Új Pedagógiai Szemle, 2012. január-június (62. évfolyam, 1-6. szám)

2012-01-01 / 1-3. szám

жUj Pedagógiai Szemle 2012. évi tartalomjegyzéke 1-3/3 Groffwann "Rózsa: Amit meg kell valósítanunk... 1-3/5 Karnosi József Értékek és tartalmak, avagy a tartalom értékei / 4» Nemzeti alaptanterv 1-3/23 a/1 "Kormány 110/2012. (XT 4.) Korm. rendelete 1-3/30 N Nemzeti alaptanterv 1-3/30 "I. rész: Az iskolai nevelő-oktató munka tartalmi szabályozása és szabályozási szintjei 1-3/45 TI. rész: Kompetenciafejlesztés, mű­veltségközvetítés, tudásépítés 1-3/248 "ITT rész: Glosszárium 1-3/256 ц/l Jfsz/IT készítésének dokumentumai és kronológiája 1-3/285 "Réti J­lanika: Gondolatok a Nemzeti alaptanterv Ember és természet műveltségterületéről Báthory Zoltán Emlékkonferencia 9-10/39 Fognáiné Kocsis Judit: A pedagógiai értékelés tervezésének egy lehetséges útja a felsőoktatásban 9-10/67 Cakó Kálmán: A szabadságra nevelés mint nevelési cél 9-10/32 falus "Iván: Hozzáadott remény 9-10/80 fükéné "Walter­­Mária: A fizika megszelídítése - tantervfejlesztés a „hozzáadott remény" nyomán. Báthory Zoltán emlékére 9-10/15 J­orváth Zsuzsanna: Maratoni reform - újraolvasva 9-10/3 Kádálrné fülöse Judit: Csillagórák. Az IEA és a PISA Magyarországra jön­­ Báthory Zoltán emlékére 9-10/50 Xüke­­István: A tanítás-tanulás rendszerszemléletű modellje egy volt tanítvány nézőpontjából 9-10/28 Ollé János: Egyensúly és harmónia Báthory Zoltán didaktikájában 9-10/24 Tass Tilmos: A különbségek világa, avagy van új a NAT alatt? Cseppben volt a tenger... Majzik Lászlóné 9-10/223 Stanyady györgyné: A nevelési eredményvizsgálat Majzik Lászlóné munkáiban 9-10/219 Schüttler Tamás: Pályakép egy pedagógiai írástudóról 9-10/229 Szekszárdi Júlia: Egy inspiráló örökség: jelen lenni a nevelésben

Next