Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-11-22 / nr. 47

ANUL IV.A R Fituțișatului JM Premumerația se face în Iași la Roacție, în țănături pe la DL. Saneni. Prețel pepntre particulari este un JULIDAVIEI IAișii, DUMINIIĂ 23 NOEMVRIE ISAI .. GEDEMivan4 Domnesosuo. Poeniv. 10, Noe. 28143. Pricinile ce lua să căuta la acest Divan de la 1 și pănă la 15 a viitoarei luni Dechemvrie anul curgătoriu. Peevenurie 1. Fiii răps. Camn, Stavri și Costandin Radovici cliropomi Anii Gheorghiu, cu Monast. Precista din Galați și Ioana Șchioapa, pentru niște locuri din târgul Galații. 2. Pah. Petravi Ciucă, cu răzășii de Blăjin sau Icești țânt., Tecușiului, pentru pământ din acel hotar. 3. Monast. Sfinților Trii Irarhi din Iași cu neguțitoriul arman Ilie Popovici, pentru închiriere feredeului turcesc din Iași. - d. Monast. Agapiia proprietară moșiei Pegregii, cu Monast. Precista din Roman proprietară moșiei Aubnășăștii și Dei Hătmăneasa Profira Scorțasca proprietară moșiei Băra, pentru împresurarea moșiei Negreștii despre Pulpușăști și Băra țânt. Romanului. 5. Rornican Ioan Ducal, cu casa răps. Agă Iordachi Manu, pentru o țugancu. 7. Ineana soțiiaa lui Costandin Hristofor Topuciu, cu Firiiac Teodorul cărbier moșia, pentru o dugheană cu locul ei de pe podul Vechiu din Iași. Decemvrie 8. Sard. Mihalachi Curt, cu Sarl. Constandin Petrea și Petrachi gheorghiu, pentru nișe locuri din târgul Focșenii. 9. Anastasiica Jora proprietară moșiei Nz- Aurenii, cu Aga Gheorghi Pegruț proprietar moșiei Buștumii, pentru împresurareă moșiei Păldurinii, despre Buciumi țânt. Romanului. 10. Frații Sionești și anume: Spat. Antohi, Banul Peculai, Pah. Ioniță, Pah. Costanidin, Pah. Costachi și Sard. Toader, ei în de ii, pentru avere părințască și altele. 11. Vorn. Ioan Duca, cu logofătul Costachi Sturza, pentru împresurare moșiei Bărbăteștii despre moșiia Turgegii. 144. Costachi Cocriș, cu Sărlătirisa Catinca Tacu, pentru o somă bani. - 171. Lucrarea după Înalta poroncă cu tragere în presudsciia Divanului linie pe hartă, spre a sluji de staniță întru despărțire părții Dsale Coms. Costachi Ganea, din moșiile Boreștii, Calna și Costeștii, despre părțile ce au în acele hotare casa răps. Basili Morțun, Mihalaci Morțun și Costandin Hărlescu. Divanul L Apelativ a țării de Sus. 1) Poemvr. 4, No. 5122. - Dei Sărdărisa Ileana Misșenescu, particulariic au trecut Dlbotă Foaie offițială escoțată pe enptămănă, cu patru Supleșenturi se jucă, în Tiograffia Sf. Mitropolii a Mollavien. A7..DFGG Ramăn pe an.