Curierul de Iassi, ianuarie-iunie 1879 (Anul 12, Nr. 2-65)

1879-02-14 / nr. 18

ANUL XII. lass!» Mercuriîl4 Fevruarie 1879. N. 18, CURIERUL DE IASSI FOREA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURȚII APELATIVE DIN IASSI. ____________________________________CALENDARUL_ SEPTAMANEI._____________________________________________ PREȚUL ABONAMENTULUIn Iași și districte • Pe un an 12 lei noi, plus portal 2 fr. 40 bani. — pe șase luni 6 lei noi, pune portul 1 fr. 20 bani. Pentru țerile din uniunea postală, pe 6 luni 26 franci. Inserțiuni și reclame: Răndul 40 bani. — Epistole nefrancate nu se primesc. — Manuscriptele nepublicate se vor arde. Apare de trei ori pe săptâmănat DUMINICA, MERCURE și VINERI. Redacțiunea și Administrațiunea Jn localul Tipografiei Nationale. ANUECIUîti. Rândul de 35 litere sau locul sau 15 bani. Odustantinopele: Abonamentele ți anunciurile pentru „Curierul de laț fonesi oficială, se fac la D-na Eugène Micoud, Constantinopol rue de la Banque Ottoman 2. In Germania la D. Adolf Stenner, Hamburg. Exemplarul 30 bani. PARTEA OFICIALA. PUBLICAȚII ADMINISTRATIVE. Prefectura Districtului Iași. No. 1245. La 15 Fevruarie curent, urmând a să iie licitație in camera acestui oficiu, pentru vânzarea pe comptul antreprenorilor a pădurei Bădilița și Cruceanu, se publică aceasta spre cunoștința generală. Casieria generală a județului Iași. Serviciul de control și urmărire. No. 713. Sub-semnatul controlor și agent de urmărire pe lângă casieria generală a jud. Iași, conform art. 12 din legea de urmărire, fac cunoscut prin aceasta că la 31 a carenței luni Fevruarie, vara 12 ameazi, se va vinde prin licitație la reședința Primăriei comunei Bosia, plasa Braniștea, averile sechestrate de la perceptorele, primarele și consilierii acei comuni, pentru neachitarea rămășițelor debitului pa anul 1877, și 2 trimestre din anul 1878, care averi s’a mai scos in vânzare la 22 Ianuarie a. c. și au s’a putut vinde, averele sechestrate sunt: 1) de la d-nul Lazar C. Materevel, primar in 1877, un cal, 1 vacă 2 gonitori, 2) de la d-nul Neculai Tanasă, consilier In 1877 și 1878, 2 mănzați 10 oi, 3) de la d-nul Vasile Andrei, consilier in 1877, 2 boi 25 oi, 4) de la d-nul Stefan Buhuș, consilier in 1877, 2 boi 2 vaci, 5) de la d-nul Cost. Sriteanu, consilier in 1877, 4 boi, 2 vaci, 2 cai 200 oi, 6) de la d-nul Vasile Vulpe, primar in 1878, 2 boi 2 vaci, 7) de la d-nul Ilii Bigieriu, perceptor in 1878, 4 juncani, 3 vaci 1 cal, 8) de la d-nul Vasile Ilii, consilier in 1878, 2 boi, 2 vaci 2 juncani, 9) de la d-nul Gh. Morariu, consilier in 1878, 2 boi, 1 vacă, 1 cal 20 oi, prin urmare acei care vor a concura la licitația acestor averi, să se prezinte la locul indicat in ziua și para fixată, se cere concurenților să depună mai întâi o garanție de 5% din valora averilor. Agent, C. Zira, No. 712. Subsemnatul controlor și agent de urmărire pe lângă casieria generală a jud. Iași, conform art. 12 din legea de urmărire. Sac cunoscut prin aceasta că la 22 a curentei luni Fevruarie oarele 12 ameasă se va vinde prin licitație la reședința Primăriei comunei Holboca, plasa Braniștea, averile sechestrate de la primarele perceptorele și consilierii acei comuni pentru neachitarea remășițelor debitului pe anul 1877, și 2 trimestre din anul 1878, care averi s’a mai scos in vănzare la 24 Ianuarie s. c. și nu s’a putut vinde, averile sechestrate sunt: 1) de la d-nul Cost. Vasiliu, primar in 1877 și 1878, 1 căruță, 1 hsm, 1 masă, 2 scaune de paie, un pat de tei cu picioarele boite, un acoperemănt de masă de adamască verde de lână, 2) da la d-nul Vasile Ioniță, consilier in 1877 și 1878, 2 boi, 3 vaci, 6 măntați, 1 capa 40 oi, 3) de la Gh. Ciobanu, consilier in 1877 