Új Pedagógiai Szemle, 2009. január-június (59. évfolyam, 1-6. szám)

2009-01-01 / 1. szám

2009/1 Tartalom Tanulmányok 3­­Szalay­­j Balázs­­ »Szepesi Ildikó: A matematika- és természettudomány­oktatásról - TIMSS 2007 19 Csernoch I Mária - bujdosó gyöngyi: Vizsga- és versenyfeladatok szövegbeviteli hibái és ezek következményei 41 firdés «Ferenc - Tivéki Lajos: Az informatika tantárgy idegen nyelvű oktatása a középfokú oktatási intézményekben 50 Trapranszky Kocsi - Tánczos Judit - IMónos­­Katalin: Diszlexiás és nem diszlexiás általános iskolai tanulók nyelvtanulási stílusainak és stratégiáinak összehasonlító vizsgálata 72 Kontráné (Hegybíró Edit - Csizér Kata­­ »Sáfár Tím­ű: Idegen nyelvek tanulása siketek és nagyothallók körében Multikulturális Műhely 84­­Halász Iván: A modern szlovák nemzetté válás sajátosságai a 19. század első felének magyarországi kontextusában 95 Trajda Barnabás: Multiperspektivitás mint a magyar-szlovák közös történelemkönyv alapja Világtükör 102 Kathryn 1. I Mattheus - Jelvégi Emese: Az olvasástanítás és szövegértés­fejlesztés trendjei külföldön 114 Tapp Júlia: Kislakás- és iskolaépítés Budapesten a 20. század elején. Kiállítás Erdélyi Mór fényképeiből MVT ---------------------------------------------------------122 2009 a Magyar Pedagógiai Társaságban * 124 Angol nyelvű tartalom és összefoglalás Oktatástörténet

Next