Cuvântul Libertății, august 2013 (Anul 25, nr. 7213-7238)

2013-08-02 / nr. 7214

- Al dracu’ negustor e Popescu ăsta, vinde en detail și câștigă en gros.1 Ministrul Sănătății, Eugen Nicolăescu, a emis, în urmă cu câteva zile, Ordinul nr. 901/2013, prin care Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova a fost acreditat pentru „activitatea de prelevare și transplant de țesut osos și tendinos”. Potrivit documentului, publicat în Monitorul Oficial din 30 iulie 2013, acreditarea SCJA este valabilă cinci ani de la intrarea în vigoare a ordinului, cultură . Velodromul, util... artiștilor! Șapte sculptori de marmură îl vor transforma într-un muzeu în aer liber în viile noturre domnește excelența. Din 1884 Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate, înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884. Doar^intimpanei niQAnei A ^ www.domeniulcoroanei.ro o nouă lege pentru cazurile de malpraxis După avalanșa de plângeri formulate, în ultimii ani, de pacienți împotriva medicilor, adoptarea unei noi legi a malpraxisului se impunea. Săptămâna aceasta s-a făcut și un prim pas în acest sens, iar noile prevederi au fost puse în dezbatere publică. Pachetul legislativ ar urma să clarifice pe de-o parte suspiciunile ce planează asupra personalului medical în astfel de cazuri, în condițiile în care tot mai mulți bolnavi sau rude ale acestora i-au acuzat pe doctori de comiterea unor greșeli în efectuarea actului medical, evenimentu