Cuvântul Libertății, iulie 2013 (Anul 25, nr. 7186-7212)

2013-07-20 / nr. 7203

16 / cuvântul libertății Sport Nici fură șanse, dar nici norocoși, asta s-ar putea spune despre Pandurii lui Cristi Pustai după tragerea la sorți de seri a turul 3 din Europa League. Dacă joi, la Târgu Jiu, Pandurii elimină formația estoniană Levadia Tallinn, va întâlni în faza următoare, cel mai probabil, pe Hapoel Tel Aviv. Pandurii ar juca prima manșă a turului trei preliminar în data de 1 august, pe teren propriu, și returul în 8 august, în deplasare. Formația israeliană a învins în prima manșă a turului secund, cu 4-1, în deplasare, câștigătoarea Cupei Bulgariei, Beroe Stara Zagora, una dintre echipele modeste ale campionatului de la sud de Dunăre, în sezonul trecut, Hapoel a terminat pe locul 4 întrecerea internă, fiind depășită de Maccabi Tel Aviv, Maccabi Haifa și Hapoel Kiryat Shmona. De asemenea, în vara aceasta, gruparea care acum 3 ani a întâlnit Rapidul în grupele Europa League s-a despărțit de cei mai buni jucători ai săi, fostul căpitan al Ghanei, fundașul John Paintsil, vârful Toto Tamuz, vizat în vara aceasta și de Steaua, Djemba Djema și Pavicevic. Vedeta echipei a rămas internaționalul israelian Gil Vermouth, însă acesta este accidentat. Conducerea clubului Pandurii Târgu Jiu a anunțat ieri că fundașul stânga spaniol Armando Sipoto Bohalo a semnat un contract pentru trei ani, dar și că biletele pentru meciul retur din turul II preliminar al Europa League cu FC Levadia Tallinn se vor pune în vânzare începând de luni și vor costa 15 lei la peluze, 25 de lei la tribuna 1 și tribuna a II-a și 35 de lei la tribuna 0. Petrolul întâlnește fosta echipă a lui Nanu ta și calificată în turul următor, după victoria clară în fața feroezilor de la Vikingur. Petrolul va avea o misiune dificilă în fața echipei olandeze Vitesse Arnhem, la care a evoluat în trecut olteanul Ștefan Nanu, acum antrenor la Minerul Motru. Ca și Pandurii, Petrolul va juca prima manșă pe teren propriu. Antrenorul „lupilor”, Cosmin Contra, crede în șansele de a ajunge în play-off-ul Europa League. „Nu e cel mai rău dintre adversari, putea fi și mai greu, ca de exemplu, Swansea sau Rubin Kazan. Ei sunt favoriți la calificare, dar eu sunt optimist că putem 0769623922 - antrenor Călin Viorel (2000) ajunge în play-off. Petrolul se poate considera norocoasă, deoarece Vitesse a rămas în această vară fără golgheterul ivorian Wilfried Bony, care a înscris 31 de goluri în 30 de etape din Eredivisie. în urmă cu o lună, Swansea a plătit nu mai puțin de 15 milioane pentru a-l aduce în Țara Galilor pe Bony. Antrenată de fostul internațional olandez Peter Bosz, Vitesse a terminat pe locul 4 campionatul trecut, după granzii Ajax, PSV și Feyenoord. Cei mai importanți jucători sunt francezul Kakuta, fost la Chelsea, Theo Janssen, ex-Ajax și olandezul cu pașaport japonez Mike Havenaar. Astra ar avea adversar