Curierul de Iassi, iulie-decembrie 1875 (Anul 8, Nr. 73-138)

1875-09-12 / nr. 97

Comisia disp. IlI-a Iași No. 2645. La 18 a curentei luni Septemvrie, urmând a se vinde licitativ cruncile ce au rămas neescluse de sub sechestrul aplicat pe averea domnului Wolf Grinspem in pretenția doamnei Ita Cusutorița cu o sumă bani. Se publică acest termin pentru deșteptarea concurenților carii să se presinte in piața Nicolina cu artul II in prezența domnului judecător acelui ocol. No. 2746. La 19 Septemvrie anul curent, urmănd a se vinde licitativ in piața Nicolina obiectele sechestrate de la d. N. Pricop, in pretenția dlui V. Stamboleanu, se publică aceasta spre cunoștința generală a amatorilor. Comisia disp. a V-a Iași. No. 3468. D. Judecător ocol. V, prin adresa No. 804 ficiază termenul de 12 Septemvrie curent, pentru vânzarea obiectelor sechestrate de la preotul Grigori Savin, pentru îndestularea D-nei Elena și Ținea Cernat pentru bani. Se publică spre deșteptarea concurenților, iar vânzarea se va efectua in piața Comisiei pe la oarele 12, in presența D. Jude local și a agentului de urmărire. No. 3536. D. Jude local cu adresa No. 846, ficiază termenul de 12 a curentei oara 12, pentru vânzarea obiectelor sechestrate de la d. Iancu Pascariu, pentru îndestularea d-lui Alecu Iliescu pentru bani. Se publică spre deșteptarea concurenților, iar vânzarea se va efectua in piața Comisiei, in presența d-lui jude local și a agentului de urmărire. No. 3534. Se publică termenul de 17 a curentei, oara 12 de dimineață de vănzari a obiectelor sechestrate de la Neculai a Morăriței pentru indestularia Ruxandei Zavu, născută Carabulia, ce urmează a fi in piața comisei in asistența d-lui jude și a agentului polițienesc. CURIERUL DE IA SSI, mai popular, publică spre generala cunoștință, invitând totodată că oricare ar dori a visita acest Iarmaroc, sau a expune marfa de vânzare, se bine-voeasca a lua de timp cuvenitele măsuri in consequență, și a veni la Iarmaroc care se speră a fi mult mai abundent in manufacturi și alte obiecte, și folositor comercianților mai ales că recolta in anul curent ne au dat resultate satisfăcătoare. Locurile se distribue cu o săptămănă inainte, ca se poată remănea timp disponibil pentru aranjarea baratcilor. Pentru ferirea de incendiu, s’au luat măsuri ca in piața iarmarocului se fie in permanență o parte din instrumentele si oamenii Comandei de Pompieri. Primăria comunei Podu-Iloae. No. 2582. In termin de 30 zile de la data Ioaei, urmează a se ține licitație in 3 zile cu supra-licitație de opt zile la Onor. Comitet Permanent, pentru eratul pităriei din târgul Podul Ionei. Concurenții sunt rugați a se presenta la termin, însoțiți de garanție pe valora de 100 galbeni. PUBLICAȚII JUDECĂTORESC!. Curtea de Apel din Iași secția I. No. 112. Froim Mironovici, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 204 din pr. penală este citat a se presența in persoană înaintea secțiunei I a Curței de Apel la 22 a lunei Octomvrie, anul 1875 oarele 11 din zi, cănd are a se judeca apelul făcut de inculpatul Alecu Barbu contra sentinței Trib. Calul No. 243 din 12 Noemvrie 1874 in procesul privitor pe Alecu Barbu pentru maltratarea lui Fr. Mironovici. NOTIFICAȚIUNI. No. 2304. D. Ioan Simiceanu de profesiune muncitor cu domiciliul necunoscut, s’au judecat de cătră Curtea de Apel din Iași secțiunea I pentru delict de furt și prin decisiunea dată in lipsă No. 251 din 13 August a. c., s’au condemnat la închisoare de 10 luni d-nul Grefieriu zisei Curți, incunoștiințază pe numitul că menționata decisiune se poate ataca pe calea oposițiunei