Vasuti és Közlekedési Közlöny, 34. évf. (1903)

Lapszára Szeged—Halas 759 Salgótarján—aczélgyár 759 Szent-Gotthard—országhatár 797 Mármaros-Sziget—országhatár .... 803 Bia-Torbágy—Etyek 803 Pöstyén—Verbó 807 Bak—Murakeresztúr 817 Nyitra—Zoborhegy 817 Rimabánya—Kokova 827 Parabuty—Bács 827 Bajmok—Ó-Moravicza 841 Nyitra—Verebély—Léva 921 Alsó-Hámor—Miskolcz 921 Kovácsi—Aranyos-Maróth vagy Kis-Tapolcsány 929 Károly-Erdőd—Ákos 929 Mocsolád — Siófok 957 Rév—Nagybáród 985 Apahida - Kis-Sármás—Szászrégen . . 997 Sárvár-Győr 997 Ősi—Biharpüspöki 1009 Nagysomkut - Kapnikbánya 1009 Rákos-Keresztur - Rákos-Szt.-Mihály . 1009 Magyar-Lápos—Galgó 1009 Nagy-Körös—Ó-Kécske—Tisza jobbpart 1009 Szép-Ilona—Budakesz 1009 Nagy-Szöllős—Ker­czke—Ökörmező . 1013 Eszék—Szent-László 1019 Fehértemplom—Bozovics 1027 Tőketerebes—Kapi-Alsebes 1037 Poltár —Fazekaszsaluzsány 1037 Kokova—Rimabánya 1037 Alsó-Lendva—Gyékényes . . . . . . 1059 Eszék—Baranyavár-Monostor 1065 Keszthely—Iléviz 1077 Baranyavár-Monostor—Kiskőszeg . . . 1077 Szatmár-Németi—Beregszász 1115 Verebély—Léva—Selmeczbánya . . . 1115 Nagyvárad-szegedi vonalból — Körtvé­lyesi Tisza-átmetszés 1115 Bezdán —Priglavícza-Szt. Iván—Gákova 1115 Kaprincza—Kline 1115 Nagy-Kálló —Debreczen 1123 Gyergyó-Ditró — Gyergyó-Bélbor . . . 1123 Baranyavár-Monostor—Baranya-Sellye­­ 1123 Arad—Újarad 1123 Uj-Gradiska—boszniai határszél . . . 1127 Ogulin—Bihac 1127 Bozjakovina—Ham 1127 Balla—Nádasd—Ózd 1127 Csorbató—Tátrafüred 1149 Marzsina—Alsó-Lapugy 1169 Livazény—román határszél 1183 Körmend—Zalaegerszeg—Muraszombat­határszél 1183 Nagyléta—Székelyhíd 1201 Mátészalka—Fehérgyarmat 1201 Bazin—Szomolány 1201 Nyíregyháza—Dombrád 1201 Zombor—Dunapartig 1223 ff) Nem hivatalos rész. Czikkek. A hazai városi és községi vasutak üzlet­eredményei 1901-ban. Maurer Vil­mostól 17 A badeni államvasutak 1901-ben . . 19 A Simplon forgalmi jelentősége ... 20 A magyar vasutak állapota és összesí­tett eredményei az 1891—1901. évek­ben Maurer Vilmostól 65 Az állam és a vasutak Francziaországban 66 Európa vasutai 67 Vasürügyünk 1902-ben 79 Ausztria vasutai 95 A világ hajóépitkezései 1901-ben . 95, 111 A kisvasutak Poroszországban .... 97 A kanton-hankovi kinai vasútvonal épí­tése 119 A porosz államvasutak 1903-iki költség­vetése 123 Az eskütéri híd építése 123 Az olasz vasutak 124 A hazai fővasutak jövedelmezősége 1901-ben Maurer Vilmostól . . . 143 Lapszám Az áruforgalom a német vasutakon . 144 A nagyfeszültségű villamos lokomotív 145 Az atlanti személyforgalom 1902-ben . 145 A vasutak a kiegyezésben 151 Uj személydíjszabás Ausztriában . . . 164 A német vasutak statisztikája .... 165 Hófúvás a vasutakon 165 Kaukázusi vasutak 166 Új találmány a vasúti vonatok bizton­ságának fokozására • 192 A szász államvasutak személydíjszabá­sának reformja 193 A franczia vasutak üzemeredményei . 194 A porosz államvasutak 218 Az osztrák vasutak 1901-ben .... .219 A Fertő tó 219 Motorüzem az aradi és csanádi egyesült vasutakon 243, 311 A német gyarmati vasutak 251 Teherkocsik rakodó képességének foko­zása az angol vasutakon 252 A vic­inális vasutakról 252 Postacsomagforgalom Konstantinápoly­ban 253 A tengeri szabadhajózás 260 A vasutállamosítás Ausztriában . . . 267 A transszibériai express 273 A kisvasutak Francziaországban . . . 273 A Jungfrau fogaskerekű vasút . . . 274 Németország külkereskedelme 1902-ben 289. A magyar h. é. vasutak jövedelmező­sége 1901 ben M­a­u­r­e­r Vilmostól 301, 324 A berlini közúti vasút 303 A berni nemzetközi vasúti hivatal 1902. évi jelentése . . . . • 303 A román kikötők 304 Az alföldi gazdasági vasút 317 A szibériai vasutak 326 Drótnélküli táviró hadihajóinkon . . 327 Vasútépítés Ausztriában 1902. második felében 333 A zugligeti meghosszabbított vonal és az új végállomás 345 Az osztrák vasutak forgalma 1903. január hóban 346 Az egyesült porosz és hesseni vasutak 346 A Marconi drótnélküli telegrafia . . . 347 Az áruforgalom a porosz államvasutakon 361 A hazai vasutak szállítási bevételeinek elégségtételei 1901-ben Maurer Vil­mostól 367 A majna-neckari vasút 368 A belga vasutak, posta és távírda . . 