Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-10-20 / nr. 29

Moldaviei. Anul II. Prințipatului Moldaviei. „„'ilșit zo Ovtomvrivielo, G „am Departamentul trevilor fin lăuntru, pp. ZIl7A. Ml. cv. Armște cu nota sunt No. 807, au făcut cunoscut cum că Ghemeral comandvo din Cucobina, sushna încredinștare, că molipcitoare icoană a mumii ar fi contenit cu toții în aarmata Dunării, și că stare sănatății, în amândouă prințipaturile este ci prinmpăcătoare, au poroncit rădicare carantinei, rămâina numai curateșta prin afumari, deși care se faci obșteșe știută. Visteiria Moldavbiei. Octomb. 14, No. 7777. Fiindcă di la 1 Grimari 1841, poșiina icsortației vitelor din acest Prințipat peste hotar, urmează a se da în oteun pe vreme de 3 mii, încenători de la antișe breme, precum o au puclicat prin Foaia cu Po. 21, deci aceași publicare se face iarăș obșteșe știută. Aibvandul domnesc. Octomb. 3, No. 3204. pricinine ce au a să căuta la acest Divan, de la Una și pănă la 10 a viitoarii luni Poemsrie 1840. (14 știuii). Nommurie 1. Onatărtea Inena Botez, cu Monast, probota, penstru împresurare moșiei Macsimești, peculai Țunae și Cant. Georghi Ivănescu, cu răzășii acOngiăști, pentru părgi din acel hotar. Noemvrie 2” Vornicul porgii Dimitrie Tiron și Ionigă Grigoriu, cu Ciuc, cecu nai Tașcă și fiiii lui, pentru părgi din muoșița Coroa. Camir. Saba Șibii, cu Lei Cornicean Safta Cantacuzin, pentru cani. Poembrie 4. Iorgachi Feodoru, cu becu hriste, pentru nișe socotene. vornc. Șefănică Roget, cu clironomii răpe logurăt Cosili Roset, casa răps. Vornic vasini DS t căută Foaie officială e să dată ce săptămână, într'o conlă în foliop tipografia Sfintei Mitropolii a --- 6.. --- DN 29. Premierația se face Iași la redacție, în ținuturi pe la AL.Sameșii. Prețul pentru particulari este un galbăn pe ap. ---3--.„.-cei oi