in termin de 5 zile conform regulilor stabilite la art. 183 și următorii din procedura penală, pe calea recursului in Casație in termin de 3 zile conform art. 211, 396, 417 și următorii din aceiași procedură: No. 2305. D. Simon Onofrei de profesiune muncitor cu domiciliul necunoscut, s’au judecat de cătră Curtea de Apel din Iași secțiunea I pentru delictul de furt, și prin decisiunea dată in lipsă, No. 251 din 13 August a. c. s’a condemnat la inchisoare corecțională de 10 luni. D. Grefier zisei Curți, incunoștiințază pe numitul că menționata decisiune se poate ataca pe calea oposițiunei in termin de 5 zile conform regulelor stabilite la art. 183 și următorii din procedura penală, pe calea recursului in Casație in termin de 3 zile conform art. 211, 396, 417 și următorii din aceiași procedură. Tribunalul județului Iași secția II. No. 2020. Creditorii falitului Osias Fridman ce nu vor fi depus titlurile lor după care ar avea a lua bani, sunt citați a se presenta in persoană s’au prin vechil un termin de 20 zile numerar de la eșirea prin Foaia Oficială. Sindic falimentului cu titlurile și documentele originale de sumele ce vor avea serie, ori de vor voi mai bine se vor înfățoșa la Tribunal, că protocol indusă să se depună copiile conform art. 235 cod. comercial. Pentru creditorii domiciliați in România și in locuri deosebite de al așzărei Tribunalului acest termin se va mări cu o zi de fiecare 6 oare de depărtare intre locul așezerei Tribun, și domiciliul creditorului. Iar pentru creditorii domiciliați afară din România, terminul va fi de 120 zile conform art. 236 cod comercial. Cercetarea și adeverirea datoriilor va incepe in 1 zi după espirarea fiecărui termin la oarele 11 din zi in localul Tribunalului și se va urma in modul prevăzut de art. 237 din acel cod. Fiecare creditor in 8 zile cel mult de la verificarea datoriei sale e dator a afirma înaintea Sudicilor Gh. Bejan și Em. Arghiropulo și aucelui comisar că acea datorie este adevăraos, art. 241 codul comercial. No. 681. D-nii Stefan Dunca și Moise Dcs cu domiciliul necunoscut in România. In virtutea art. 71 combinat cu art. 75 al. 6 din pr. civilă sunt citați a se presența in persoană sau prin procurator admis de lege inaintea secțiunei II a Tribunalului la 30 a lunei Septemvrie anul 1875 carele 11 din zi cănd are a se judeca acțiunea intentată de d-nul Alexandru Fara pentru ștergerea hipotecelor ce figurează pe numele d-sale asupra imobilului d-lui A. Farra copie de pe relamațiune dinpreună cu o aseminea citație s’au lipit pe ușa acestui Trib., aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția a IlI-a, No. 519. Imobilul d-lui Neculai Naum, de profesiune muncitor domiciliat in Iași, ce se compune din o casă situată in Iași, dispărțt, strada șosaua nouă peste bahlui, compusă din 2 odăi și o săliță mică construită de vălătuci acoperită cu șindilă înscrisă la No. 47 fiind scos in vânzare silnică spre redestalarea d-lui Oavid Keinig domiciliat in Iași cu suma de 13 galbeni și a lor procent de 1 galben pe lună până la numerătoare plus 100 franci clausă penală și 10 franci spese ce are a lua in virtutea cărței de judecată sub 358 a judelui ocol. I investită cu formula executorie. La 20 iuniu 1875, cănd era terminul vânzărei Trib. prin jurnalul No. 2460 au inchis licitațiunea din causa nestăruinței părței in drept, in urmă insă d-l Ovidi Klinig prin petițiunea înregistrată la No. 7357 cerând a se pune din nou in vânzare tratatul imobil. Pe acest temeiu și in baza art. 553 și următori din pr. civilă. Tribunalul publică vinderea indicatului imobil iar concurenții