Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1840-01-14 / nr. 42

MAiu GEPARVP 1484140. - Logofețiia Dreptaățiii. Dechembri 11 anul 1859, No. 7751. În nedepminatatea roptimii pobornicesculuii Hricob prin anul 1785, aplicațiia dezbătind multe nedumeririi, asupra iărora Obșteasca adunare din vreme în vreme au făcut întru unple prabuniceștii namuririi, și întru altele îngrăditoare mărginirii, în cut spre a nu se prileji ne înțălegere acelor legiunrii, cu acele ce au rămas lucritoare din tecstul Insului Hincole, după lămuririle sea legiumale Făcute pn înantă poroncă, admiânduca toate la un loc de cătră Comnsia aleas din sunul Adunarii, sau statorniciet de prabină pin sau încultiinițat de prioară tipărire pomenituluii Hrasuic, care sau șii obștit prin Suplementul Foeii Săteștii cu E6 32, pentru aceata sa face tutumir se obște cunoscut, ca toate acele de man înainte sau fost taupărit la anul 1835, sănt desființate și netrebuincioase mai i miint, aceste de acum toșărute, pe care sau pus pecete Gospod, șn sau în puriiit în deobște tuturor Trubunalurilor, astre ale abe de pobațuire în lucrari, partacularince, precum șai pe la Fețe Dechemb: 28 anul 18539, Po- 8163. în urma acelor în purtășinite anti tribulare de la 27 Aprin trecut No. 2212, pentru areptatea protmasiunii lsata a țăganilor robii, de a da cu prețul răscumpărăriii abund luțembnare în vreme când stăpânii lor ar bron sau bânda, țăganii, abundusă jalobă din partea unor ce au fost scoșii spre bunzare, caroraduna sozenie, atestă înpregiurare sau decladamsat Sfasu. ze la care prin Secretariatul de Stat sau prinmpt dezlegare, că dupa Înanta hotarure niște asemeneansturii, urmbza a sa slocoza de cătră Sfat, iar în vânzare de acum înainte Fiind chemașii față însușii aceii țaganii, șii cănd vor da în pace tuturor de obere cunoscut. Davanul Apelatne a țamii de gos. Decemb. 21 anul 1859, Nou 7LUL. Postelanci: Toader Frăstuima prum jaloba ce au dat cătră În ban, alăturând un zapas cu care au bundut fe becii Dsale Ban. Iancu Istrata, 9 strănimii Apsalme dînmn hotarul moșieii Glodeniii de la ținutul Tutobiii cu preț câăte 60 leii etânjanul, încredința acel zapne pe formă, divin pobodul căriia jalovii, pe de o parte eau încredinițat zapisul vremelnicește, iar pe de alta el publui cari se tie spre șriința tuturor de obște, și a celor ce bor abernt de răscumpărare, ca sa se înfățoșeza la Șindecatoria ținutului, înstermen de 6 lunii, iar cu puneree în repezat a banilor răscummpărării lin termini de 30 hale. Decemb. 21 anul 1859, No. 72489. Macar de șn Cluji Storic Costacu Varnac, pruni au fost bundut de vecii parte sa din moșiia Todireștiii de la vănitul Brasinului, Dsale Dimitrie Razan în preț de 350 galvanii spre îndeplinirea lipsurilor genevtre a soțieii sale, Den Stomșcea sa profira Variale, dar finddcă asupra aceluii zapue sau cunt pruhănire, apoii acest În ban după cerșșie ce privo măriinni temginație și lucrătoare mumurirale urmate „mn sau încubvnnițate, ali crua eii a răscumpăran sa da și acturii de a lor sloluii Ocărmuntoriu, ecrie în Presudicfie, trgie din 1836, tunie numaii SCD. PRIPPIPPIPATUL TVII MONLORVIII. că nu droesc sa se răscumpere, să se poată vinde, care hotărâze sauau cerut aneș