Vasuti és Közlekedési Közlöny, 46. évf. (1915)

Monor—Czegléd 345. Monor—Új­hártyán—Alsódabas 201. Muraszombat—Radkersburg 105. Nagybocskói gyártelep—Gyertyán­ligeti vasgyár 261. Nagysurányi czukorgyári iparivasút 345. Nagyvárad—Biharpüspöki 261. Nagyvárad—Nagyvárad-Velencze ill. Rontó 87. Nasice—Djakovo 233. Németdiószeg—Ekecs 201. Novi—Jasenak 207. Nyiradony—Nyirbéltek 79. Nyirbakta—Nyirbátor—Érm­ihályfalva ill. Nagy­károly 261. Nyitra—Verebély—Léva 317, 325. Ogulin—országhatári vasút egy alkalmas pont­jától Bihac irányában az országhatárszélig 319. Ompolygalacz —Fenespatakvölgye 127. Oppova—Torontálvásárhely 157. Orsova—Herkulesfürdő 315. Óbuda—Pilisszent­kereszt 251. Őssipuszta—Tenke—Bél-Bokszeg ill. Csermő 199. Paks—Tolna-Mözs 127. Pancsova—Homokbálványos—Fehértemplom 95. Pápa—Ukk 251. Perbete — Nagysalló 371. Péczel—Monor 85. Podolin—Orló 207. Pogonypuszta—Zádorfalu 125. Pozsony—Modor 161. Pozsony országhatárszéli hév­ vonalából—Köp­csény ill. Nemesvölgy 47. Pöstyéni villamos közúti 27. Pusztatenyő—Abádszalók 223. Rahó — Tiszabogdány ill. Hoverla-völgy 127. Rajecz—Facskó 319. Rakovicz—Nagyszombat—Vittencz 314. Ratosnya­—Ratosnya patak völgye 201. Ráczkeve—Makód ,ill. Király­rétpuszta 95. Rimaszombat—Ratkó 317. Rusz­kab­ány­a-Voisz­lo­va—Ruszkicza 197. Sárvár—Rum—Molnári —Körmend 161. Selyp—Buják 87. Somorja-Uszor—Somorja 37. Soroksár—Bugyi 227. Sólyom—Tenke­—Nagyszalonta 79. Szabadka—Jánoshalma—Hajós 345. Szacsal—Szálva 247. Szatmár—­Tiszaújlak ill. Halmi 139. Szászváros—Kosztesd 127. Szeged—Pálffytanya—Mérges 239. Szentendre—Pilismarót 273. Szentgotthárd—országhatár 79. Szentlőrincz — Tass— Szalkszentmárton 1­7. Szilágycseh—Alsószopor 59. Szolnok—Kisköre—Füzesabony ill. Poroszló 127. Takcsány—Zemplénoroszi 373. Tapolcza—Zalaszentgrót 135. Tarajka—szalóki hegycsúcs 373. Tata—Tata-Tóváros ill. Tata-Tóváros­kert 269. Tavarna—Vara­tinó 325. Tátralomnicz—Barlangliget 351. Tiszafüred—Nádudvar 261. Torb­ágy-Tokod 269. Tornalja—Ratkó 351. Tornócz—Udvarnok 161. Tótvárad—Maros folyó 199. Tövis—gyulafehérvári máv. vonal—Sár­d-Ma­gyarigen 47, 401. Trsztena—Usztya 351. Turdossin—országhatár 351. Turkeve—Kisújszállás 257. Türje—Rum 85. Újgombos (vagy Bácsordas vagy Dernye)—Pa­lánka—Újverbász ill. Ókér 195. Újvidék—Petrovaradin 269. Újvidék—Újpalánka 227. Vaján—Bánócz 251. Varannó állomás—Varannó község 361. Varazdin—országhatár 227. Vágújhely—Miava—Holics ill. országhatár 401. Vecsés—Monor 227. Vejte-Lebed 209. Vekerd— Csökmő 61. Verseczi körvasút 79. Verseczi közúti 67. Zabok-Krapinske-Toplice—Slam­potok ill. Sestine 101. Zalalövő — Rédic vagy Csömödér 105. Dános Árpád dr. 241. Dubsky Alfréd dr. 157. Ehrenh­öfer Aladár ,123. Emich Gusztáv dr. 127. Erdős Béla 369. Fodor Jenő dr. 127. Földváry József dr. 127. Fürész Sándor 95. Geduly Gyula 41, 75. Ghyczy Aurél 241. Gyulay Aladár dr. 241. Gyulay Lajos dr. 351. Halmos László Géza dr. 241. Harsányi Mór dr. 241. Horánszky Gyula 50. Incze Kálmán 125. Inkei Viktor dr. 127. Jezsovics János dr. 127. Just Ferencz 350. Kacsó Károly 125. Kilényi Hugó 221. Kitz Arthur 125. Kiss Gyula 27. Kollinay József 27. Kotányi Zsigmond 50. Kovács Arnold 246. Kun Viktor 50. Lázár Lajos 41, 50. Löffler Sándor 123. Mátray Elemér 125. Mittelmann Aladár 125. Nagy Ferencz dr. 221 Neubauer Jenő 253. Ney Ákos 269. Nikolits Béla dr. 351. Olgyay Kálmán dr. 127. Paszterczyk Antal 120. Perszina Alfréd 125. Pischinger Gyula 125. Proh­ászka Lajos 127. Riedl Károly 50. 207. Röszler Ernő 275. Sarkady Lajos 123. Sándor Lajos 369. Scitovszky Tibor dr. 127. Simon Jakab 221. Sterba Dezső 312. Szabóky Ernő dr. 127. Szalay József 143. Szerbák Elek dr. 84. Szterényi Sándor dr. 127. Tolnay Kornél 361. T török László dr. 127. Trebitsch Miksa 369. Vajay Endre 125. Vázsonyi Jenő 49. Walter Emil 246. Háborús kitüntetések 209 231 312, 313, 314, 315, 341. Czikkek: Aradi és csanádi egyesült, vasutak 1914-ben 241. Bagdad-vasut 334, 336, 346. Bosznia-herczegovinai országos vasutak az 1913. évben 275. Budapest személyforgalma vasúton és hajón 1914-ben 218. Déli vaspálya 1914. üzletéve 320, 326. Dunagőzhajózási társaság 1914. évi ü­zletjelen­tése 210. Föld vasutai 1913-ban 190. Gépjárművek felhasználásának kérdése a háború után 379. Győr — sopron—ebenfurti vasút 1914-ben 234. Hadiszolgálatból visszatért alkalmazottakkal szemben követendő eljárás a M. Á. V.