ce ar fi de a cumpără după lămuririle de mai sus după cum de acest imobil s’au prevăzut și in publicațiunea inserată in foaia oficială No. 27, din 9 Mart 1875, să se infățoșeze in camera acestei secțiuni a III la 27 a lunei Octomvrie ziua Luni 1875, vara 11 din zi, cănd ave a se face adjudecata potrivit art. 539,550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din procedura civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vre jun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau ori ce alt drept asupra bunului urmărit, ca innaintea adjudecațiunei să se presinte la Tribunal spre a-și arata petițiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se mai ținea in samă. Secția a IV-a. No. 2734. Prin sentința acestui Tribunal din 23 August a. c. in baza art. 309 al. 2 c. p. l’a condemnat in absență pe Costachi Dimitriu la un an inchisoare corecțională și 200 franci amendă, cu restricțiunea art. 28 cod. penal pentru delict de furt, și fiind numitul cu domiciliul necunoscut, se publică aceasta spre deșteptarea zisului condemnat, că în contra mecionatei sentințe, are dreptul de oposițiune și de apel conform art. 183, 197 și 198 pr. penală. No. 2688. Ioan Sârbu ca inculpat a cărui domiciliu e necunoscut, conform art. 75 al. 6 pr. civilă, este citat a se presența in camera acestui Tribunal la 25 Octomvrie anul curent carele 11 ante-meridiane, pentru a respunde asupra delictului de furt ce i se impută, cunoscând că la neurmare procesul se va judeca in neființă. No. 2700. Toader Feșca și Vasile a Păscăriței ca inculpați, a cărora domiciliu e necunoscut, conform art. 75 al. 6 proc. civilă, sunt citați a se prezența in camera acestui Tribunal la 10 Octomvrie anul curent, pentru a respunde asupra delictului de furt ce li se impută, cum scănd că la neurmare procesul se va judeca in neființă. No. 2710' Zeița Servitoarea foastă la d-1 Colonel Mavrichi ca inculpată a cărui domiciliu e necunoscut, conform art. 75 al. 6 pr. civilă, este citată a se prezenta in camera acestui Tribunal la 10 Octomvrie a. c. oarele 11 ante-meridiane pentru a respunde asupra delictului de furt ce i se impută, cunoscând că la neurmare procesul se va judeca in neființă. Tribunalul județului Botoșani. No. 6988. D. Victor Zeider cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 30 Septemvrie 1875, oara 10 de dimineață, să se presinte înaintea acestui Tribunal, in procesul in care se inculpă pentru furt, cunoscând că nefiind următori se va judeca in lipsă conform art. 182 din pr. penală. Tribunalul județului Cahul. No. 1416. Pentru îndestularea d-lui Ilie Vamali de profesiune comerciant, domiciliat in târgul Reni, județul Ismail cu suma de 700 galbeni capital cu procente de 10 la sută pe an, de la 1 Septemvrie 1866 pană la numerătoare, plus spesele de judecată și fără prejudețul cheltuelilor de urmărire și timbru ce are a lua de la d-na Ecaterina Pruncu de profesiune rentieră domiciliată in comuna Baimaclia plasa Costangalia județul Cahul, după decisiunea Curței de Apel din Iași secțiunea I sub No 94 din 8 Iuniu anul 1868 remasă definitivă și investită cu formula esecutorie sub No. 50 din 11 Iuliu acelaș an, indeplininduse toate formalitățile pretinse de art. 496 și 497 pr. civilă prin formarea și predarea la timp a comandamentului prealabil făcut de creditare d-nei debtoare, și fiindcă d-masa nu au fost consecventă a respunde suma debitată in terminul acordat de lege, și nici sau conformat art. 502 din procedura civilă. Tribunalul in urma certrei făcută de creditare prin procuratorele sau d-nul Avocat Dimitrie Chiriac, cu suplica