și 1878, 2 vaci, 1 sapă, un harmasar și 30 oi, 4) de la d-nul Stefan Postudor consilier in 1878, 6 boi 2 vaci, 5 de la d-nul Const. Negru, consilier in 1878, 4 boi 2 vaci, prin urmare acei care vor a concura la licitația acestor averi să se presinte la locul indicat in ziua și oara fixată, se cere concurenților să depună mai intăi o garanție 5% din valora averilor. Agent. C. Zira. Primarul Municipiului Iași. Administrația Sanitară, No. 153. In cursul lunei Ianuarie s’au născut in cuprisul orașului 278 prunci vii, adică 141 băeți și 137 fete. 123 au fost de părinți creștini, iar 165 de părinți israeliți, nașteri de gemeni s au întâmplat 6 ori; nașteri de prunci morți și aborturi sau înregistrat 19. Numărul morților din populațiunea civilă a orașului se suie la 224, ceea ce presinta câte 2,980 la o mie de suflete. 119 au fost de sex bărbătesc și 105 de sex femeesc; 132 au fost creștini și 92 israeliți, 169 au murit la domiciliul lor, iar 37 din venuitorii orașului au murit in diferite spitale, și 18 copii găsiți in Institutul Grigorian, din locuitorii veniți din afară de oraș in căutarea spitalelor, au murit 10, așa incât mortalitatea tuturor spitalelor civile se sule la 65. Boalele predominante au fost inflamația organilor respirațiunei de care s’au înregistrat 32 cașuri letale, boale de infecțiuni sau prezentat foarte puține, și sau întâmplat de febre tifoide 2 cașuri letale, de difterita numai un singur cas. . No. 2180. Urmând a să ține o nouă concurență pentru darea in antreprisă a venitului comunal pe peștele proaspăt, sarat, icrele negre și sardelele de cutie, pe timp de 3 ani, începători de la 1 Aprilie a. c. Se publică termin de 20 zile, care se împlinesc la 5 Mart a. c., și să invită pe amatori de a lua asemene antrepriză, să se presinte in camera acestui oficiu, la terminul sus indicatoarele 12 meridiane, cu garanția de căte 7.500 lei in numerar, iar in bonuri de ale Statului sau de ala comunei Iași, după cursul lor in piață, spre a se procede la concurență. Biuroul II. No. 2182. Pentru darea in întreprindere a venitului comunal pe drojdiile de bere uscate, pe timp de 3 ani de la 23 April a. c., urmând a să ține o nouă concurență după condițiunile existente, se publică termin de 20 zile, care se împlinesc la 8 Martie anul curent, și să invită pe amatorii de a lua această întreprindere, să se presinte in camera acestui oficiu, in terminul sus indicat, par de 12 meridiane, cu garanția provisoria de 8000 lei noi in numerar, ear in bonuri de ale Statului sau de ale comunei Iași, după cursul lor in piață, spre a se procede la concurență. Biuroul II. Primăria Urbei Botoșani. No. 1011. Din cauză că la licitația deschisă in ziua de 5 Fevruar curent, nu s’au presentat concurenți spre a se para da in antreprisă venitul comunal din tacsa articolelor de băcănii, pe timp de la data contractului până în 31 Decemvrie inclusiv al anului 1881, se publică un alt termin de licitație, pentru ziua de 7 Martie viitor anul curent, și se invită pe dnii concurenți ca in acea zi oarele 12 meridiane, să se prezinte in camera acestei Primării cu garanțiele cuvenite spre a lua parte la licitație, după condițiunele esistente ce se pot vide de amatori in orice zi in cancelaria Primăriei carele de lucru. No. 1060. Din lipsa de concurență neputănduse da în antreprisă îngrădirea a două cimitire unul la bariera Dorohoiului, și altul la bariera Sulița, după planul de visul, caetul de însărcinări și celoalte pese relativ la această antreprisă cu modificările cuprinse in jurnalul No. 162, al consiliului comunal din ședința de la 6 Octomvrie 1878, și aprobată de d-nul ministru de interna prin ordinul cu No. 18029. Se publică un alt termin de licitație pentru ziua