Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-09-17 / nr. 38

Asz, Foaie onițială esă odată pe obptămăncă, mai dand încă pe lupă și zoă Supleleneri, îsreună și cu doă Voa Foiei de înpățături folositoare. Asz se Face în Iași la r. lacție, întărituri pe la l. Saleși, prețul pentru particulari este cu galvăn pe apă, PRINȚIPATULUI MOLDAVIEI. IAși, Dumncă 17 SEPTEMVRIE 181A. partă PRNIȘISTRATIVĂ. 'n  oastri, nasul, gura potrivite, îmbrăcat euro- Mștanene. trevilor din lăuntru, vorbește nemțăște, rusăște, leșăște și No. 18,725. moldovinești. Stcrostița ținutului Putnii îndemnată de cărmuirea județului Olam-Râmvnic, prin raport. Costachi Picolau, în vârstă de 22 ani, la etaj nalt, ochii căprii, mustețile galbine, sprintul cu No. 8255, mijlocește aflarea unui țâgan cenule negre, îmbinate și crec, părul capita Dsale Nicolai Călicescu anume Radu, carele lui ca staniu și tuns dinapoi, barba rade galbăau fugit, deci să publică spre obșteaca știință potrivite, îmbrăcat cu cămeșă, iirmene de pânne ptrn aflare și prindere lui. 4. de colți, chebe vechi, cibote de isft cu tu- No. 18,756 și 18,781, retiile lungi, și cușmă neagră de mel, prin Părezălzoviuă Galații, dânduse surgun! No. iuvoi. ALJuii Dunvrii pe vinovatii Ioan Țil dlui Sard. Costachi Rota, prin jalonă cătră și Costachi Pironlu, cu hotărire de a npuse Departament au făcut bătre că îi venire ei mai întoarse nici odata în acestă parte, și cu capitalia Iașii, de la moșiile numite Galpentru ca nu dună trezere de vreme, găsuna șiții și Tulegrii, din întâmplare au perdut prilej, să se LIL. li se însamnă aice din buzunariul surtucului, cioc zapise pe numefisionomiia și totodată se publică spre șile răps. s său văruite, cuprinzătoare câte de 15 vița trigătorilor și tuturor de obște, ca trist. pământ din aceatiși trupuri, întărite și când ear iei în acest Prinținat să se prinde Judecătorii a țâănt. Iașii, deci să publică dă negreșit, spre ologea ca știință pentru aflarea stelei zarFisionomiia. pise, cu adrogire că acel ce le va găsi, să le i. Ioan ți în vârstă de Alaci, la stat încredințăze Isprăvniciei, spre a le trimete la de minloc, la față roșcovar, părul capului Deșartament întru îndestularea jiluitorului, ni prilejul mergerei de la Borsec , la vrusla roș, sprincenile și măerețile, galbine, mihiiabă, la față stricat de vărsat, nasul și gura -