înregistrată la No. 2615 din anul 1874, prin jurnalul inchiet de complectul seu in audiența de 16 August anul curent sub No. 1288 au dispus punerea in vănzare silnică a moșiei Baimaclia mare proprietate a d-nei debitoare Ecaterina Prunca Situațiunea imobilului pus in vânzare după cum se constată din procesul verbal dresat de agent dle judecătoresc la localitate conform art. 505 pr. civilă este cea următoare: Moșia Baimaclia mare cu tărgușașul Baimaclia se află situată in acest județ, plasa Costangalia raionul comunei Baimaclia are o intindre ca de 3000 desetina pământ aproximativ (desetina măsură rusă a 73 prăjini) din care se scad 350 fălci paradnt dat locuitorilor foști clacași după legea rurală, in aceaea insă intră și 15 fălci ale proprietăței rezervate in vatra satului. Dalitatea pământului, pentru cultură, fănațe și imașe de vite este in întindere aproximativ ca de 1600 desetine iar restul in mărime aproximativ ca de 1000 desetine e acoperit cu pădure parte da exploatat și parte tufăriș. Imobilul se invecinează la nord cu moșia Enichioi proprietate a d-nei Pulheria Cheșcu, la sud cu moșia Căetu proprietate a d-lui Vasile Botezatu, Chioselia mică proprietate a d-lui Ilie Vamali și Costangalia mare proprietate a casei defunctului Prinț Grigorie Ghica, la vest cu moșia Tartaul proprietate a d-lui Grigorie Costache și la est cu moșia Taraclia mică proprietate a d-lui Țanca Calcic și Neculai Buducciu. îmbunătățirile ce posedă sunt: una casă servind de locuința proprietăței construită păreții de cărămidă, inbracați pe dinafară cu scânduri acoperită cu șindilă, are un lăuntru și una bucătărie cu ușile, ferestrile, podelile, etc. in bună stare, ca atenanse această casă are : una casă construită păreții de ceamur in lăuntru cu 5 odăi și un antret acoperită cu șindilă. O altă casă cu o singură odae cu păreții de ceamur acoperită cu stuf. Un grajdiu construit păreții de cărămidă acoperit cu șindilă având sub același acoperement șură pentru trăsuri și hambariu. Una șură pentru trăsuri construită păreții da gard de inele acoperită cu stuf. Un coșeriu de inele acoperit cu stuf pentru conservaria popușoilor. 2 P’vinți pptruite pentru conservarea vinului. Toate clădirile descrise se află in aceiași ogradă, ingrădită jur inprejur cu gard de mele. Una casă construită păreții de ceamur acoperemăntul de șindilă, are in lăuntru 2 odăi și un antret. O altă casă construită de aceeași material acoperită cu stuf cu o singură odae. Una moară de apă construită păreții și acoperemăntul de scânduri cu toate accesoriile ei. Sarcinile ce mai figurează asupra imobilului urmărit descris după lista presentată de d-1 Grefier al acestui Trib. conf. art. 570 pr. civ. sunt: 1) Datoria de 6000 ruble cătră Bserica armeană din Chișinău. 2) Idem 26480 ruble cătră d-nul Grigore Pruncu după obligația ce i s’au cesionat de d-na Rosalia Pruncu. 3) Idem 3396 galbeni cesionați d-lui Grigorie Pruncu, de cătră d-nul Ariton Prunca in care s’au asigurat și datoria de 1100 galbeni cătră d-nul Ancei Vexier, ce afectează vendul aratat moșiei. 4) Idem 40993 M vechi cursul pieței datorite d-lui Leizer Micinic cesionată acestuia de d-na Elena Casiade ereda defunctului Corjos. 5) Idem 300 galbeni idem. 6)500 galbeni datoria fătră casa defunctului Georgie Mihailov. 7) Idem 5572 cătră d-nul Iii* Bungioglu. 