Cuvântul Libertății, septembrie 2017 (Anul 29, nr. 8435-8460)

2017-09-12 / nr. 8444

SI a sunat iar, clopoțelul.■ [UNK] Peste 93.000 de elevi au început, ieri, cursurile, în unitățile de învățământ preuniversitar din Dolj. ■ Reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean Dolj spun că nu sunt probleme grave în învățământul preuniversitar din județ ■ Anul școlar a debutat la Colegiul Național „Elena Cuza” plin de speranțe ■ Școala Gimnazială „Gheorghe Țițeica” are planuri mari pentru noul an școlar în prima zi de școală ■ „Bobocii” de la Colegiul Militar au citit legământul ■ Liceul „Voltaire” și-a primit elevii cu muzică și poezie Ii specială pentru elevii și profesorii de la Școala Gimnazială Podari ■ „Se impune ca educația să fie întotdeauna pe primul loc” educație / paginile 4 și 5 OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Popescu, când era mic, era ultimul din clasă la școală, când a ajuns mare, e primul în politică. Fondul cinegetic al Doljului, o reală bogăție, dar și un noian de probleme! Discuțiile concrete, în cunoștință de cauză, despre fondul cinegetic al Doljului sunt rare și de regulă legate - cel mult - de actele de braconaj, sensibil diminuate, față de o perioadă deloc îndepărtată. Și nu a fost deloc ușor să se treacă de la forme macabre, de-a dreptul, de decimare, realmente, a unor specii de vânat, greu încercate (căpriorul și iepurele în special) la o revigorare timidă a efectivelor, prin aportul conjugat, dar competent și consistent, ... conducerii AJVPS Dolj gestionează 33 de fonduri cinegetice - cele mai multe din țară - dar și al IPJ Dolj, prin compartimentul său de „Arme și Muniții”, Inspectoratul Județean de Jandarmi. Nu a fost deloc ușor, așadar, cum sdunatrrflp&a, SJeT3Tr«într-o „normaUzare”, făra glama de a nenazarda, deși persiste,rocă, fenomene anacronice Is care ne vom referi. _ / actualitate / 3 Mai multe locuri la rezidențiat, începând de anul viitor Ministerul Sănătății va solicita Guvernului majorarea cifrei de școlarizare la rezidențiat pe baza necesităților existente în unitățile sanitare din teritoriu, dar și ținând cont de capacitatea de pregătire disponibilă din universitățile de medicină și farmacie. Anul acesta, concursul va fi organizat duminică, 19 noiembrie și, la fel ca în anii trecuți, acesta se va desfășura în șase centre universitare: București, Cluj- Napoca, Craiova, Iași, Târgu Mureș și Timișoara, actualitate / 2 reportaj / 6 Ziua Comunei Afumați, prilej de sărbătoare și de bilanț al investițiilor pentru comunitate