Buletinul Oficial, ianuarie-iunie 1970, Partea 3 (Anul 6, nr. 7-134)

1970-03-26 / nr. 56

Joi, 26 martie 1970 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA A III-a ------------------------------- SUMAR ------------------------------- Prezentarea scrisorilor de acreditare de către ambasadorul Columbiei 433—434 Prezentarea scrisorilor de acreditare de către ambasadorul Republicii Guineea................................................................................................................ 434—435 Lucrările unor comisii permanente ale Marii Adunări Naționale . 436 Prezentarea scrisorilor de acreditare de către ambasadorul Columbiei Anul VI — Nr. 56 La 25 martie 1970, președintele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, Nicolae Ceaușescu, a primit pe Antonio Alvarez Restrepo, care și-a prezentat scrisorile de acreditare în calitate de ambasador extraordinar și plenipotențiar al Republicii Columbia în Republica Socialistă România: în cuvîntarea sa, Antonio Alvarez Restrepo și-a exprimat satisfacția de a fi primul ambasador al Republicii Columbia în Republica Socialistă România și dorința de a contribui, în această calitate, la dezvoltarea relațiilor dintre cele două țări. „Această onoare — a spus el — este și mai mare prin faptul că sunt primul reprezentant oficial al Columbiei în țara dumneavoastră. Guvernul Columbiei dorește să strîngă legăturile cu toate acele țări care îndeplinesc un mare rol în procesul de transformare și îmbunătățire a vieții popoarelor lor“. în continuare, ambasadorul columbian a spus : „Columbia și România au în plus multe afinități care fac și mai interesante relațiile dintre ele. Ambele țări aparțin aceleiași tradiții a culturii latine care a influențat profund formarea personalității noastre istorice. Tradiția latină, așa de bogată în valori, se prelungește în literatura noastră, în dreptul nostru, în dezvoltarea noastră artistică și ne apropie de toate acele țări care au beneficiat de această influență. Alt aspect prin care România și Columbia se aseamănă îl constituie unele caracteristici economice foarte apropiate : populația ambelor țări numără în jur de 20 milioane locuitori ; ambele țări sunt angajate în înfăptuirea unor transformări ale structurilor lor sociale, în vederea ridicării standardului de viață al popoarelor lor“. „Am urmărit cu mare interes — a continuat diplomatul columbian — programul înfăptuit de guvernul Pagina