8) Idem 1475 ruble idem. 9) Idem 20100 fiorini cătră d-nul Ioachim T'Ungher și Eridor Savergu 1, după sentința Tribunalului de Cernăuți, declarată executorie de acest Tribunal prin jurnalul No. 2326, din 28 Dechemvrie 1871. Se publică dar spre generala cunoștință terminus de 3 luni conform art. 510 combinat cu 730 pr. civilă, pentru vânzarea acestui imobil, socotit de la apararea presentei publicațiuni in Foaia Oficială din Iași, la inplinirea terminului căruia (și care la timp urmează a se publica prin osebite afipte de publicațiuni) d-nii concurenți vor binevoi a se presenta in camera acestui Tribunal para 11 ante meridiane, având cu sine și garanțiile pretinse de lege când are a se efectua licitațiunea și face adjudecarea conform regulelor stabilite de art. 536 pană la 550 inclusiv și cu restricțiunele art. 559, 561—564 și 566 din citată procedură. Se notează că taxa de înregistrare de 22 % după legea timbrului și a inregistrării acea a fondarului și acea Portăreilor după art. 66 din regulamentul acestui serviciu privește pe cumpărătoriu. Sunt somați toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau orice alt drept asupra imobilului urmărit descris, ca înaintea zilei fixate pentru adjudecațiune să se arăte la Tribunal spre a-și arata pretențiunela lor, căci contrariu nu li se vor mai considera. Tribunalul județului Fălciu. No. 1048. Martorul Stefan Diuachi cu domiciliul neunoscut este citat a se presenta in camera acestui Trib, orașul Huși la 17 Septemvrie 1875, oara 10 din zi, cănd urmează a se cerceta acțiunea formată asupra lui Costache Mărgărint și Ioan Ciamagoi pentru sustragere de bani din tacsa timbrului și altele. Cunoscând că la neurmare se va aplica rostirea legei. No. 1048. Inculpata Neculai Popa cu domiciliul necunoscut, este citata sa presenta in camera acestui Trib, orașul Huși, la 30 Septemvrie oara 10 din zi, cănd urmează a se cerceta acțiunea formată asupra lui Neculai Popa pentru maltratare femeii Ștefan a lui Ilie Florea. Cunoscând că la neurmare se va aplica rostirea legei. No. 1053. Martorul Ioan Pisiliu cu domiciliul necunoscut este citat a se presenta in camera acestui Trib, orașul Huși la 18 Septemvrie 1875 oara 10 din zi cănd urmează se cerceta acțiunea formată asupra lui Grigori Stamate pentru furtul unui cal de la Nastase Florea. Cunoscând că la neurmare se va aplica rostirea legei. Tribunalul județului Neamțu. No. 17,551. D. Costantin Ilie Popa cu domiciliu necunoscut, in virtutea art. 71 din pr. civ., este citat a se presenta in persoană înaintea acestui trib, la 21 a lunei Octomv. a. c., oara 10 din zi, cănd are a se judeca procesul de divers ce iau intentat d-na Zoița Popa născută Costantin Radu. Cunoscând că la neurmare causa se va căuta in lipsă. Tribunalul județului Suceava. No. 1915. Pentru îndestularea Statului cu suma de lei noi 2101 bani 95 plus cheltuelilor de urmărire și de timbru, debitați de d-nul Gheorghe Costin din Comuna Pașcani, județul Suceava, in virtutea jurnalului onorar. Consiliu de Miniștri din 9 Iulie 1875, așa precum numitul Costin n’au fost următor cu achitarea arătaților bani. Tribunalul după cerirea făcută de d-nii Prefect și Casier General de la acest județ, prin Nota No. 6100 și in urmarea procesului verbal No. 1550 indicat la 19 August anul curent, conform art. 57 §§ 3 și 4 din regulalament asupra urmărirei și inplinirei in materii de contribuțiuni și alte venituri ale Statului, au incuviințat silnica esproprierea imobilului debitorului urmărit de Stat și care este: O casă situată in comuna Pașcani plasa Siretiul județul Suceava la strada iconomului pe 4 stănjini fața și 20 lungu, având 4 odăi și o sală construită din lemn. Fațada dă in zisa stradă, pe o parte se învecinează cu Panaite Marino, pe de alta cu o budiță ce se desparte cu Costachi Neculau și fundu corespunde la locul proprietăței. Așadar se publică