369 Postaforgalom Romániával 377 Az álla­m­vasutak végleges bevételei 1902-ben 377 Az osztrák államvasutak 1901-ben . . 391 A hazai vasutak bevételei, kiadásai és üzletfölöslegei valamint ezeknek egy­ségtételei 1901-ben Maurer Vil­mostól 395 Az osztrák vasutállamositások és a ma­gyar érdekek ..... 397 A segesvár-szentágotai h. é. vasút 1902-ben 401 A vasutak és az állam Olaszországban 407 A budapesti személyszállító vállalatok forgalmi és bevételei 1902 K.­n . . 412 Uj szabályok a vasutegyleti forgalomban 412 Uj vasutak Ausztriában 413 A japán államvasutak személydíjszabá­sának rendszere 420 Az államvasutak 1903. nyári menet­rendje 425 Az osztrák vasutak forgalma 1903. február havában 433 Budapest személyforgalma vasúton és hajón 1902-ben 434 A Ferdinánd északi vasút üzletered­ményei 1902-ben 435 A franczia hálózat 1902-ben .... 443 A bécsi városi vasút építése és üzeme 449 A vasútállamosítás Angliában .... 450 Budapest áruforgalma 453 A páris-lyon-középtengeri vasút 1902-ben 454 Elszász-Lotharingia vasutai 454 A berni vasúti egyezmény revíziója . 474 A bagdadi vasút 480 Balén vasutai 480 Az államvasúti tisztviselők fizetés­rendezése 497, 502 Lapszám A föld vasutai 503 Új hajtógép a közlekedésben .... 504 A kisvasutak jövője hazánkban . . . 521 A budapesti közúti vasút 1902-ben . 523 A világvasutak és tengeri utak versenye 548 A cs. kir. szab. kassa-oderbergi vasút 1902-ben 549 A déli vasút 1902. évi üzleti eredményei 569 Az orosz vasutak 576 A budapesti villamos városi vasút 1902-ben 576 A Duna gőzhajózási társaság 1902. évi üzleti eredményei 577 Az aradi és csanádi egyesült vasutak 1902. évi üzleteredményei 623 A Szamosvölgyi vasút 1902-ben . . . 623 Az osztrák vasutak járműállománya . 645 A győr-sopron-ebenfurti vasút 1902. évi üzleti eredményei 646 Balesetek a berlini villamos közúti vas­utakon 657 Az osztrák államvasutak általános árú­díjszabása 651 A porosz államvasuti hálózat kibővítése 662 Az amerikai vasutak statisztikájából . 669 Bajorország vasúthálózata 675 Az osztrák államvasutak 1902 i. évi üzle­ti eredményei 685 A rakományok biztosítására szükséges megerősítő (rakodási) eszközök szol­gáltatása a feladók által 693 A magyar és osztrák tengerészet . . 708 Az alföldi első gazdasági vasút 1902. évi üzleteredményei 717 A magyar külkereskedelmi forgalom megoszlása szállítási intézmények szerint 718 Emlékirat a helyi érdekű vasutakról . 723 Az osztrák társasági fővasutak bevételei 1903. első felében 724 Vasúti járművek és anyagok kivitele Magyarországból 728 A barcs-pakráczi vasút 1902. évi üzlet­eredményei 731 Poroszország vasúthálózata 1903-ban . 745 A m. kir. államvasutak nyugdíjintézete 1902-ben 751 A német vasutegylethez tartozó vasutak 1901. évi üzleteredményei 752 Magyarország közúti hálózata .... 760 Az osztrák és magyar vasutak forgalma 1903. május havában 767 A magyar vasutak ideiglenes üzleti ered­ménye 1903. június havában és a folyó év első felében 773 Vasutak és közutak 773, 787 New-York közlekedése 793 A czukortarifák 797 Az Egyesült­ Államok vasutainak üzlet­eredményei 798 Az osztrák államvasutak bevételei 1903. június havában 803 A vasútépitkezés Ausztriában .... 807 A milanói közlekedési kiállítás . . . 811 Postastatisztika 812 A fiumei kikötő forgalma 822 A magyar fővasutak üzleti eredményei 1902-ben Maurer Vilmostól ... 827 A czukortarifák leszállítása az osztrák államvasutakon 829 Gőzmozdonyú vasutaink .... 835, 841 A Vaskapu-csatornán az 1900—1902. években lebonyolított hajóforgalomról 847 A gyorsgőzösökről (B. E.) 851 Budapest villamos vasutai 1902-ben . 859 Magyarország lisztkivitele 867 A magyar vasutak forgalma 1903. július havában 873 Az államvasutak Boszniában és Her­czegovínában 874 Az angol vasutak 1902-ben 888 A vasutegyleti forgalom kiterjesztése . 897 A modern gyorshajók méretezése . . 898 Bosznia és Herczegovina 1902. évi kül­kereskedelmi áruforgalma 898 Belhajózásunk 1902-ben 993, 909 Az áruforgalom a német vasutakon 1902-ben 915 Néhány szó az amerikai viszonyokról 916 A Duna-Tisza és Duna-Száva csatornák szerepe a középeurópai viziforgalom-

Next