Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-08-02 / nr. 31

Rachetă Foaie offițială est dlată pe săptămână, cu patru Suplemepturii pe lună, în Tipografia Sf. Mitropolii a Moslaviei. ANUL IV. MALA1. Prevunerația se face în Iași an R lacție, în ținuturi pe la DL. Sameși. Prețul pentru particulari este un galbăn de an șeștițatului moșbașniuii iliși, ruminică Avgust ten 1 1 . Divanul Domnesec. Iulie 15, No. 1907. Pricinile de au a se căuta la acest Divan, de la 1 ș pănă la sforșitul viitoare luni Septemvrie 1842. Sept. 1. Midovul Lupu Păcurariul, cu jidovul Deilea Ancel, pentru o somă bani. 2. Dei Hătmăneasa Profira Scorțasca, cu megieșii moșiei ȚGiuleștii, și anume: Slug. Dimitrie Ioan, răzășii de Băgșăști, Aga Peculai Ghica, Camn. Ioan Racoviță, epitropiia răps. Hat. Iorgu Ghica, Post. gheorgi Hermeziu și Aga Gheorghi Pegruț, pentru împresurarea părții sale din moșiia Știuletii. 3. Vorii: Scarlat Miclescu, cu Banul Iordachi Stupu, pentru împresurare unii vii. 4. D. Dogf. Costachi Sturza, cu Corn. Ioan Anca, pentru împresurarea moșiiei Barnăteștii, despre Giurgești. 6. Răzașii de moșiia Ionășănii din țăânt. Doorohoiului, cu casa răps. Post. Petrachi Vârnav, pentru împresurarea acii moșii, în care pricină figurarisăsc și Pah. Ianacachi Neon, Colegechie Righistrator Costachi Ciorpei, Comișii Ilie și Costin Ghirghel, epitropiia răps. Coms. Alecu Ghergel, Alecu Moruz, Gheorghi Seniori, Pah. Costandin Hermeiu, Stoln. Mihalachi Mavrodin, Maria Calmuțci; eritropiia cacii răps. Coms. Ioan Ghelime, Coms. Ioai gherghela, Marița Andriia Pallu, și alte fețe. Sent. 7. Comms. Ioan Racoviță, Sard. Costachi Caracaș și Aga Vasili Pogor toți nepoți Și tariului Ștefan Caracaș, cu Sfânta Mitropolie, pentru larentatea epitropigirii și ocărmuirei Schitului Hârsova și averea lui. 8. Monast. Dobrovățului, cu răzăașii de Corni, pentru împresurarea moșiei Tăbăreții. 9. Magghioala Cozmuleasa, cu Todosiia Razu, pentru un loc din Galați. 10. Costachi Cocriș, cu Sardăresa Catinca Tacu, pentru o sumă bani. - 11. Nastasia Hriste cu fostul ei soțu L. Pal Mijhalachi Brănigean, pentru lipsurile de zestre. - 13. Postelniceii Neculai Oatu și Dimachi Petruț, cu supusul Austriecesc Alecsa Hioti, pentru părți din moșiile Stângacii, Vlădești și altele. - 14. Midovul Moscu Berlescu și Iancu Mariani, cu Tudurachi Radovici, pentru o somă bani. - 15. Midovul Herșcu Bărlădeanu, cu Antohi Hristodor clironomul lui Alecu Zurzati pentru pani. -