Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-10-20 / nr. 29

Micnescu, casa răpe, Agă Leecu Roset și Postini. Iordachi Roset, pantru o somă bcani. Poemurie 5. Anița sogia lui Baba banu, cu Vagini Huivan, pentru părgi moșie de zăstre. Clironomii Binecepunui de Roman imnichie, cu cnlironomii răps. Pitariu Gheorghie Zota, pentru părgi din Oprișăști. Noembrie 6. Jidovan Haim, cu Cuauba ieona Pastramărșitru o somă bani. Răzășii țe Florinteni, cu pu Ionigă Sion, pentru părgi din acene hotari. pormurie 2 D. banu cirica Stamati, cu neamun Stroescu, puntru părgi din hotarun moșiei Pănceii, pitr. georgi vasili și Raicu Dimitriu, cu suputui Austriececc Gheorgi Ciomag, pentru tobărășia Unei postiii. Poembrie 9. Casa răpe. Anarei Gannianu, cu Maria supusă Vlinească și Costachi Feodoru, pntru bani. Supușii Austriecnești Ilie Vușetici și Anarii Zaharia, cu Sara. Chiriac Uricariu, pentru cani. Dilovanum Apelativ a gării de Sus. Octomb. 3, No. 5310. Fiind că form lăcuinței lui Costachi Fitescu vecinun Preotului Macsim, nu este cunoscut acestui Diban, triimes prin unele din Judecătoriile sanntane, în pricina de jugicată ce urmeaă între incredințătoriul său, cu Emandii Peculau, pentru cari neputândusă amna, se publică cu avatari, că facă numitul nu ba urma a beni spre înfățoșere pănă în termin de 15 zile socotit ala eșire aneștin, apoi să ba căuta pricina numai în sunga părgii stăruitoare. La acest Diban urmând reclamație din parteasale Cornicecii Profira Dimachi, pentru deopbireaberei sale din a răpsei sogu D. Corne, pecunai Dimachi, se publică spre știința acelor ae bor fi creditori sau pretendatori asupra acștei rupoatului, ca să se înfățoșeză la anul divan în termin de 6 luni, căci în r nu dor mai fi ascuntați. Cibanul Apelatier a gării de Dos, Sipt. 30, Pp. 5610. de și spre îndestinare DAsane Post. Peculai Minu cu o somă crani, ce după câteva suneturi are a lua de la Postelnici. Anaronaci Viară, sau sândut de cătră acest Diban părgine de moșie ce satornicun Viară nuu fost pus amanet, însă fiindcă din vânzare numai acelor părgi, 4. Poet, nu sau putut îndestuna cu întreaga suma vaninor ce are alu a rămâiudui încă 209 gancini 7?ei lei și 28 parale. Divanun prin poronca cu Po. 3568 au scris Judecătoriei Igănuta, Vartuiu, ca să facă cercetare prin înaține voeriu rânduit, vacă datornicun mai îngeba moșie și câți anume stânjini, pentru ca fin vânzare și aceaora să se poată îndestuna pe D. Postelnicun, de unde priiminducă raportun di în anaturare și cu criptare rânduitului coștii, prin care arataz cădatornicul Viară mai are încă în hotarun Murineștinor de la acela ; țănut 83 stânjini 5 panme la capătul ieșire mearz-noapte despărțitori de hodorăni și țigănești, 47 stânj. 2 panme la mijloc, pr pe an- 9-le măsură peste Bărlad despre pădure 47 stânjini și 1 panmă, și lungimea, din hotarul hotorănilor și pănă în hotarul Găriimilor; ooi se publică despre sânzari arata unor otânjini, spre știința atât a celor ce ar abea pre unțe preteșiie sau azii de împărare, pricum și a unui și ereinor ce ar C de ai cumpăra, ca să se înfărgioșeză la anest Dilan Sept. 30, No. 5622. Dei Comisoaia Deaterina 7. 5 prut ai să încredința zeniua cu care au pândut țge beci 29 pogoane bie ce le are în podgoria ți înștiința cu năcustorii fin satul Prădau pncoreștii pe Dobrinești, lângă târgul Picorpici cu toată ciobeine lor, Diorgane Parușnicunui Costandin, Toader Pugian, Ioan Dișconan și alții ai lor, în presț de 300 lei pogonin, în urmare căriia cereri, pe de oparte i s'au încredințtat zapicul premelnicnește, și pe de anta se puclică sprn șiișta pretentatorinor în termin de Siuni. Ontomn p. 10, pp. 5071. Fiindcă Pecunai Gheorghiu, pentru care prin aregia acestui Hiban cu pp. 5115 sau publicat abini spre înfățoșare la 3 a Ummătoașii și după căte chiemării s'au Octomb. 10, Pp. 5505. *' 130 23 de 6 luni. în N