Cuvântul Libertății, martie 2015 (Anul 27, nr. 7683-7708)

2015-03-26 / nr. 7704

De trei ani, Stațiunea de cercetare de la Dăbuleni studiază aclimatizarea cartofului dulce sudcoreean, care are șanse mari să devină a doua cultură importantă după lubeniță. Pe nisipurile din jurul stațiunii, au fost cultivate deja două soiuri, iar tuberculii obținuți au avut dimensiuni impresionante, de până la două kilograme. Prima producție experimentală a ajuns la câteva tone și a fost exportată în Austria. Cercetătorii sud-coreeni, care sunt totodată și mari cultivatori, s-au întors, ieri, în Dolj pentru a le prezenta fermierilor alte trei soiuri de cartof dulce care vor fi testate la stațiunea de cercetare.  Diferența e mare. Popescule, acum se fură legat De ce ne promurăm unii pe alții! Un jurnalist autohton, cultivat, îngăduitor cu opinia celuilalt, bine crescut, cu o compactă experiență de viață, în fine dotat cu destule alte calități, între care și virtutea de a asculta, care îl particularizează în peisajul media, Emil Hurezeanu, s-a arătat impacientat, la Digi 24, pe tema ..spectacolului justițiarist”, în opinia jurnalistului. ..România este o țară gripată din foarte multe puncte de vedere.”. De regulă, Emil Hurezeanu știe ce vorbește. Poliția doljeană la ceas aniversar Polițiștii doljeni și-au sărbătorit, ieri, ziua, printr-o serie de manifestări organizate la sediul Inspectoratului de Poliție Județean Dolj. Alături deau fost prefectul Județului Dolj, Nicolae Sorin Răducan, primarul municipiului Craiova - Lia Olguța Vasilescu, președintele Consiliului Județean Dolj - Ion Prioteasa, Vladimir Drângă - din partea Arhiepiscopiei Craiova, dar și reprezentanți ai instituțiilor cu care Poliția colaborează în activitatea de zi cu zi. Concert de arii din opere și musicaluri, la Palatul „Marinen” din Calafat