Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-10-19 / nr. 42

ANUL P GDG 42. galvăn pe ap. șeștiințatului șoșnivaniui. ---297-- IAȘII, DUMINICĂ 19 OCTOMVRIE 1841. Departamentul trevilor din lăuntru. Octomv. 10, No. 22,820. Isprăvniciia ținutului Botoșenii prin raportul cu No. 8060, mijlocește aflarea unui Vasili sân gheorghi Lupu, ce ar fi predat de la Dlui Cedelnic. Marcu 286 galbini, deci însămnândui să alce fisiognomiia să publică spre obșteasca știință pentru aflarea , prindere lui și triimetere la Departament. Fisiognomia. Vasili sân Gheorghi Lupu, la stat de mijloc, la față balon lungăreț, uscătios, mustețile în firează, ochii albaștri, părul capului galgăn și tuns, cam stricat de vărsat și distrui, bun de gură, portul cu mintean de anghină și pantaloni de alăgică. Octomv. 9, No. 22.821. Isprăvnicia ținutului Bacău, prin raportul cu No. 11,493, mijlocește aflare unui Ioan Botezatu, carile fiind slugă la un cinovnic apriitei Isprăvniiii, la 4 a acestei luni prădândul s'au făcut pe văzdut, deci însămnândui să alce ficognomiia și portul, precum și lucrurile pe au luat, să publică spre obșteaca știiță pentru aflarte și prinderea lui. Fisiognomie. Ioan Botezatul, la stat de mijloc, vrăsta 28 api, la față smad sarbăd, ochii caprii, sprincepile castanii, mustețile mici castapșii, părul capului tuns, îmbrăcat cu sucman lăziu nou, cibote pe mlăști, căciulă de plisă, cămeși și berneviți. Lucrurile ce au luat: I surtuc de postav blănit cu vulpe, 1 părechi pantaloni, 2 cămeși de oit, 1 părechi civote de vaci, 1 prostire hasa, și 60 lei vani. Octomv. 10, No. 22,823. Ieprăvnicia țânutului Botoșenii prin raportul cu No. 8078, înștiințază pă Un eluitoriu alprăvniciei țânt. Iașii, s'au înfățoșat la san cu arătare că el aducând cu coproiu că tră ia pe Un arestant anume Toader sân Vasili din satul Costineștii acel țânut, prins de cătră isprăvniciia țânutului Tecușin fără răvaș de arun, între peree prin târgul Sulița sau scapat, deci să publică spre oaștea ca știință pentru aflarea și prindere pumitului fugaru. Octomv. 11, No. 22,858. Isprăvnicia lunt. Putaii, prin raportul cu No. 10,194, face cunoscut Departamentului că la 28 a trecutei luni Septemvrie, de cutră trei an- Auusită Foaie offițială esă odată pe săptămână, cu patru Suplementuri pe lupă, în Tipografia Sfintei Mitropolii a Moldaviei. Prepumerația se face în Iași la Redacție, întărituri pe la DD. Samești. Prețul pentru particulari este un