Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-01-26 / nr. 4

- Albetă Foaie officială pe săptămână, cu loă Suplemepsturi pe lună, în Tipografia Sfintei MitroMoldaviei. Prepumerația se face în Iași la Redecție, în țanutori pe la Ad. Sameșir. Prețul pentru particulari este un ANUL ȘI. --- Copie esă odată polii a Departamentul trevilor ghenarie 11, No. Romanului, Bodeștii și Răzășiia a câteva moșii gul Romanului, se da sfărșit rea custurilor de nutul Neamțului, inter să din lăuntru, 601, din Galbini râde pe adresul Comitetului Chentral cu No. 470, din Dechemvrie 1840. Fiindcă provezmția contracturilor se împlinește la viitoriul an 1812 April 23, și de la aceiași vreme și înapoiesui venitul lor pe alți cu toată , în temeiul rezoluției Întațimei Sale Domnului stăpânitoriu, cinstire Cinst. Departament, ca să ar fi că aceste și acei poftește pe binevoiască a poronii publicare, atât aice în capitalie, precum și în tot Prinținatul spre obșteasca știință acelora ce doritori a lua aseminea venituri, ca din parte multora, pe amăndouă înfățoșindule Derectoriise înfățoșeză în presudiciia acestui Comitet în Mitropolie, întovărășiți cu vechilimele pe formă, pentru numărala vadelele contractului, ce ar fi lui canfeleriei înainte de a se întepe mezatul. Deși se publică spre încunoștințare tuturor de obștie. Comitetul Sănătăți, Ghenarie 16, No. 54. Dlui Doftorul Departamentului al 3-le Alecsandru Teodori, prin osebite sirguinți ce au arătat în căutarea Departamentului, în împlinire tuturor datoriilor în vreme, și în îmulțirea copilor hultuiți, meritarisand laudă. Comitetul iau arătat a lui desăvârșită mulțămire, și tot odată se aduce la cunoștința tuturor de oștire. Dejursiva Miliției Moldaviei. Ghenarie 14, No. 160. (Descriere a 5 cipuri de jos, dezertate din Milițiia Pământească). I. Reciavorul din escadron Ioan a Aniții, a predelit la 21 Octomvrie 1839, recrut dat de satele Zămostița și Verpale de la ținutul Dorohoiu, la 21 Dechemvrie trecut, au fugit cu amonițiile: 1 șapcă, 1 haistuc, 1 manta, 1 păreci pantaloni suri, 1 păreche cipote, 1 sabie și 1 pistol cu toșcă; în vrâstă de 20 ani, la măsură 2 arșini 6 versoage, părul capului negru, fruntea de mijloc, sprincenele negre, ochii cășrii, a Monast. Precista și anume: mezatului după încheere făcută asupra canfeleriei din 28 Dechemvrie, urmează 20, 25 și 30 a viitoarei scris chigășii întărite venitului pe lundin a târacel Vulpășăștii țânutul cu legiuită peritocică, docladului se însigure înani, Comitetul luni Maliu, când are la a DP. ----...--OM ȘTIMCĂ șrințțiiate lui șonvaziui -----... --IAȘII, DUMINICĂ 26. IANUARIE 1841. Galbăn pe ap.