Flacăra Iaşului, iulie 2003 (Anul 4, nr. 829-855)

2003-07-29 / nr. 853

6 Flacara IasuluîMarji 29 iulie 2006 Repriza lui Mutu Adrian Mutu (foto) a marcat două goluri în meciul amical pe care echipa sa, AC Parma, l-a câştigat, la Aymavilles, cu scorul de 5-0 (2-0), în faţa unei selecţionate a regiunii Valle d’Aosta. Atacantul român, care a fost înlocuit, în minutul 56, cu Rosina, a înscris primele două goluri ale parmegianilor. Celelalte goluri au fost marcate de Gilardino (2) și Marchionni. Jan Ullrich, învins, dar cu zâmbetul pe buze • neamţul a fost foarte aproape de a întrerupe dominaţia lui Armstrong în Turul Franţei Ciclistul german Jan Ullrich a declarat că, în acest an, nu a fost suficient de bine pregătit pentru a câştiga Turul Franţei, dar promite că îşi va lua revanşa în ediţia din 2004. “In acest an nu îmi propusesem să câştig Turul Franţei şi sincer nu mă aşteptam să revin atât de repede în topul mondial. Armstrong nu a fost invincibil, dar eu nu am reuşit încă să ating sută la sută din potenţial. La anul o să îmi iau revanşa, deoarece cred că perioada care urmează o să-mi fie favorabilă”, a declarat Ullrich, care a revenit în circuitul competiţional în acest an, după 14 luni de absenţă cauzată de o operaţie la genunchi şi de o suspendare pentru dopaj. Rutierul german este dezamăgit că nu a reuşit să câştige etapa de contratimp individual, de sâmbătă, după ce a căzut, bicicleta alunecându-i pe o pată de ulei de pe şosea. “Nu mai aveam şanse să obţin tricoul galben. Avansul lui Lance era prea mare şi ca să câştig ar fi trebuit ca el să cadă, ceea ce fireşte că nu-i doream. Sunt dezamăgit că nu am reuşit să câştig etapa, dar bucuros că nu mi-am rupt nimic, căzătura fiind destul de periculoasă”, a spus Ullrich. "îmi propusesem sa revin un vârf* Sportivul echipei Bianchi a adăugat că etapele din Alpi au fost decisive în stabilirea câştigătorului Turului Franţei. “Mi-a fost foarte greu să ţin ritmul cu Lance în Alpi, mai ales că am avut probleme de sănătate. Dacă n-aş fi avut febră, poate că altul ar fi fost randamentul meu, în schimb, în iarna trecută, am fost sănătos şi m-am putut antrena fără probleme, ceea ce s-a văzut în evoluţia mea din Turul Franţei”, a afirmat rutierul german. Ullrich consideră că, în ceea ce-l priveşte, cel mai mare câştig al ediţiei din acest an a Turului Franţei este revenirea sa în topul celor mai buni ciclişti. “Am revenit în vârf şi asta este ceea ce îmi propusesem. în plus, concurez pentru o nouă echipă, în care ştiu că pot avea încredere deplină”, a spus câştigătorul ediţiei din 1997 a Turului Franţei, care a mulţumit colegilor de echipă pentru sprijinul acordat de-a lungul competiţiei. Jan Ullrich: *La anul voi ataca victoria, aşa că lance ar trebui sa se pregătească şi sa aibă emoţii" Relu Auraş se pune bine cu Simionii Relu Auraş, antrenorul principal al reprezentativei de box a României, a anunţat ieri, în cadrul şedinţei Biroului Federal, tehncienii cu care va lucra în noul mandat. Auraş şi-a ales nu mai puţin de 4 secunzi: Emil Popa, Gheorghe Simion, Crinu Olteanu şi Marcelică Tudoriu. “Am vrut să le fac tuturor o surpriză. Să îmbinăm tinereţea foştilor campioni mondiali Olteanu şi Tudoriu cu experienţa noastră, a antrenorilor mai în vârstă. Pe Gheorghe Simion o să-l las să se ocupe de fiii săi, pentru că-i cunoaşte cel mai bine”, a declarat Auraş. Primul finiş, primele puncte Echipajul Constantin Aur/Adrian Berghea, pe o maşină Mitsubishi Lancer, a ocupat locul 7 la finalul Raliul Germaniei, categoria PWRC (Production Car). Aur, care a sosit cu o întârziere de 25 de minute faţă de învingătorul de la grupa N, Daniel Sola, a acumulat primele două puncte în clasamentul general. El ocupă poziţia a 18-a, la egalitate cu polonezul Lukasz Sztuka şi irlandezul Niall McShea. Pilotul român a reuşit să termine pentru prima data un raliu, după ce în precedentele la care a participat a fost nevoit să abandoneze, în ierarhia generală a Raliului Germaniei, Titi Aur s-a clasat pe locul 36, competiţia fiind câştigată de francezul Sébastien Loeb (Citroen), urmat de finlandezul Marcus Gronholm (Peugeot), la 3,6 secunde şi de britanicul Richard Burns (Peugeot), la 16,1 secunde. Simetrie la Barcelona: bronz în prima şi ultima zi Beatrice Nicoleta Câşlaru a cucerit medalia de bronz în proba de 400 metri mixt din cadrul Campionatelor Mondiale de nataţie de la Barcelona. Românca, care a fost cronometrată cu timpul de 4 minute, 41 de secunde şi 86 de sutimi, a fost devansată de ucameanca Jana Kloskova (4:36.74) şi de unguroaica Eva Risztov (4:37.39). Ultima zi a mondialelor începuse sub semnul ghinionului lui Cezar Bădiţă. După ce obţinuse al 9-lea timp al semifinalelor probei de 200 metri mixt, mai slab cu 5 zecimi de secundă decât al celui deal 8-lea calificat în ultimul act al competiţiei, el a repetat figura şi la 400 metri mixt. Din nou prima sub linie, performanţa lui Bădiţă, 4:19,72, a fost cu 22 de sutimi inferioară celei a italianului Massimiliano Rosolino. mozaik CONTEAZĂ ^yicLâta = Mall lulius Confer