Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-03-28 / nr. 13

.. - 141 . - ți  . C Anult 1 ..D r - Anetă Foaie offițială esă dată pe săptămână, cu patru Senlementuri mitrope lună, în Tipografia șipolii a Moldaviei, departamentul trevilor i lăuntru Martie 17, No. 4868. Dei Rucsanda Galino propretară moșiei glo- denii sunt. Vasluiului, prin a doua jalobă cătră Departament, mijlocește aflarea unui țâgan anume Peculai, (în vârstă de 20 ani, fără de musteți și barnă, la stat de mijloc, părul capului mare creț, oui negri, gura cam mare, dinții lați, îmbrăcat cu sucman nou cam lău, cușcă neagră libete mari, cu meșteșugul capotar), ce la 24 a trecutei luni Decembre luănd niște lucruri, s'au făcut nevăzut din ograda sstudsale, pentru care deși a mai publicat prin Foaia Sătească cu No. 2 curgătoriul an, după înpărtășiire acestui Departament de sunt No. 24,573, dar neiutândusă găsi, să publicu din nou prin aceasta spre negreșit aflare și prinderea numitului rov. Martie 14, No. 1901. Ioan Panaiti, prin jalobă cătră Departament Face arătare că la 10 a următoarei luni sara pe la 6 ceasuri evropieneri, în întoarcerea sa de la iarmarocul de aice, stând la un lăgăruș în ulița mare unde legânduși calul afară, au întrat în lăuntru și după o zapară ca de un cfert de ceas eșind nu sau găsit calul, deci însemnându să lice părul și semnele acelui cal. j. 12. Prepunerația se face în Iași la Reldacție, în pe la L. Sameși., este un Prețul pentru articulari să publică în tot Prinținatul spre înștiințare tuturor de obșine, pntru aflarea calului și prinderea furului. Semnele calului. Ca păr sur, la trup de mijloc, spintecat la amăndoă nările, bleg de amăndoă urechile însă la una tret, mersul la umblet, șiudecătoriia ținutului Botoșenii. Martie 11, No. 1189. Dlor Spat. Ioan Cocotă; Sarl. Costachi Mavroeni vini bisericii Ospenia din acest oraș Botoșenii, și gheorghi dinitriu i soțiia sa Marin, prin jalobă catră această judecătorie, au cerut a li se mai credința acturile de schimb ce au svvurtit între ei, adecă cei întăi au dat acest or din urm o casă cu locul ei din acest oraș 1 25 galbini adaos, și au luat împotrivă de la ei o dugeană cu locul ei tot din acest oraș pentru numita biserică, în urmarea căriia rrrrri și pe temeiul titlurilor de proprietate ce au înfățoșat, pe de o parte s'au încredințat acturile de schimb pe formă, iar pe de alta să publică spre obșteasca știință. Judecătoriin ținutului Dorohoiu. Martie 11. No. 640. Dei Ecaterina Mavrodin și fiiul ei georghi, prii penșarului noloavii V Aîpp, rumncă 78 martiu ieră ăD. L. - - DNIL. . galvăn pe an.