Cuvântul Libertății, mai 2013 (Anul 25, nr. 7140-7161)

2013-05-23 / nr. 7154

de GABRIEL BRATU-MIB - Când văd la televizor, Popescule, ce umoriști avem astăzi, mă apucă plânsul. WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO economie / tânără în vârstă de 16 ani, din comuna s-a angajat în efectuarea virajului la stânga prin loc nepermis și a fost lovit de un microbuz de transport persoane care circula în aceeași direcție și nu a păstrat o distanță de siguranță, în urma impactului, microbuzul a fost proiectat în afara părții carosabile, lovind-o pe tânăra de 16 ani, care se deplasa pe marginea drumului pentru că nu sunt trotuare în zonă. Brădești, elevă la Grupul Școlar „Dimitrie Filișanu” din Filiași a plecat, ieri dimineață, spre școală, însă n-a mai ajuns. A murit, pe marginea drumului european 70, în satul Răcarii de Jos,în urma unui accident de circulație. Potrivit polițiștilor doljeni, un autoturism Volkswagen Golf în viile notatre domnește everbența. Din 1884 Interesantă și mai ales densă istorie are Colegiul Național „Elena Cuza” din Craiova. Și remarcabil palmares. Firesc într-un fel, ținând seama că adună 180 de ani de la înființarea sa, argument solid pentru festivitățile organizate în zilele din urmă. A fost, inițial, „pension de fete”, după modelul Apusului, mai târziu „școală centrală” și apoi „liceu de fete”. S-a evocat cu decență numele întemeietorilor, paharnicul Constantin Lazaro și vornicul Iordache Otetelișanu a fost republicată revista editată cu prilejul centenarului (1835-1935) Liceului de Fete „Elena Cuza”. Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate. înseamnă respect și energie, tradiție și inovație.Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, actualitate 5 Amenzi usturătoare pentru cei care nu depun Declarația 200 Domeniu. Coroane www.domeniulcoroanei.ro