vânzarea acestui imobil cu termin de 2 luni socotite de la data fonei oficiale din Iași, și se anunță ca persoanele ce vor dori a cumpără aratatul imobil să se prezinte la Tribunal in licitațiune cu garanțiile legale după espirarea zisului termin conform art. citat in ziua și oara ce se va arata prin afipte. Cumpărătorul va fi obligat a plăti taxa venzurei și a urmărirei precum și dările cătră Stat sau comună care nu vor fi plătite din trecut. Se somează totodată pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, afruct, servitute, chirie, privilegiu, sau orice alt drept asupra bunului urmărit ca înaintea zilei de adjudecațiune să se presinte la Tribunal spre a’și arata pretențiunele lor, sub pedeapsă de a nu li se vor mai ține in samă. Tribunalul județului Vaslui. No. 11233. In considerație ca d-nul Dimitrie Miclescu domiciliat in comuna Soleștii , nu s’a conformat art. 551 pr. civilă de a consemna prețul de 9100 lei noi care sau adjus decât asupra d-sale o case din Vaslui a d-lui Costache Ghidionescu fost perceptare pentru satifacerea casei comunale din orașul Vaslui cu suma de 14.817 lei noi 69 bani. Tribunalul prin jurnalul No. 1935 regulând din nou vânzarea casei d-lui Ghidionescu pe contul d-lui Dimitrie Miclescu, se publică in termin de 40 zile care se inplinește la 30 a viitoarei luni Octomvrie 7'oa Joi cu aratare că zisa casă este situată in orașul Vaslui Mahalaua Spitalu in calitate bună, mărime de 4 odăi și 2 antrete acoperite cu șindilă, osebit un rond de case in ogradă cu 3 odăi și un antret, toate de cărămidă și osebit atenanse, șură și grajdiu toate in stare bună pe loc supus besmănului cătră proprietatea Vaslui, și se megieșesc cu casele d-lui Vasile Casian și a d nei Efrosina Lelescu, și se deșteaptă pe concurenții doritori de a le cumpără ca să se presinte in camera Tribunalului de județul Vaslui la ziua și vara notată mai sus, preparați cu garanțiile cuvenite, cănd urmează a se adjudeca provisoriu. No. 9766. D-na Nastasia lui D. Pasat, este citată in virtutea art. 71 pr. civă, a se presenta înaintea Trib. de județul Vaslui la 1 a lunei Octomvrie viitor 1875 zioa Mercurioara 10 de dimineață in procesul re- sclamat asuprăi de d-na Smaranda soția lui I T. Năbădaica pentru pământ, și necunot eănduse reședința și domiciliul d-lui Nastase I Pasat, se publică terminul menționat conform I art. 75 al. 6 proced. civilă, iar citațiunea I cuvenită d-sala dinpreună cu copia de pe reclamație sau lipit pe ușa camerii de ședință a Trib. Vaslui. No. 11234. In considerație că d-nul Neculai Bator din orașul Vasluiu, nu s’a conformat art. 551 proced- civilă, de a consemna prețul de 85 gilbini cu care sau adjus decât asupra dl., o casă din orașul Vasluiu la def. Teodor Vasiliu pusă in vânzare după cerirea creditorilor. Trib. conform cerirei d-lui Neculai Sava unul din creditori prin I suplica inregistrată la No 3777, pune intrevindere pe câmpta d-lui Neculai Bator, I casa def. Th. Vasiliu ce este situată in orasșul Vasluiu mihilava Crucei pe loc supusul bezmănului, in mărime de o odae și un an I trei, construcție de vălătuci și in ogradă o j șură, mărimea locului de 8 stănjini la față și 1 9 stăni. la fund, și se megieșește cu casele d-lui I Vasile Țipău și Panaite Coman. Se publică I un termin de 30 zile, conform art. 554 pr. civilă, care termin se inplinește la 15 a lu Inei viitoare Octomvrie zioa Mercuri, oara 10 I de dimineață. Pentru care se deșteaptă pe doritorii de a cumpără acul imobilu să se presinte in camera Trib. judrt. Vasluiu, in ziua aratată pe la carele sus zise, preparați cu garanțiele cuvenite, cănd