Evenimentul Zilei, ianuarie 2013 (Anul 22, nr. 6688-6712)

2013-01-21 / nr. 6703

Are un sistem prin care îi monitorizează, le spune ca la ora aiaau vorbit cu ăla, au făcut aia. Nu prea e legal " GIGI BECALI, patron la Steaua fiTTXrVTT.| ijTț.fir; i fra^iT?iTfn^CT ^ Tifff »CMWMiiMôï •frani Ajax Amsterdam, adversara Stelei din șaisprezecimile de finală ale Ligii Europa, a dat seri de pământ cu rivala Feyenoord Rotterdam, scor 3-0, într-un meci contând pentru etapa a 19-a din campionatul Olandei. Viktor Fischer a marcat o „dublă” în prima repriză, în minutele 7 și 40, iar Alderweireld a făcut 3-0, în minutul 63. Antrenorul Franck de Boer a folosit următoarea formulă: Vermeer - Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, D. Blind - Schone (68, Veltman), Ch. Poulsen, Eriksen - Boerrigter (77, Enoh), S. De Jong, Fischer (49, Babel), Laurențiu Reghecampf și Mihai Stoica au părăsit cantonamentul Stelei de la Marbella (Spania), cu destinația Olanda, dar vremea rea din „Țara Lalelelor” i-a împiedicat pe steliști să ajungă la Amsterdam, în timp ce „lăncierii” au început seria meciurilor oficiale. Steaua încă joacă amicale în Spania; astăseară, „roș-albaștrii” vor da piept cu Dinamo Kiev (ora 20.30, Look TV). La Steaua mai pot apărea schimbări importante în lot. Ioan Becali susține că FC Sevilla îl vrea pe golgheterul Rusescu, dar andaluzii n-au bani pentru stelist decât dacă îl vând pe Negredo. „Militarii” urmăresc și ei doi atacanți: Bokila și Marius Pena. □ □□ A început CAN Cupa Africii pe Națiuni, ediția 2013, a început sâmbătă, în Africa de Sud. Echipa țării - gazdă a remizat, după un meci foarte modest, cu naționala Insulelor Capului Verde, scor 0-0. Tot în prima zi, Angola a remizat cu Maroc, scor 0-0. (Adi Dobre) □nc Peterhansel s-a impus în Dakar Francezul Stephane Peterhansel, de la Mini, s-a impus în Raliul Dakar, ediția 2013. La clasa moto, câștigător a fost tot de un francez, Cyril Despres, de la KTM, în vârstă de 47 de ani, Peterhansel a câștigat pentru a 11-a oară celebra cursă de anduranță, desfășurată și în acest an în America de Sud. Peterhansel s-a impus de șase ori la clasa moto și de cinci ori la auto. (Adi Dobre) Dinamo a făcut scor cu Râșnov Dinamo a pornit cu dreptul în noul an. Echipa pregătită de Cornel Țălnar a disputat ieri primul meci din 2013 în cantonamentul din Poiana Brașov, adversară fiind formația FC Râșnov, din liga a patra. Dinamo s-a impus cu 8-1! Golurile dinamoviștilor au fost marcate de Curtean, Matei, Alexe, Andrei Cristea (2), S. Filip și Ioniță (2). Dinamo l-a pierdut pe Cristi Pulhac (foto), plecat la Qabala, în Azerbaidjan. (Adi Dobre) □□P CFR face bani CFR Cluj e aproape de a-l vinde pe senegalezul Modou Sougou la Olympique Marseille. Afacerea e aproape încheiată, suma de transfer fiind de aproximativ 4,7 milioane de euro (Adi Dobre) SPORT LA TV 04:00- Eurosport-TENIS Australian Open 20.00 - Digi Sport 2 - BASCHET BC Miercurea Ciuc - “U” Cluj 22.00- Digi Sport 2-FOTBAL Southampton - Everton 22.30-Digi Sport 3 - FOTBAL Betis - Athletic Bilbao Evenimentul zilei, luni, 21 ianuarie 2013 Fotbal Tenis Sport . 