Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-11-16 / nr. 46

ziu aice numele și filogramiia acelor ceri 1841 cu No. 61 sămnândusă fugari, fimeile și avutul lor ce au luat cu ei în vremea pribegirii, să punlică spre oaștee ca știință pentru „faște și trădari lor la locul competent, căci la din împrotivă oploșitorii lor vor fi supuși răspunderii potrivit așăzământului statorniiit pentru asemenea, și publicat prin capatul acestei Foi. Numele lăcuitorilor arivegiți. 1. Ioan Ungurean, la stat de mijloc, uscăcios și smolit, au avut doi boi și o vacă. 2. Toader Humescu, la stat de micloc, balan, curn și stricat de cărsat. 13. Gheorghi Țoța, la fiță cușii și cam gurvecii. 14. Vasili a todotiei la stat Calt, palaii și cam cstruiu, au aput femee și coșii. Divanul Apelativa țării de Sus. Poene. 6, No. 5608. Ca acest Divan să află întrată în apelație deala ruiii ornată la judecătoria țânutului Iașii, în grendini Șaptin cu casa răps. Domniță Ralu Moru. pentru o somă pani, însă fiindcă nu să știe locul lăcuinții pretendatorului turc Șuștin, s să publică prin aceasta spre șiințăi, că dacă pu să va înfățoșa la acest Divan pănă în termin de 15 vine, sau în suș sau prin formalnic vechil, apei prima să va hotăru numai în ființa părții turuitoare Divanul Apelatic a țării de moe. Situ omv. 27, No. 5123. țlui Pah. Iancu Diciii, rin jalobă cătră acest Divan au cerut li se încredința zapisului care prin șarticuna mică vurture au trecut în devezi vânzare 80 stânjini 7 palme 4 4 palmace pământ din trupurile moșiilor Avrămești și Mărășăștii din ținutul Tutovii, cătră Dlui Dortorun Filin Paiman în preț căte 3 galerii blanc stânjiniți în urmarea căria tereri și pe temeiul titlurilor de proprietate ne au înfățoșat, pe de o parte s'au încredințat zapisul vremelnicește, iar pe de alta să publică spre obșteasca știință, ca toți anii ce vor ave vre o leguită retențeu, să se înfățoieză la acest Divan în termin de 6 luni. Octomv. 28, No. 5414. Marioara Domniitorul, mric jalobă ca tră lut Divan, au cerut a i se vinde prin mezat 105 piși moșie din hotarul Buceștii, 18 stănjini din Dămăceni și 4 pași din Reciști țănutul Tecuimu, cei are căștigați cu hrisov Gospod din 9 din D căriia jalobi, și pe temeiul ur de proprietate ce au înfățoșat, să publică spre obșteasca știință în termin de 40 zile, ca aiii ce vor fi doritori muștrii, sau vor avea vreun feliu de pretenție, să se înfățoșeză la acest Divan în terminul arătat, spre a să mainti lucrarea celor de cuviință. Octomv. 28, No.udău. Preotul Grigori Zăhărescu împrunnce cu soțiia sa, prin jalobă cătră acest Divan au cerut a i se încredința hațisul cu care prin particularnică murtuire au trecut în de veci vânzare 71 stâmjini și 5 palme moșie din hotarul gărunii, cătru Dlui Alecsa Hioti în preț câte 2 galeini stâmvinul, în urmarie căriia rupe de s 'au îngredințat zapisul vreme șiitee, parte mr pe de alta să publică spre onșteasa știință atât acelor ce vor avea vreun feliu de pretenție, preși acelor cu arii de răscumparare, ca să se înfățoșeză la acest Divan în termin de 6 luni. judecătoriia ținutului Botoșechii. Octomv. 23, No. 5608. cest târg cumpărat în urmarte de la Dlui Țezar Scoto, ca din panii ce vor eși să înzăstreză pe doi fii a ei, curiaș cereri și pe temeiul publică spre știința pretentatorilor judecătorie în termin de 40 zile. Șș judecătoriia țânutului dorohov. Oristeamv. 23. No. 2398. L. Stoanu, Ioan Bogiica și soția cerut a li se încredința cu care prin particularnică avultuire au tinit în de veci vânare 150 stănjini moșie din trupul Domușanii sau încredințat zapisul premelinuește, țoșezările în termin de 6 luni. Octomc. 27, No. 2451. gheorgi sun Simion Rănta, prin jalonă la față cum Mihama Golda priprezat titlurilor fiica cătră această Ciudecătorie au chițat un hap cu locul lui de proprietate rilor mușterei, ca să și Zahricii, cutră în urmari căria creri de igreprittate ce au înfățoșat, anta să publică vând pre in feniu lui Acram, in jalonă ce au înfățoșat, să se înfățoșeză la attotă ateastă Șiudecătorie, au Sf. Moșustire Varatican și pe tempul titlurilor galerne vor fi ale pretenție, ca să prin jalobă cutră spre știința pe o li se vinde ce a are în ași a doritei sale Aude parte ar pe de se înfăcătri