urmează a se face adjudecarea. Procurorul Tribunalului Botoșani. No. 1806. Prin decisiunea Curței cu jul rați din Botoșani, No. 33 pronunțată la 23 I Iunie 1875, i’a condemnat pe loan Fotache, Iordache Fotache, Gh. Ferariu și Neculai ginerile lui Fotache la reclusiune de căte 18 ani fiecare. Această decisiune a rămas definitivă și executorie la 19 August a. c., prin respingerea recursului făcut de muniții I la Curtea de casație. Sa publică aceasta I spre deplinirea art. 34 din proced. penală. I Dat la parchet in 4 Septemvrie 1875. Procurorul Tribunalului Dorohoiu. MANDAT DE ESECUTARE, tot timpul anunțat mai sus, calculat din ziua arestărei, cară j la expirare să-l libereze, conformănduse legei și regulamentelor penitenciarului. Măndam și ordonăm tuturor agenților puterei publice, a da mana de ajutor la caz de trebuință pentru esccutare. Copie după mandat se lăsa condemnatului in cele 24 care ale arestărei. Trecut la parchet in Dorohoiu, la 5 Septemvrie 1875. Procurorul Tribunalului Fălciu. IREQUISITOR DE ARESTARE. No. 2495. Noi N. I. Moscachi procurorul pe lăngă Tribunalul de prima instanță a județ. Fălciu, văzând sentința No. 217, pronunțată de Tribunalul local in ședința publică de la 21 Maiu 1875, ce este remasă definitivă și executorie, prin care se condeamnă, pe Niță Părciog din comuna Bozia, la închisoare pe timp pe 2 luni de zile pentru faptul de ruperea unei petițiuni, văzând disposițiunele art. 193 din proced. penală. Reverem și ordonăm tuturor portăreilor și agnțiloru forței publice de a pune măna și conduce pe numitul Niță Părciog, la casa de arest din Huși, spre a suferi in închisoarea la care este condamnat prin menționata sentință, de pe care alăturăm extract, care se transcrie nn tocmai in registrul inchisorei. Invităm pe toți depozitarii puterei publice de a da ajutorul necesariu, conforme aduserei, pentru eșecul area presentului act, semnat de noi și revestit cu sigilul parchetului. Ordonăm directorului zisei casă de al primi și reține pe numitul condemnat pentru tot timpul aratat mai sus calculând începerea osândei de la ziua incarcerărei care la expirarea terminului ’1 va elibera dacă nu va fi deținut pentru alte fapte. Făcut la parchetul Tribunalului Fălciu in 22 August 1875. ESTRACT DE SENTINȚĂ. 1 No. 3954. Prin sentința No. 217 a condicei din data 21 Maiu 1875, numitul Niță Părciog in etate de 59 an, locuit in Bozia din districtul Fălciu, cu profesiune de păsitor de oi, găsit culpabil pentru că a desființat prin rupere și a ars in foc o petițiune a lui Neculai Stan Franco ce era adresată judelui de pace, s’a condemnat la închisoare pe timp de 2 luni de zile, in virtutea art. 338 codul penal, osânda lui se incepe de la incarcerare și să termică la expirare când se va libera de d-nul director al arestului, dacă nu va fi deținut pentru vre o altă cauză. No. 1800. Noi I. Oproiu, substitute de procurare de prima instanță pe lăngă Trib. I district. Dorohoiu, văzând sentința No. 39 I pronunțată de acest Tribunal in ședința de I la 18 Fevruarie 1875, remasă definitivă, prin I care condeamnă pe Anania a Aiveiiei in I vârstă de 23 ani, de nație română, locuitor I in comuna Șendriceni, plasa Coșula județ. I Dorohoiu, eară acum dispărut, să stea la inchisoare corecțională a penitenciarului Bisericani pe termin de 3 ani, ca culpașiu pentru furtul unui cal de la d-nul Petrachi Cuiparencu, pe temeiul art. 310 alin. 2 codul I penal. In virtutea art. 193, codul de prot : cedură criminală, măndam tuturor agenților puterei publice, a pune măna pe numitului Anania a Ravencei și ea’i conducă cu acest mandat