Autó-Motor, 2008. január-június (60. évfolyam 1-13. szám)

2008-02-20 / 4. szám

sé leforrázva érezték magukat, amikor kiderült, hogy Dani Sordo kocsijában motort kellett cse­rélni a monte-carlói affér után, s ezért behozha­tatlan hátrányt jelentő 5 perces büntetéssel in­dulhattak Karlstadban. Még a csapat vezetői­nek is elkerülte a figyelmét, hogy mivel Sordo a Montén a szuperrali szabályai szerint végig­ment és értékelték, majd utána cseréltek mo­tort, ezért járt a büntetés, miután elvben egy mo­tornak 3 versenyt kell kibírnia... Latvala villámgyorsan lecsapott De amiatt is sokan vetették pillantásukat a fran­ciákra, mert azok­­ szokásuktól eltérően - egy friss C4-es gépet adtak az észt Aavának, aki ko­rábban a junior-vb futamain bizonyított a Suzukival, s tavaly már a nagyok között is meg­mutogatta egyre élesedő oroszlánkörmeit. A pi­ros-fehér istállónál kitartóan faggatták a tavaly év végén nyugalomba vonult Guy Frégeulin he­lyett kinevezett Olivier Quesnel csapatfőnököt, hogy miként is fest az istálló jövője, lesz-e és meddig lesz folytatása a káprázatos sikerszériá­nak. Talán máris zörög a haraszt? Egyelőre per- A 100. vb-futamán induló Loeb számára rémálom volt a svédországi kirándulás. Nehezen találta a ritmust, megforgatta a C4-est, majd az autó kuplungja mondta fel a szolgálatot Az észt Aava egy C4-es Citroennel indulhatott, igyekezete azonban eltúlzottnak bizonyult. A franciák ezen a hétvégén több fronton is öngólt lőttek... Gardemeister a kisebb műszaki problémák ellenére otthonosan és eredményesen mozgott a Suzuki SX4 WRC-vel, amely a második idei futamán is pontot szerzett! Stoplis gumikkal A vb küzdelemsorozatára az idei évtől három szezonon át az olasz Pirelli szállít­ja a gumiabroncsokat. Svédországba a Sottozero Snow (hó) és a Sottozero Ice (jég) típusú köpenyeket szállították. Előbbinél a szegecsek 1-1,5 mm-re állnak ki a futófelületből, míg a jeges szaka­szokra való gumik (képünkön) tüskéi 1,2 centi magasak. Autó-Motor 2008/4 • www.automotor.hu 73

Next