de 10 a viitoarei luni Martie cu respectul zilei a opta pentru supralicitare, și invită pe d-nii concurenți ca in acea zi oarele 12 meridiane, sa se presinte in camera acestei Primării spre a lua parte la licitație ; condițiunile de darea in antreprisă acestei lucrări se pot vide de amatori in cancelaria acestei Primării oarele de lucru; suma după devis este de lei 14538, 44 bani, iară garanția provisorie sa fie sat de 5%. Primăria comunei Epureni. No. 284. In ziua de 5 Fevruarie curent, neputăndu-se efectua licitațiunea pentru arendarea pământului devenit proprietatea comunei după legea rurală, in sumă de 27 fălci 40 prăjini, și 1 casă, s’a regalat din nou terminal pentru ziua de 25 Fevraar curent, și dar se publică spre generala cunoștință ca d-nii amatori ce vor voi a lua in arendă acest pământ, să se presinte la acest oficiu nn aratata zi cu giranție valabile spre a concura. Primăria comunei Miroslava. No. 2656. După mijlocirea ce locuitorul Toader Padurariu din această comună, a făcut la acest oficiu prin petițiunea registrată la No. . . se publică spre cunoștința generală, că da acum înainte, acel locuitor nu va mai purta familia da Podurariu ci de Toader Cotescu după dreapta familie a părinților săi. Și că orice chestiune s’ar ivi ii viitor asupra-i pe numele de Teodor Pădurariu, vor fi considerate ca nul. Primăria comunei Podul-Iloaei. No. 323. Neivindu-se concurenți la terminul de 7 a curentei, pentru antrepriza construirea unui canal, sa publică din nou termin de 30 zile libera de la data fonei, amatorii sunt rugați a veni la licitație, însoțiți de garanție in sumă de 10 lei. No. 322. La terminul de 7 A curentei neputăndu-se da in antreprisă, repararea șanțului de la cimitir, sau regulat din nou termin de 15 zile libere de la data foaei, amatorii sunt rugați a sa presanta la licitație cu garanție in sumă de 20 lei noi. Primăria Comunei Tărgul-Frumos No. 94. Se publică spre generala cunoștință terminul da 30 Caire, enumerat de la data eșirei lui prin foaea oficială, că in prima zi după expirarea lui parele 11 antemeridiane, sa va ține licitațiune orală in camera Primăriei, pentru darea in antreprisă a reparațiilor, primar», ambele școale de băeți și fete, precum cazarma Pompierilor și Poliția, aseminea și arendarea a trei locuri sterpe comunale pentru pășune in vara anului curent; a 2-a zi se va ține asemine licitațiune orală pentru darea in antrepriză, confecționarea de mobilier pentru ambele școale de băeți și fete locale, pentru reperarea și curățirea șanțurilor din jurul comunei, toata după budgetul exercițiului anului curent 1879, in a 3-a zi potcovitul cailor și reperarea instrumentelor de Incediu și pentru reparația și facerea din nou a 10 căzi destinate pentru reservarea de apă in oraș in anotimpul de vară; și in a 4-a zi pentru curățirea stradelor și repararea lor cu aprovizionarea de petriș necesar la stradele construite cu prund, după condițiunele ce se pot vndea de d-nii concurenți In lâuntrul terminalul sas citat,in oricare zi la cancelaria comunei pănă la adjudecație, care se va efectua definitiv in citatele zile in comptul persoanelor ce vor oferi prețuri favorabile. Comisia desp. aTV-ti din Iași. No. 430. Pentru vânzarea obiectelor împlinite de la D-na Maria Papandopol, spre îndestularea D-lui Ivanciu Hagiu, cu o sumă bani, D. Jude a acestui ocol a fixat termin pentru ziua de 22 a curentei in piața Halei, se publică aceasta spre cunoștința generală. Stil vechie. I Stil nou. SI 1 O A. HTSOSUL ZIL 8I. | Sc«. Soat. Ap. Seat. Stil vechie. Stil eon. 210 A. PATROKUL IlEL || Be«. Sou. Ap. Sou. Fevruarie. Fevruarie. Iore. m. ore. m. Fevruarie. Fevruarie. IIore. m. ore. m. 1123 Duminică, St. Ierom. Blasiu și St. Teodora (I. de brânză 6 47 5 39 4 15 27 Joi. St. Apostol Onisim. 