Cuvântul Libertății, aprilie 2013 (Anul 25, nr. 7113-7138)

2013-04-08 / nr. 7119

■ externe II pag. 121 MiLde.hectate.de tererv aaricol. Diplomații străini par hotărâți să rămână în post la Phenian, în pofida tensiunilor Scandalul aflatoxinei cerealiere. Cine are dreptate: DSVSA Dolj sau SGS România? Descoperirea aflatoxinei întrun lot de 11.000 de tone de porumb aparținând Cerealcom Dolj, depozitat în silozul Băilești, de specialiștii Direcției Sanitar Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Dolj, urmată de instituirea sechestrului, prin procesulverbal de constatare nr.180/27 martie a.c., generează destulă nedumerire. O actualitate / 5 cultura /l In noaptea Muzeelor, craiovenii vor „scrie” cu lumini folosind tehnici multimedia de ultimă generație Muzeul Olteniei va putea fi vizitat gratuit pe 18 sprel mai, în intervalul QiafcîBA -2.00 Săptămâna care tocmai s-a încheiat nu a fost deloc una liniștită pentru localitățile aflate în apropierea cursurilor de apă ce traversează județul. Din cauza cantităților mari de precipitații, Jiul a ieșit din matcă, inundând sute de hectare de teren agricol la Braloștița și Seaești. Râul Rasnic a trecut și el peste cotele de inundație, afectând împrejurimile comunei Cernătești; în aceste zile, autoritățile județene și locale sunt cu ochii și pe cotele Dunării, aflate în creștere, dar care deocamdată nu reprezintă un pericol; în perioada următoare, reprezentanții primăriilor din comunele afectate vor evalua pagubele, documentația urmând a fi trimisă la Prefectura Dolj și, apoi, la Guvern, de unde se așteaptă ajutoare. In viile noastre domnește excelența. Din 1884 Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate, înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, numenul CpROfinei NCARCIA www.domeniulcoroanei.ro - Când Popescu a întrebat o blondă cum o cheamă, ea l-a întrebat ce leafă are.