Figyelő, 2003. április-június (47. évfolyam, 14-26. szám)

2003-06-12 / 24. szám

KÜLÖNLEGES HIRDETÉSI ÖSSZEÁLLÍTÁS QLdu.m a 'Us^-fi „PASSZOLUNK EGYMÁSHOZ” §2 inamikus, temperamentumos vezető I vagyok - kezdi a beszélgetést Szűcs Judit főleg a városi vezetést kedve­lem. Bevallom, hogy gyorsabban odaérjek egy-egy találkozóra, néha szlalomozni is szoktam. Az autópálya nekem unalmas, a hosszú vidéki utak alkalmával segítőmi vállalja a sofőr szerepét. Kényelmes és gyors ez az autó, és ahhoz képest, ami­lyen harciasan megyünk vele, keveset is fogyaszt. Miért a C5-öst választotta? - Előtte egy sportos autóm volt, arra gon­doltam, ezúttal a sportosság háttérbe szo­rulhat, és egy elegáns autót szerettem volna. Elmondhatom, sok mindennel rabul ejtett, de a külseje talán ezek közül is ki­emelhető. Könnyen megszokta? - Tulajdonképpen igen. A C5 az első auto­mata váltós kocsim, eleinte azt hittem, nehéz lesz megbarátkoznom vele, de sze­rencsére nem, bár azért néha még most is keresem a váltót. - Említette a hosszú vidéki utakat. Eszerint sokat strapálja az autót. - Még nincs meg egy esztendeje sem, de már 30 ezer kilométer van benne. Mivel életünk meghatározó szereplője, minden extrát kértem hozzá, így könnyebb a hos­­szú, fárasztó utakat átvészelni. Ha nem én vezetek, hátul remekül szoktam aludni. Hogy milyen alaposan felszerelt kocsiról van szó, arra jellemző, hogy van benne egy csomó olyan gomb, amelyekről a mai na­pig nem tudom, mire jók. Az, hogy az ülés fűthető, úgy derült ki, hogy a nyári nagy kánikulában véletlenül megnyomtunk egy gombot, és felforrósodott alattam az ülés. Szóval csupa érdekes rejtély a C5. - Mondana néhányat kedvenc műszaki trükkjei közül? - Talán azzal kezdeném, hogy szeretek to­latni. Számomra jó játék, minden szűk helyre beállás kis sikerélményt jelent. Eb­ben például a tolatóradar rendkívül nagy segítséget nyújt, gyakran hátra sem né­zek, hiszen tudom, ha folyamatosan sípolni kezd, még akkor is van tíz centim a másik kocsitól. Az, hogy az autó magassága állít­ható, már sok nehéz helyzetből kirántott. Az egyik legutóbbi fellépésem alkalmával egy lezárt úton csak a járdán tudtunk köz­lekedni, és a magas padkáról csakis ennek az ötletes szerkentyűnek a segítségével jö­hettünk le. - Akkor nincs hiányérzete a felszereltség­gel kapcsolatban. - De, talán egy pluszhamutartó elkelne. Tu­dom, nem jó, de bizony dohányos vagyok, és nekem a hamutartó nem elég nagy. - Volt az autóval balesete, esetleg nehéz pillanata? - Szerencsére nem, de én például szere­tem egy kicsit megtörni az új autóimat... - Ez érdekesen hangzik... - Nem kell rögtön rosszra gondolni, mind­össze egy kicsit odakoccintom a másikhoz, ezt a Citroennel is eljátszottam. Persze nem úgy, hogy egyik vagy másik autó megsérül­jön, csak a játék kedvéért, ugyanis egy szűz autót jobban félt az ember. - Egy autót nemcsak a karamboloktól kell félteni... - Hát igen, mivel szép autó, ezt is megpró­bálták már felfeszíteni. De a biztonsági rendszer azonnal jelezte, és ideszóltak ne­kem, így nem lett baj. Kívánom, hogy szol­gáljon még minket hosszú ideig. A sok ap­ró rekesszel, a rengeteg kényelmi felszere­léssel olyan otthonos, mint egy kis lakás. Úgy érzem, passzolunk egymáshoz. Szűcs Judit is azok közé a művészek közé tartozik, akiknek létfontosságú egy megbízható, kényelmes autó. Citroen C5-öse nem sokat áll a garázsban, a pályafutásának 30 éves jubileumát tavaly nagy koncertekkel ünneplő­ énekesnő hétvégéi a fellépésekről szól­­nak, szerte az országban. Édesanya, lánya, illetve segítőjük életét nagyban megkönnyíti az autó. --Pozíció: énekesnő Pályafutásá­nak főbb állomásai: nagylemezek Érdeklődési terület: agykontroll, zenehallgatás CITROEN

Next