d-lui directore al penitenciarului Bissericani. Ordonăm d lui directore al peni-t - tenciarului Bisericani a înscrie in registrul I \ respectiv acest mandat, a primi, închide și se reține pe sus numitul Anania a Raveicei vi s Procurorul Tribunalului Roman. MANDAT DE ARESTARE. No. 2522. Noi procurorul pe lăngă Trib. I județ. Roman, in baza art. 193 din codul de proced. criminală, in temeiul sentinței Trib. local No. 496 pronunțată in audiența de la 4 Octomvrie 1874, prin care condeamnă pe loan Tobălcă domiciliat in urba Roman, la o inchisoare corecțională pe termin de 15 zile , pentru că a comis faptul de maltratare. Cerem ca orice agent al forței publice să a- l testeze și să conducă pe sus numitul la temnița din Roman. Mândrm și ordonăm directorului acestei închisori a primi și reține 1 pe sus numitul la zisul penitenciar pe tot timpul determinat mai sus și calculat de la incarcerare cănd la expirare se va lbera de I nu va fi deținut pentru alte cauze. Cerem ca orice depozitar al forței publice să dea ajutor la caz de necesitate pentru dsescutarea presentului mandat. Anexăm și estract I de pe sentința citată No. 496. I Dat la parchet in 23 Iulie 1875, in oras șui Roman. ESTRACT DE SENTINȚĂ. Prin sentința No. 496 pronunțată de Trib. I județ. Roman, la 4 a lunei Octomvrie anul 1874, numitul loan Tobălcă domiciliat in comuna Roman județul Roman, actualminte liber la domiciliu, găsit culpabil ca a malt tratat prin lovituri pe G. Munteanu, I. Ferrariu și C. Buiu, in virtutea art. 238 alin. 2 I codul penal, s’au condemnat la 15 zile de închisoare corecțională, osânda lui se incepe de la incarcerare și să termină la expirare, cănd se va elibera dacă nu va fi deținutul pentru alte cauze. Corpul portar. Curtei de Apel din Iași No. 168. Fiindcă d-nul Ihăl Mihai Goldi știa nu’și are domiciliul cunoscut in Romă- Inia, spre a i se putea sumăna copia de pe I decisiunea Curței de Apel din Iași, secția I, I sub No. 105 din 23 Maiu anul 1875, dăta I in procesul dintre ds. cu d-nul Leizer Calimăn, și a caria dispositiv este. Respinge apelul, confirmă sentința Tr. Vasluiu No. 135 din 1874, prin a căria despositiv, condeamnă pe Ihăl Mihăl Goldștein a plăti lui I Leizer Calmăn, 100 galbeni cu procent de 20 % pe lună, pe timp de 4 luni, și apoi căte 1 10 ° C pe an, incepănd de la 22 Noemvrie 1873, și pană la numerătoare, plus taxele cătră portăreț și timbru. Condeamnă tot odată pe asperantele Goldstein, la 100 franci cheltueli de drum, in favoarea internatului Leizer Calimăn. Decisiunea prezentă e definitivă sus pusă fiind opozițiunei, art. 154 proc. civilă, revizuirei conform art. 288 proced. civilă, și recursului in casație, conform art. 44 și 46 din legea acei curți. Deci spre cunoștința numitului domn se publică despositivul de mai sus, conform art. 75 alin. 6 proced. civilă, cunoscând că dreptul de opozițiune, revizuire și recurs, incepe de la data publicităței aceștia prin foaea oficială din Iași. Pentru care s’au făcut acesta estract in 3 exemplare, unul se va publica, altul se va afige pe ușa auditorului zisei curți, și cel al 3-lea va rămânea la dosar. Corpul portăreilor Trib. Botoșani. No. 1396. D-nul Amilcar Ghighel cu domiciliul necunoscut in Romania, reșede iise și in Botoșani, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege înaintea acestui Tribunal la 24 a lunei Octomvrie anul 1875, oara 10 dimineață, cănd are a se cerceta cererea de propire făcută de d-nul Stefan Gherghel a sumei de 4000 galbini ce d-nul Stefan Gherghel are a lua de la d-nul Amilcar Gherghel, in minele ereailor def. Anibal Gherghel, conform art. 75