimbare la... trecerea timpului. Gaz Metan obţine doar un punct, în debutul returului, după ce, în tur, câştigase la Botoşan cu 3-0. Medieşenii au 19 punct după 18 etape şi îi aşteaptă viaţă grea, lupta pentru suprevieţuire în Liga I anunţându-s pe muchie de cuţit. iGAzimiBsANM-1 % m y fam* ' ■■ % . % f. Fotbaliştii medieşeni au rămas datori după primul meci din retur. Gaz Metan a jucat modest, sâmbătă seara, pe teren propriu, cu FC Botoşani. Partida s-a terminat nedecis, medieşenii fiind egalaţi cu 20 de minute înainte de final. Zi .a* % aFotbal 23 februrie - 1 martie 201 12. Răzvan Pleșca5 16. Radu Zaharia6 23. Sergiu Muth5 4. Octavian Abrudan5 18. Alberto Velazquez5 21. Cristi Todea (cpt.)5 15. Iulian Cristea5 (9. Godfred Bekoe ’68)5 2. Ciprian Petre5 22. Aymen Tahar 5,5 27. Alexandru Curtean (17. Cosimo Figliomeni'82) 1 GAZ METAN5 1 (alb cu negru) 1 Sistem de joc: 1-4-2-3-1. 6 20. Dan Roman 5,5 (11. Vitinho Medeiros’61) Antrenor principal: Dan Matei. Antrenori secunzi: 5 Ion Balaur, Aurel Nalaţi. Rezerve neutilizate: 1 30. Ciprian Botoşei, 89. Valentin I ■ Creţu, 85. Bogdan Vişa, 24. Szilagyi Lorand. ■ Absenţi: 1 Buzean, Trtovac (accidentaţi). 1-0 (1-1) Mediaş Stadion: "Gaz Metan". Spectatori: circa 500. Timp: înnorat. Gazon: bun. Evoluţia scorului: 1-0, min. 33 - Dani Roman; 1-1, min. 72 - Attila Hadnagy. Arbitru: István Kovács (Cărei) 7. Asistenţi: Alexandru Cerei (Cluj-Napoca) 7, Ciprian Danşa (Oradea) 7. Rezervă: Florin Marcu (Oradea). Observatori: Cornel Fecioru (Bucureşti), Octavian Goga (Braşov). Cartonaşe galbene: D. Roman '56, Todea 72, Aymen Tahar '86 /-. Cartonaşe roşii: - / -. Raportul şuturilor: (pe poartă). Omul meciului: Quentin Martinus (FC Botoşani). FC BOTOŞANI (albastru cu roşu) Sistem de joc: 1-4-2-3-1. 12. Marius Curileac 6 ,5 19. Andrei Patache 5,9 13. Michael Ngadeu5 6. Răzvan Tincu5 | 20. Florian Acsinte (cpt.) 5,5 14. Neluţ Roşu — 6 (28. Cristi Danci ’90+3) 21. Ngankam Roussel 4,5 (80. Attila Hadnagy ’46) 6w; 11. Quentin Martinus 6,5 10. Gabriel Vasvari 5,5 24. István Fulop 5,5* 29. Paul Batin 4,5 (17. Claudiu Codoban *46) 5 . Antrenor principal: Leo Grozavu. Antrenori secunzi: Mugurel Comnăteanu, Alin Bejan, Alin Bordeanu. Rezerve neutilizate: 1 1. David Lazar, 9. Petre Iovanovici, 4. Sergiu Oltean, S  7. Sebastian lane.