Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-11-16 / nr. 46

C - 74a9 h lest Tribunal. Au cerut li e se încredința zapisul cu care prin particula mică alcătuire au trecut în deveni vânzare 4 stânjini și jrumătate moșie din trupul Ionășănilor, cătră Dei Stolnic eoa Nuria Mavrodin, în urmari curia ceps, și pe temeiul titlurilor de proprietate ce au înfățoșat, pe de o parte s'au încredințat zapisul vremelnicește, iar pe de alta să publică spre iștiințari vielor ce vor ave vreun feliu de pretenție sau azit de răscumpărare, ca să se înfățoșeză la această judecătorie în termin De 6 luni. Judecătoriia ținutului Sucecii. 123, No. 4215. Midovul Hună Bender șric particularnică multuire au trecut în de veci vânzare o casă a sa din târgul Fălticenii la ulița căsăniei, pe loc în mărime de 277, stânjini Gospod și 5 palmace lungimea casii din față, precum și dosul asemninelor lățimea 21, stânjini Gospod, narte de moșie a Dsale Spat. Mihalachi Cantacuzin, cătră peguțitoriul Mendel Focșăneanu în preț de 70 galbini pasiri. 242 octomv. 23, No. 43220. Midovul Iancu Deiba sân Herșcu din târgul Despizile, prin jalobă cătră această jiudecătorie au cerut a i se încredința, zapism cu care prin particula mică alcătuire au trecut în devest vânzare o dugenă a sa cu locul ei din acea târg, cătră jidovul Rafail sân Marcu în preț de 120 galbini. Zapisele acestor vânzări, potrivit cererii numiților vânzători și pe temeiul titlurilor de proprietate ce au înfățoșaat, pe de o parte s'au încredințat premelnicește, iar pe de alta să publică în tot Prinținatul în termin de 6 luni spre înștiințarea futuror de oastie, ca toți acii ce vor avea vreun feliu de pretenție, sau arii de răscumpărare, să se înfățoșeză la această Miudecătorie în terminul arătat. Judecătoriia pPuoru „No. 7721. Dlui Polcova. Neocălăă șrii jalobă cătră această judecătorie au cerul a i se vinde prin mezat o casă le o are amanet de la Ioaș Guia împrotiva a 83 lei 10 parale, cu ogradă, șopru, pivniță și toate cheurile ce sunt împregiurul casii, și osebit out de lângă casă ce să înțepe din matca văii spre casă și merge la deal spre răsărit pănă în muscalului, în urmarea căria cereri, și pe temeiul § 605 din Condica Țivilă, să publică în termin și lcelor ce vor avea din a plăti datoriia și să vău Ră răscumpere amanetul, precum și în termin de 40 zile (după acel de 6 luni), spre șiința m doritorilor de al cumpăra, carii în terminurile arztate, să se înfățoșeză la acest Tribunal, spre a să înainti lucrarea celor de cubiința. Octomv. 27, No. 7722. M. Ananie, Costandin și Gheorghi Beiș cu ai lor răzăși din satul Sregomiretii, prin jalobă cătră această Judvcateree, au cerut a li se încredința zapisul cu care prin particula mică alcătuire, au trecut în deveti vânzare 2 pași 1 palmă și 6 palma de moșie din acel hotar, cătră Dlui Boeriul Ror. Petrachi Roset, în preț de 200 lei pământtul, în urmarea căriia trezi, pe de o parte s'au încredințat zapisul vremealintește, iar pe de alta să publică în termin de 6 luni, spre știința acelor ce vor fi având vreun feliu de pretenție, ca să se înfățoșeză la acest Tribunal în terminul arătat. Judecătoriia ținutului Tecuciu. 15 Luvinrie Peșri, prin particularnică ancă au trecut în de veci vânzare 5 stânjini moșie din hotarul Godineștii, cătră Dlui Vorn. Polecu Sturza, în preț de 50 lei stânjinul. 2) Ioan Vărian, prin particularnică alcătuire au trecut în de veci vânzare 6 stânjini moșie din hotarul Godinești, cătră Dlui boeriul Vorn. Alecu Dle lei stânjinul. 3) Iordachi Rage, prin zilel- alcătuire au trecut în de vezi gvânzare 4 stânji moșie din hotarul Godinetii, cătră Dlui Vorn. Alecu Sturza, lu steș câte 50 lei stânjinul. 4) Gavril și Vasili Dovraniș. Priu particularnică țlântuire au trăit în de veci vânzare 15 stânjini 7 palme moșie din hotarul Vultu- 7 rinii, ciutră Dlui zuuuu în tr de 35 stânjinul. 5 Costandin Ghraman și Ioan Epostol curgători din Șefan Buna, prin particula mnică alcăture au trecut în de veci vânzare 7 stănjini cătră Dlui Vorn. Alecu Sturza, în preț de 50 lei stănjinul, moșie din hotarul Godineștii, Octomv. Octomv. de 6 luni spre giința pretentatorilor Octomv. 23, No. 3369..