Cuvântul Libertății, septembrie 2014 (Anul 26, nr. 7535-7560)

2014-09-12 / nr. 7545

1 Ö) felf. Elevii și preșcolarii doljeni vor studia în condiții optime în noul an școlar, autoritățile dând==11 asigurări că unitățile de învățământ au fost pregătite în acest sens. Astfel, pe perioada vacanței de vară au fost efectuate lucrări de reparații curente și igienizări, iar acolo unde a fost nevoie a fost achiziționat combustibilul solid necesar pentru încălzirea în perioada de iarnă. Nu puține sunt și școlile care au accesat fonduri europene, având sprijinul autorităților locale, pentru a duce la bun sfârșit procesul de modernizare. ----------- mi 111 ........... - O fi Popescu om politic, dar ce folos, nu e OM. De la Turnurile Gemene la șesurile Crimeii... Atacul terorist al Turnurilor Gemene din New York de la care s-au împlinit ieri treisprezece ani a fost decretat, într-o unanimitate deconcertantă în acel moment, drept o răscruce între două lumi, reperul ce avea să definească secolul și mileniul ce abia debutaseră. Faptul că s-a produs atunci una dintre clipele siderale ale lumii „vechi” nu încape îndoială. Tot așa cum schimbarea — epocală a aceleiași lumi nu s-a împlinit, intrând în rândul atâtor profeții iluzorii. Ori al multora utopii. 1 In Italia, la Torino: Ion Prioteasa va fi prezent la cea de-a 154-a ședință a Biroului CoR Autorii crimei din Corcea au fost prinși! A tocmit un ucigaș ca să-i ucidă tatăl După o anchetă complexă, în cursul zilei de miercuri, polițiștii de investigații criminale doljeni, împreună cu procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj și cu sprijinul SRI Dolj, au reușit să-i identifice pe autorii omorului comis pe 16 august a.c., în localitatea doljeană Cârcea. BUial Miki