Autó-Motor, 2018. január-június (70. évfolyam, 1-12. szám)

2018-03-21 / 6. szám

am­i BEMUTATÓ CITROEN BERLINGO, OPEL COMBO LIFE, PEUGEOT RIFTER Opel Combo Life A jellegzetes Opel-arcot jelen esetben felfelé nyúj­tották egy kicsit, magasan vannak a fényszórók a ködlámpafészekhez képest, de ezt lendületes vonal­­vezetéssel igyekeztek palástolni. A németek egyelőre nem kérnek a szabadidő-autós műanyag körítésből, az ajtók fémlemezét színre fújt műanyag betétek vé­dik a sérülésektől. Talán nem véletlen, hogy ezzel az autóval kapcsolatban a rengeteg tárolóhelyet hang­súlyozták ki, hiszen a Citroenhez képest nem ér olyan hirtelen véget a váltó mögötti konzol, a két első ülés között tornyosuló térelválasztó extra tárolóhelynek ad otthont. A dupla kesztyűtartó annak köszönhető, hogy az utasülést védő frontális légzsákot a tetőbe rejtik. Az akár 8 colos érintőképernyővel is választha­tó fejegység Android Auto és Apple CarPlay kapcso­lódást biztosít, az első és második sorban USB töltési lehetőség van, de akad 230 voltos konnektor is, amit elsősorban hordozható számítógépek használatához ajánlanak. A téli napok nyűgjeit távirányítható vagy időzíthető állófűtés segít leküzdeni. A csomagtér alaphelyzetben 597-850 literes, ülésdöntést követően 2126-2693 liter a raktér, az anyósülés támlája is elő­redönthető, a bepakolást pedig külön nyitható hátsó szélvédő könnyíti. Az Opel esetén a második üléssor lehet 60:40 arányban osztott pad vagy három külön állítható ülés, utóbbi opció 2019-től lesz elérhető. Vonóhorog (fix vagy levehető) rendelése esetén utánfutó-felügyelő „tudománya” is lesz a menetsta­­bilizálónak, egyébként az IntelliGrip funkció segíthet­­ az előrejutásban rossz útviszonyok között.­ ­ Több tárolási lehetőséget kínál az Opel hosszú konzolra Feláras lesz a három ülés a német autókanalaáron Tárolóhelyet és hangulatvilágítást ad a panorámatető. Nincs SUV-os körítés

Next