Familia, 1867 (Anul 3, nr. 1-50)

1867-05-28 / nr. 22

ra enciclopedica si beletristica cu ilustratiuni, |__ Cancelari’» redactiunei Strat’a morariloru Nr. 10, unde sunt a se adresa manuscriptele si banii de prenumeratiune. Epistolele nefrancate nu se primescu si opurile anonime nu se publica. ÎPEST’A } £ · 28 maini ' 9,juniu › 1 18 ̋·7 | ›Ese in fiecare septemana odata, adeca dominea’ar contienendu o cala si diumetate. Pretiuni pentru Austria pe Febr. - Sept..................... 5 fl. — peFebr.—Dec...........................7 fl. — cr. Pentru Romania pe Febr. — Sept. doi galbeni. \.-vwv- ,'w'wwkIII carsa anuala. opilitia întristata Eu te lasa, me despartiescu Si ’ntr’o tiera departata Singurelu voiu se traiescu. Plange-voiu in lacrimiere De Carpati indepartatu Dragi părinţi, fraţi, sobiore, Patria, pamentu amatu. Me ’ntrebi scump’a mea virgina Ce plangu, care e alu meu doru Candu a teneretiei dîna Tiese-mi dîle de amoru ? Mergi pe culmea carpatina Dîn’a tomnei candu s’areta, Si întreba ce suspina Filomel’a întristata ? Ea atunce cu dorere Dulce angerelulu meu Ti-va spune in tăcere Dorulu sufletului meu. Plecu, me ducu in tieri străine Sartea-aste a decretatu, Si de adi la ori ce bine Dîcu adio! intristatu. Fii ferice a mea dulce Cu frumoasa tior’a ta, Eu de si de ici m’oiu duce In eternu nu v’oiu uita. Câci tempulu n’are potere Se innece alu meu doru, Se me scape de dorere Se omore-alu meu amoru. Mi-ai juratu copila dulce Câ eternu me vei ofta, Câ ori unde me voiu duce Dorulu teu me va urmâ. Se credu pre la cuvinte Candu mi-dîci : „nu te-’oiu uita,li Se mai credu la jurăminte Ce ca mane l’ei calcâ! ? 22