Cuvântul Libertății, octombrie 2017 (Anul 29, nr. 8461-8486)

2017-10-19 / nr. 8476

■95-de-eleyLchiulanaiL duși de polițiști înapoi la școală de GABRIEL BRATU-MIR Polițiștii doljeni au defășurat, marți, o serie de activități pentru creșterea gradului de siguranță în domeniul ordinii publice în incinta și în zona adiacentă unităților de învățământ preuniversitar din județ. Oamenii legii au controlat 152 unități de învățământ și 193 agenți economici care își desfășoară activitatea în vecinătatea acestora. Mai mult, a fost vizată și combaterea absenteismului școlar, astfel că, în cadrul acestor activități, polițiștii au găsit 95 de elevi care chiuliseră de la ore, pe care iau condus la școlile lor și i-au predat cadrelor didactice. Oamenii legii au discutat cu elevii și aspecte legate de prevenirea delicvenței juvenile și a victimizării minorilor. --------------■ - Popescu, a zis că dacă a ajuns în Parlament, o să fie om cu greutate și așa a fost, acum are peste o sută de chile. China, Xi Jinping promite „o nouă eră a socialismului” și apără autoritatea partidului! Mai mult de trei ore a durat discursul inaugural, de fapt raportul de activitate al Partidului Comunist Chinez (PCC) pentru perioada 2012-2017, prezentat de secretarul general al partidului, președintele Chinei, Xi Jinping, în prima zi al celui de-al 19-lea Congres al PCC, în fața a 2.800 de delegați și peste 3.000 de jurnaliști, acreditați, din 134 de țări, prezenți în Marea Sală a Poporului din Beijing. Raportul de țară. Fiindcă asta a fost de prezentarea exhaustivă de liderul chinez,... dministrație 3 250.000 de euro, alocați pentru inaugurarea stadionului Festival gastronomic internațional, la Universitatea din Craiova Ieri, în Holul Central al Universității din Craiova, s-a desfășurat cea de-a doua ediție a proiectului „Be multicultural”, o manifestare de anvergură internațională. Studenți străini, prinși prin „Erasmus+”, aflați la sudii în România, în speță, la Universitatea din Craiova, și-au etalat priceperea în prepararea unor specilialități gastronomice, preparate după rețete tradiționale, pe care le-au prezentat publicului, iar cei care au dorit să guste nu au avut niciun fel de obstacol din partea celor care și-au prezentat „marfa”. Ca și anul trecut, acțiunea a avut succes. educație / 6 Cucurigu! Boieri mari, poftiți la „Punguța cu doi bani’1.