Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-10-22 / nr. 43

Mi păăneun vit ANUL Gi. a.-- l1n CIGN NII este „u ofițiiă esă odată pe ebștămănă, mai dănd miu pe lvă sou Sunaementuri, împresmă și cu lăun arvoi Mub nirifola cururu, partă nimuteaiu lli.72 02 722. C SV n-r-- trevilor Aantmee pănă la cea de istoveniceți saă cu juuruire a protocoalelor lor, și a cazului acemiuiuelice cuprinderea mnstrucțiilor regularisite și pusă în lucrare de cătră ispravnicul ținutului Fălciiu, spre a se păzi în ținerea arestanților de supt licuie iar un țănutal, se publică spre știința Zrugztorilor și a tuturor de obște un asemine novilment a Ds ale dregatorului numitului Vasili Roset, vădit în acest obiect. Pietrueții povățuitoare de chipul cu care su seție supt închisoare grosului de piatră aflat supt cheie canțeler de replăciiuni, pe vamvivocați, deosebit de atel al Poaitei. lL În acel crecor sta toți vinovații meie vor fi în crcetare crininalităe că de cetra leprănnicie, și trăiați în canalul judecătoresc, pentru omorire de oameni și prădășcuni de valoră însămnată. 2. Vinovații ce se vor prinde și se vor aduce la isprăvnicie, se vor supune supt în chiodăi, făcăt de puțină soare, însă vor sta despărțiți prin ră a ave întălțire vorbă. s sau c 3. Vinovații ce se vor aduce spre a se supune închisorii, la întrarea lor, mai întăi se vor revedui, (potrivit instrucțiilor și poroncilor de mai înainte,) cu cea mai mare scumpătare, de a nu ave nici un fel de instrument nici de metal, nici de lemn, precum nici tăios, acuzrzteri, nici șuliuc, sau altele aiuprări, despre slucuitori se stau întru paza lor, vor avdă purure îngriejăre la toată vinovaților de supt închisoare pe afară pentru trepuință. 4. Pentru păzire vinovaților la închisoarte grosului Isprăvnitiei, vor la patru slujitori zi și noante, în obahta ce totdeauna nelipsiți, : este făcută pentru ei supt privigerea și povățuire Stegariului de slujitori, slujitorii ceasavoi de asta zi și noante în așformă, cu slujia scoasă la cea, și se vor schimba ceasavoii pe rând după rasporomenia stegariului lor. 5. Vinovații ce se vor aduce la închisoare grosului, puinduse în ove zi se vor dezprăca de a lor hline și se vor îmbrăca cu straele vicii) No. 21. „43. peo sentițânut. gingaș DP pricinii, 1aci p.ăat Prevubrația se face în Imnn la Relacție, în țănuturi pe la Al. Same și. ipei pentru particulari este un galbăn pe an. T - apare S grăjerii care va revedui TTnia LE 71. IT. -