-nál 214. Magyar helyi érdekű vasutak jövedelmezősége 1912. évben 255, 262, 264, 274. Magyar fővasutak jövedelmezősége 1912-ben 29, 35. M. kir. államvasutak 1913. évi állapota és üzleti eredményei 134, 136, 156, 159. M. kir. államvasutak postaszállítási kötelezett­sége 239. Magyar villamos kisvasutak 1912 évben 60, 91. Mohács—pécsi vasút 1914. évben 278. Német vasutegylethez tartozó vasutak 1912. évi statisztikai adatai 165, 171, 179, 182. Porosz—hesseni államvasutak 1913. évi üzlet­eredményei 280. Sándorfi Kamill dr. : »A magyar vasúti jog döntvénytára« 246. Téli kikötők és menhelyek 1915. évi állapotára és befogadó képességére vonatkozó adatok 363. Vasútépítési tevékenység az 1914. évben 107, 112, — az 1915. év első felében 288, 290. Westi­ne house-rendszerű elektropneumatikus váltó és jelzőállító biztosító berendezés 58. Belföldi közlemények. /. Hazai fővasutakra vonatkozó közigazgatási, igaz­gatási, üzleti, forgalmi és statisztikai közlemények. 1. M. kir államvasutak. Ámforgalom­kocsirakományokban 66. Beszerzési előleg 318. Költségvetési hitelek felhasználási idejének meg­hosszabbítása 380. Szállítási ideiglenes bevételek 73, 122, 222, 224, 235, 250, 268, 327, 364. Személyi változások 41, 49, 58, 84, 120, 143, 246, 350. 2. Kassa—oderbergi vasul. Ideiglenes üzleti bevételei 30, 50, 108, 130, 151, 190, 214, 236, 284, 326, 328, 352. 3. Szamosvölgyi vasút. Alapszabálymódosítás czégbejegyzése 268. 4. Pécs—barcsi vasút. Üzleti eredmények 1914. első felében 50. 5. Bosnyák-herczegovinai országos vasutak. Díjkedvezmények 84. II. Helyi érdekű vasutakra vonatkozó igazgatási üzleti, forgalmi és statisztikai közlemények. Alföldi első gazdasági 352. Baja—bezdán—zombor—apatin—szondi 41, 334. Barcs—pakráci 218, 284. Borzsavölgyi 172, 214, 326. Diósgyőri bányavasut 370. Drávavölgyi 120, 404. Duna—szávai 100. Eger—putnoki 188, 268. Eperjes—bártfai 254. Kisküküllővölgyi 92. Losoncz—gácsi 352. Marostordai 84, 352. Nagyszeben—segesvári 58. Naszódvidéki 73, 274, 352. Pápa—bánhidai 352. Pozsonyi közúti 326. Pusztaszentmihályi közúti 352 Slavoniai drávavidéki 124. Szatmár—nagybányai 210. Szond—hódsági 172. Torda—topánfalva—abrudbányai 252. Zágráb—samobori 58. Zsitvavölgyi 372. III. Vegyes közlemények. Adminisztratív változások a budapesti villamos városi vasútnál 188. Banovics Kajetán halála 380. Barcs—pakráci vasút 1914-ben 284. Budapest áru- és közraktári forgalma 66, 108, 132, 151, 210, 230, 254, 320 , 326 , 354 , 372, 390. Budapest havi személyforgalma 66, 92, 132, 154, 159, 236, 252, 312, 352, 364, 390. Budapest székesfővárosi marha- és sertésvásár vasúton szállított élőállat-forgalma 58, 66, 108, 113, 210, 224, 268, 284, 326, 390. Budapesti villamos városi vasút 1914. évi üzleti eredményei és forgalmi adatai 208. Ferenczy Benő halála 404. Fiume állomás vasúti áruforgalma 58, 124, 130, 150, 190 , 214, 242, 260 , 31­8, 332 , 372. Háború hatása az államvasutak pénzügyeire 226. Helyi érdekű vasutakra vonatkozó okiratok a Magyarországi Rendeletek Tárában 86, 143. Helyi érdekű vasúti törvényjavaslatok kép­viselőházi tárgyalása 159, 170, 370, 404 Vasúti áruforgalom Romániával 30, 122, 190. Külföldi közlemények. Amerikai egyesült államok vasúti balesetstatisz­tikája 1913-ban 74. Anatóliai vasutak 1914. üzletéve 282. Automobil-utak Ausztriában 328. Áruforgalom Középeurópa és Törökország között 214. Badeni államvasutak 1913. évi üzleti eredmé­nyei 82. .M 259, 309, 311. Személyi hírek: Altenbach Ignácz 249 Benedikt Márk dr. 84. Bényei Zsigmond 58. Biber Gyula dr.149. Darvay Károly 221.

Next