23 Adrian Mutu a fost înger și demon pentru Ajaccio Adi Dobre adrian.dobreOevz.ro Internaționalul român Adrian Mutu a fost eroul principal al partidei Ajaccio Valenciennes, scor 1-1, disputată sâmbătă seară în Corsica. Titular, Mutu n-a jucat deloc rău. Internaționalul român a deschis scorul pe „Stade François Coty“ după o jumătate de oră de joc și a avut șansa să facă 2-0, din penalty, în repriza secundă, când oaspeții jucau în inferioritate numerică. Mutu a transformat lovitura de la 11 metri, cu un șut în stânga portarului Nicolas Penneteau, dar centralul Jean-Charles Cailleux a dictat repetarea penalty-ului. Mutu a încercat o scăriță, dar Penneteau s-a „prins” și a parat ușor! „Briliantul” le-a cerut scuze fanilor La două minute de la ratarea lui Mutu, Valenciennes a egalat, iar până la final nu s-a mai întâmplat nimic. Ajaccio e pe locul 16, la doar două puncte de primul loc retrogradabil goluri a marcat Adrian Mutu în cele 15 partide jucate până acum la Ajaccio în remiza, 2-2, cu Aston Villa, de pe teren propriu. „Cer scuze tuturor suporterilor echipei Ajaccio, echipei mele și fanilor mei pentru penaltyul ratat. Am ales să fac acea execuție, așa că îmi asum responsabilitatea”, a scris Mutu pe Twitter. Gabriel Tamaș, bunul prieten al lui Mutu, a fost rezervă la West Bromwich Albion Gabriel Torje a avut o evoluție bună în tricoul echipei Granada, care a învins cu 2-0 pe Rayo Vallecano. Titular, Torje a fost înlocuit în minutul 77, la 1-0. Ștefan Radu a fost titular și el în acest week-end. Fostul dinamovist a bifat 73 de minute pentru Lazio în meciul cu Palermo, scor 2-2, din deplasare. Radu a greșit la primul gol al gazdelor. Ciprian Marica a profitat de accidentarea olandezului Klaas-Jan Huntelaar și a făcut un meci bun pentru Schalke, care a învins pe teren propriu, 5-4, formația Hannover 96. Marica a marcat pentru 4-2 în minutul 67. Florin Cernat a debutat cu gol la Rizespor, care a învins ieri cu 4-1, în deplasare, la Gaziantep, în liga secundă din Turcia. Adi Mutu, 34 de ani, se află la cel de-al 14-lea sezon ca „stranier”, aventura la Ajaccio fiind, se pare, ultima FOTO: AC AJACCIO.COM Djokovici, victorie cu emoții Spectacol total ieri la Australian Open, elvețianul Stanislas Wawrinka fiind la un pas de o mare surpriză, eliminarea numărului 1 mondial, sârbul Novak Djokovici, încă din turul 4. Partida a fost dramatică, Djokovici reușind să se impună foarte greu, în cinci seturi, 1-6, 7-5, 6-4, 6-7, 12-10. Campion olimpic în 2008, Wawrinka a început perfect meciul, câștigând primul set. Djokovici a revenit și părea că nu va avea probleme. încrâncenarea cu care a luptat Wawrinka a depășit însă orice așteptări și l-a obligat pe Djokovici la un efort extraordinar. Perechea Horia Tecău/Bethanie Mattek-Sands a pierdut în primul tur la dublumixt la Australian Open. Românul și americanca, deținătorii titlului, au fost eliminați de cuplul ceh Lucie Hradecka/Frantisek Dermak, scor 4-6,7-5 (7-5), 10-8. A fost o reeditare a întâlnirii din turul inaugural de la ediția de anul trecut a turneului australian, când tandemul Horia Tecău/Mattek- Sands s-a impus cu scorul de 4-6,6-3,10-6. Perechea Irina-Camelia Begu/Monica Niculescu, cap de serie numărul 13, a fost eliminată în optimile probei de dublu feminin. Româncele au fost învinse de rusoaicele Ekaterina Makarova și Elena Vesnina, favorite numărul 4, scor 4-6,6-1,6-2. (Adi Dobre)