facil, dar are șanse mici cu Omonia Echipa care ar avea cele mai mari șanse de a ajunge în play-offul Europa League este Astra Giurgiu, însă aceasta are de trecut un retur infernal în Insula Afroditei, după ce ciprioții de la Omonia au reușit un egal pe „Arena Națională”. în turul al treilea, Astra ar putea întâlni echipa suedeză IFK Göteborg sau pe cea slovacă Trencin, cele două terminând la egalitate, 0-0, prima manșă, disputată în Peninsula Scandinavă. IFK este pe locul 4 în întrecerea internă, disputată pe sistemul primăvară-toamnă, pe când Trencin s-a clasat a treia în campionatul precedent, după Slovan Bratislava și Senica. Pandurii merg în Țara Sfântă dacă trec de baltici Hapoel Tel Aviv este adversarul, aproape decis, al gorjenilor în faza următoare a Europa League Clubul Sportiv Județean Știința “U” Craiova organizează zilnic înscrieri la fotbal, pentru grupele de copii născuți în anii 2000, 2001, 2002 ,2003, 2004, 2005 , 2006 la baza sportivă de la Cantonament Universitatea Craiova- Luncă. Relații la telefon. 0743167634 - Pancu Bogdan (2002 și 2006) 0752190536 - antrenor Ciocan Ion (2003) 0768855212 - antrenor David Valentin (2001 si 2004) 0723622961 - antrenor Ustabadeff Dandu (2005) sâmbătă, 20 iulie 2013 Pagină realizată de COSMIN STAICU Rezultatele din turul 2 al Europa League — prima manșă LevadiaTallinn (Est)-PANDURII 0-0 Joi PETROLUL-VikingurGota (Fer) 3-0 ASTRA -Omonia Nicosia (Cip) 1-1 FK Ventspils (Let) - Jeunesse d’Esch (Lux) 1 -0 Irtysh Pavlodar (Kaz) - Siroki Brijek (Bos) 3-2 Dila Gori (Geo) - Aalborg BK (Dan) 3-0 Șahtior Soligorsk (Blr) - Milsami-Ursidos (Mol) 1 -1 Qarabag Agdam (Azb) - Piast Gliwice (Pol) 2-1 Mladost Podgorica (Mun) - FK Senica (Sic) 2-2 Dinamo Minsk (Blr) - Lokomotiva Zagreb (Cro) 1 -2 FC Honka (Fin) - Lech Poznan (Pol) 1 -3 Skonto Riga (Let) - Slovan Liberec (Ceh) 2-1 Beroe Stara Zagora (Bui) - Hapoel Tel Aviv (Isr) 1 -4 Zrinjski Mostar (Bos) - Botev Plovdiv (Bui) 1 -1 JFK Göteborg (Sue) - FK Trencin (Sic) 0-0 Tromso IL (Nor) - Inter Baki (Azb) 2-0 Maccabi Haifa (Isr) - Khazar Lankaran (Azb) 2-0 IL Hodd (Nor) - FK Aktobe (Kaz) 1-0 Anorthosis Famagusta (Cipru) - Gefle IF (Sue) 3-0 Cemomoreț Odesa (Ucr) - Dacia Chișinău (Mol) 2-0 Stomsgodset IF (Nor) - Debreceni VSC (Ung) 2-2 Rosenborg BK (Nor) - St. Johnstone (Sco) 0-1 Malmö FF (Sue) — Hibernian FC (Sco) 2-0 FC Thun (Elv) - Chikhura Sachkhere (Geo) 2-0 Valletta FC (Mai)-FC Minsk (Blr) 1-1 Differdange 03 (Lux) - FC Utrecht (Ola) 2-1 KS Kukesi (Alb) - FK Sarajevo (Bos) 3-2 FK Jagodina (Srb) - Rubin Kazan (Rus) 2-3 Zalgiris Vilnius (Lit) - Pyunik Erevan (Arm) 2-0 Sparta Praga (Ceh) - BK Hacken (Sue) 2-2 AO Xanthi (Gre) - Linfield FC (Irl. N) 0-1 Hajdúk Split (Cro) - FK Turnovo (Mac) 2-1 Steaua Roșie Belgrad (Srb) - IB Vestmannaeyja (Isl) 2-0 Vojvodina Novi Sad (Srb) - Honved Budapesta (Ung) 2-0 Trabzonspor (Tur) - Derry City (Irl. N) 4-2 Olimpija Ljubljana (Sin) —MSKZilina (Sic) 3-1 Slask Wroclaw (Pol) - Rudar Pljevlja (Mun) 4-0 HNK Rijeka (Cro) - Prestatyn Town (ȚG) 5-0 Breidablik UBK (Isl) - Sturm Graz (Aus) 0-0 KR Reykjavik (Isl) - Standard Liege (Bel) 1 -3 Manșa secundă se va disputa în 25 iulie. Programul meciurilor din turul trei preliminar al Ligii Europa: Cernomoreț Odesa (Ucraina)/Dacia Chișinău (Moldova) - Steaua Roșie Belgrad (Serbia)/ÍBV Vestmannaeyjar (Islanda) Swansea City (Anglia) - Malmö FF (Suedia)/Hibernian (Scoția) FC Sevilla (Spania) - FK Mladost Podgorica (Muntenegru)/FK Senica (Slovacia) AS Saint-Étienne (Franța) - FC Șahtior Soligorsk (Belarus)/FC Milsami Orhei (Moldova) FC Irtysh Pavlodar (Kazahstan)/NK Siroki Brijeg (Bosnia-Herțegovina) - Udinese Calcio (Italia) FC Petrolul Ploiești (România)/Vikingur (Insulele Feroe) - Vitesse (Olanda) HNK Hajduk Split (Croația)/FK Turnovo (Macedonia) - FC Dila Gori (Georgia)/Aalborg BK (Danemarca) FK Jablonec (Cehia) - Stromsgodset TF (Norvegia)/Debreceni VSC (Ungaria) FK Ventspils (Letonia)/AS Jeunesse Esch (Luxemburg) - Maccabi Haifa FC (Israel)/FC Khazar Lankaran (Azerbaidjan) Skonto Riga (Letonia)/FC Slovan Liberec (Cehia) - FC Zurich (Elveția) FK Kukesi (Albania)/FK Sarajevo (Bosnia-Herțegovina) - Metalurg Donețk (Ucraina) Qarabag FK (Azerbaidjan)/GKS Piast Gliwice (Polonia) - Anorthosis Famagusta (Cipru)/Gefle IF (Suedia) FC Dinamo Minsk (Belarus)/NK Lokomotiva Zagreb (Croația) - Trabzonspor AȘ (Turcia)/Derry City FC (Irlanda) ÎL Hodd (Norvegia)/FC Aktobe (Kazahstan) - Breidablik (Islanda)/SK Sturm Graz (Austria) FC Levadia Tallinn (Estonia)/CS Pandurii Lignitul Târgu Jiu (România) - PFC Beroe Stara Zagora (Bulgaria)/Hapoel Tel-Aviv FC (Israel) HNK Rijeka (Croația)/Prestatyn Town FC (Țara Galilor) - NK Olimpija Ljubljana (Slovenia)/MSK Zilina (Slovacia) WKS Slask Wroclaw (Polonia)/FK Rudar Pljevlja (Muntenegru) - FC Bruges (Belgia) Randers (Danemarca) - FK Jagodina (Serbia)/FC Rubin Kazan (Rusia) Tromso ÎL (Norvegia)/FC Inter Baku (Azerbaidjan) - FC Differdange 03 (Luxemburg)/FC Utrecht (Olanda) Asteras Tripolis (Grecia) - SK Rapid Viena (Austria) IFK Göteborg (Suedia)/AS Trencin (Slovacia) - FC Astra Ploiești (România)/AC Omonia (Cipru) UMFC Zalgiris (Lituania)/FC Pyunik (Armenia) - FC Honka Espoo (Finlanda)/KKS Lech Poznan (Polonia) Motherwell (Scoția) - FC Kuban Krasnodar (Rusia) HSK Zrinjski (Bosnia-Herțegovina)/PFC Botev Plovdiv (Bulgaria) - VfB Stuttgart (Germania) GD Estoril-Praia (Portugalia) - Hapoel Ramat Gan (Israel) FK Vojvodina (Serbia)/Budapest Honved FC (Ungaria) - Bursaspor (Turcia) Skoda Xanthi (Grecia)/Linfield FC (Irlanda de Nord) - KR Rejkyavik (Islanda)/Standard Liege (Belgia) Sparta Praga (Cehia)/BK Hacken (Suedia) - FC Thun (Elveția)/FC Chikhura Sachkhere (Georgia) FC Valletta (Malta)/FC Minsk (Belarus) - Rosenborg Trondheim (Norvegia)/Saint Johnstone (Scoția) Meciurile se vor desfășura la 1 (turul) și 8 august (returul).