6 42 5 45 12 24 Lmd. St. Păr. Meletie Arch. Antiochiei cei mari. 6 46 5 40 16 28 Vineri. St. Mart. Panfliu. 6 40 5 46 13 25 Marti. Ccv. Păr. Martiniani 6 45 5 40 17 1 Mart Sâmbătă. St. Mar. Martir Theodor Tiron. 6 87 5 48 14 26 Marcuri.______Cav. Păr. Auxentiu. | 6 43 5 42 18 2 Duminică. Păr. Leon Papa Romai._______________|| 6 35 5 49 PUBLICAȚII JUDECĂTOREȘTI. Cartea de Apel din Iași secția II-a. No. 55. Moștenitorii reposatului Emanoil Arghiropolu, a cărora nume nu li să știe, precum și cu domiciliul lor, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75, alin. 6 din proc. civilă, sunt citați a se presanta in persoane sau prin procuratori admiși de lege, înaintea Curței de Apel din Iași secțiunea a 2-a, la 16 Martie 1879, oara 11 din zi, când urmează a se judeca apelul făcută de D. Gheorghe H. Dimitriu, in cauza dintre Stat cu D. Gh. H. Dimitriu și zișii moștenitori, pentru poprirea a o sumă bani, aducăndu-și atunci și probele ce va fi având, la neurmare procesul va fi căutat in lipsa sa, conform art. 149 procedura civilă. No. 55. D. Gheorghe H. Dimitriu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 combinat cu art. 75 alin. 6 din proc. civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, la 16 Martie 1879, oara 11 din zi, cănd urmează a se judeca apelul făcut de d-lui, in cauza dintre Stat cu d-lui și moștenitorii repos. Emanuel Arghiropolu, pentru poprire de bani, aducăndu-și atunci și probele ce va fi având, la inurmare procesul va fi căutat in lipsa sa, conform art. 149 procedura civilă. Tribunalul județului Iași Secția II, No. 226. D. Ștefan Gh. Buicli, moștenitor def. Garabet Crist. Buicli, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 75 alin. 6 din procedura civilă, este citat a se presenta in persoană sau prin procurator admis de lege, înaintea secțiunei a 2-a trib. Iași, la 5 Martie 1879, oara 11 din zi, când are a se judeca procesul intentat de D. Stefan Ferhat, contra moștenit, repos. Garabet Crist. Buicli, pentru bani, aducând atuncea și probele ce va fi posedând, la neurmare causa se va căuta in lipsă. Secția III-a. « No. 89. Imobilile și anume: 1) una casă situată in orașul Iași, desp. 4-a, intre strada Albă și strada Apeducului, înscrisă la No. 4 nou, iar vechi No. 698, construit de bărne, acoperită cu șindilă și compusă din 3 odăi, 1 bucătărie, și un mîtet cu dependințele și locul ei, și al 2-lea o altă casă situată tot in orașul Iași, desp. 4-a, intre strada Ghica Vodă și strada Zmeu la colț, inscrisă la No. 49 nou, iar vechi No. 795, construită din cărămidă, acoperită cu șindilâ și compusă din 1 dugheană și 2 odăi, cu pivniță dedesubt și locul ei, sechestrate de la defunctul Gheorghe Caranfil representat prin d-nul Costachi Caranfil, de profesiune avocat, domiciliat in Iași, desp. 3 a, strada Golia, in calitate de erede sus citatului defunct, fiind scoasă in vânzare silnică spre îndestularea casei fiscului cu suma de lei 2632, bani 1, datorită da numitul defunct din arenda moșiei Valea lui Manolachi rest din căștiul al 4-a pe 1867 și întreagă arendă pe anul 1868, pe basa jurnalului consiliului de miniștri din 3 Ianuarie 1877 și conform adresei prefecture! jud. Covurlui No. 1645; și la 4 Decemvrie 1878, cănd a fost ficșat termenul pentru vânzarea acelor imobile conform publicație inserată in foaea oficială No. 123 din 10 Noemvrie 1878 nu s’au putut efectua adjudecarea de oarece trib, prin procesul-verbal No. 4887 din acea zi a închis licitația din causa lipsei de concurenți, in urmă insă d-nul avocat al Statului pe lângă carte și tribunal Iași, prin adresa No. 1343, cerând a se pune din nou in vânzare tratutul imobil Pe acest temeiu șin baza art. 539 și următor din pr. civilă, tribunalul publică din nou vinderea indicatului imobil, comform art. 539 din zisa procedură, iar concurenții ce ar fi de a compara, să se înfățoșeze in camera acestei secțiuni 3-a, la 16 a lunei Martie, ziua Vineri 1879, oara 11 din zi, când are a se face adjudecația potrivit art. 539—550 și cu restricțiunea art. 559, 561, 564 și 565 din pr. civilă. Totodată se somează pe toți acei care ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, ipotecă sau ori-ce alt drept asupra busului urmărit, ca Înaintea sdjudecațiunei să arăte la tribunal, spre a-și arata pretențiuneia lor sub pedeapsă de a nu li se mai ține in samă. Secția a IV-a. No. 1254. D. Solomon Rotinvel, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 21 Fevruarie 1879, oarele 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre infațoșare in procesul in care se inculpă pentru inșălăciunea lui Burău Croitoriu, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citațiune s’a afipt pe ușa trib., conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 328. D-nul Iftime Munteanu, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 22 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte Înaintea acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru furtul de la T. Dărvaru, la neurmare procesul sa va judeca in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citațiune s’a aflpt pe ușa trib, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 1012. D. Zalman sin Moisă, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 23 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se prezinte înaintea acestui tribunal, spre infațoșare in procesul in care este inculpat pentru contrabandă de tutun, cunoscând că nefiind următor se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 pr. penală, un exemplar de citațiune s’a afipt pe ușa trib., conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 9210, D. Marcu Herșcu sin Șamșa, cu domiciliul necunoscut, se citează ca in ziua de 23 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui tribunal, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru furt, de la Iancu Moscovici, la neurmare, se va judeca in lipsă, conform art. 182 procedura penală, un exemplar de citație b’a afipt pe ușa tribunal, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 330. D. Iancu Eug. Treofel și Pricopiu, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 23 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui trib., spre infațoșare in procesul in care se inculpă pentru fals, cunoscând că nefiind următor, se va pronunța sentința in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un al doilea exemplar de citațiune s’a aflpt pe ușa acestui tribunal, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. No. 9238. D-nu Stefan Neghină, cu domiciliul necunoscut, să citează ca in ziua de 23 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, să se presinte înaintea acestui trib, spre a fi față la judecarea procesului in care este inculpat pentru lovirea lui Gr. Georgiu, la neurmare se va judeca in lipsă, conform art. 182 proc. penală, un exemplar de citațiune s’a lipit pe ușa acestui tribunal, conform art. 75 alin. 6 proc. civilă. Tribunalul jud. Botoșani. No. 485. D. loan Costachi Berciu, cu domiciliul necunoscut, este citat a se presenta in camera acestui trib., in ziua de 21 Fevruarie 1879, oara 10 dimineață, in procesul privitor pe el pentru furt, la neurmare se va procede conform legei. Tribunalul județului Bacău. No. 1236. Partea de moșie cu Gheorghie, Nicolae, Ioan, Maria și Dochiia Camară de profesiune agricultori, domiciliați in comuna Ardioanii, au in hotarul Ardioanii comuna Ardioanii, plasa Tazlău de jos, jud. Bacău, care moșie se zice a fi 22 stănjeni partea din sus, cei zic Pleșcăească, bătrânul Găuriciu, având pămănt de hrană, pădure și una casă, megieșindu-se la o parte cu Zoița Nour și la alta cu Pleșcăești, iar lungimea din Băhnășeni și până la Țicău, asemenea una casă de crâșmă cu locul ei in satul Ardicanii, in care casă șede Haim Ițic, megieșindu-se cu Gheorghe Dospinescu, precum și a opta parte de la o moară de la Drista, ce este pe apa Tazlăului Sărat, partea Dospinească tot din comuna Ardicanu. După jurnalul tribunalului No. 76, urmând a se exproprie silnic după documente și stăpânirea de față, spre îndestularea d-lui Altăr Zeilicovici, comersant din comuna Moineștii, cu suma de 83 galb. și a lor procente de 4 la sută pe lună, de la 24 Octomvrie 1875, până la numerătoare, plus 100 lei noi cheltueli de judecată, ce are a lua de la numiții Cămărăști, după decisia curței de apel din Iași No. 98 din 1877, investită cu formula executorie, fără prejudiciul cheltuelelor de urmărire, și regulăndu-se pentru acest start a se ține licitație in localul ședințelor acestui tribunal in ziua de 16 Maiu 1879, oarele 12 dimineața, adică după trei luni de la publicarea in jurnalul oficial, conform art 510 pr. civilă, se face cunoscut concurenților care se vor conforma art. 542 aceeași procedură. Totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alt drept asupra imobilelor urmărite, ca mai înainte de adjudecare să se presinte la tribunal, spre a-și arata pretențiunele lor, căci in urmă nu li se vor ține in samă. No. 353. D-nul Ovanes Bogdan Cerchez de profesiune negustor, cu domciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 24 Fevruarie anul 1879, oara 10 dimineață, să se presinte in camera tribunalului in persoană sau prin procurator admis de lega cu dovezile ca va fi având, spre a se judeca in procesul civil bănesc, ceeau intentat dl. Marcu Șnapic, negustor din Bacău comunicăndui-se tot odată și un exemplar de reclamațiune, la ne- urmare se va preeda in lipsă conform legei. Domnule Președinte. Sub-semnatul Marcu Șnapic, de profesiune neguțător, domiciliat in Bacău, chem in judecată pe d-nul Ovanes, Bogdan Cerchez, de profesiune neguțător, cu domicilul necunoscut. Motivul și obiectul reclamațiunei este, că la 14 iulie 1877 iam inprumutat 120 galb. pe timp de un an, cu procente de 2% pa lună pe siguranța unor bijuterii care mi le-au lasat amanet regulate cu sigilul seu precum sa prevedem obligațiunea ce-mi au dat, indatorindu-se ami plăti procentele din 6 in 6 luni, și la neurmare procentele de 2% pe lună se curgă până la numerătoare, fără notificațiune sau somațiune de punere in intărziere, plus spese de judecată care sau ficsat tot prin obligațiune in sumă de 400 franci, insă s’au făcut nevăzut, și nici până acum nu-mi au achitat banii cu a lor procente, vă rog d-nile Președinte ca să binevoiți al cheama in judecată prin publicarea terminalul conform legei, și prin sentința ce veți pronunța se’l condemnați la plata banilor 120 galbeni cu a lor procente de 2 ° 0 pe lună de la 14 Iulie 1877, până la numerătoare, plus 400 franci spese de judecată, și aceste din vânzarea obiectelor amanetate așa precum s’au obligat prin craunse, mai alăturea un al 2-lea exemplar de petițiune. Primiți vă rog asîg. etc. 1879, Ianuarie 2. Marcu Snapio. No. 1568. D. Neculai N. Ghica cu domiciliul necunoscut, este citat ca in ziua de 3 Martie 1879, oarele 10 dimineață să se presinte in camera tribunalului in persoană sau prin procurator admis de lege spre a se judeca in procesul ce ea a intentat d-nul Dimitrie Oache pentru bani, comunicăndui-se un esemplar de reclamație, la neurmare sa va judeca in lipsă.