Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-01-23 / nr. 4

pă „A judecătoria ținutului Bacău. No. 61. Potrivit poroncilor Comisiei Cnitropicisri, urmate din îndemnul cererei Dsale Căminărecii 8 lencu Rafailă născută Roset, având a se rândui un sinșutron pe lângă Dej Căminăreasa asupra nevrăsnicilor fii, și a averii rămasă de la răposatul soțul Dsale, Judecătoriia au făcut chemări de a dreptul cătră rudele răzusatului cunoscute ei, ca să se înfățoșeze în prejudefie la 11 a curgătoarei, spre a să îndeplini mgiuire 15 din Așezământul Zritropicesc. însă fiiindcă la 4 termin nu au fost urmatoare nicii Una din fețile chiemat”", și pomenita Comisie are grabnic săgârșire acestei lucrari, să publică spre înștiințare tuturor rudelor răposatului, ca în termin de 20 zile socotit de la data publicației, negreșit să se înfățoșeze la aice, spre a se szvârși cuvenita lucrare. Judecătoriia ținutului Cușninii. No. 121. Dunu cerire Dsale Spătăresti Safta Andriuș, s'au scos a că vinde prin mezat posesio D. din mașiia Ținterimul de la Gârle acest țânut, pe vreme de trei ani întepitori de la viitoarea lună Cortie deci să publică spre înștiinștare doritorilor mușterei, carii în termin de 40 vile să se înfățoșeză la acest tribunal. No. 128. Potrivit jurnalului închiet de cătră sfatul familiei casii ruposatului Iordachi Cazmir, nu mai puțin și a îosunatățiii Comisiei Zustrepticii, s'au scos a să vinde prin mezat niște vii a răposatului, aflătoare la .. deci sa publică epic înuințari legiuiților pretendatori și a doritorilor mușterei de a le cumpăra, carii în termin de 40 zile, să se înfățoșeze la această șiudecătorie, spre mai departe lucrare. No. 119. ghorgi sin Mihance din Vultur, particulariic au vândut de veci Osale Post. Iordaci doi st. moșie din hotarul Homoceanca, în preț câte 80 lei stânjinul. Zapisul vânzarii sau încredințat vremelnitește, iar spre îngrivnțarea lerguiților pretendatori, să publică în termin de 6 luni. No. 248. Fiindcă săvărșirea hotăritului moșiei Mirteștii, a casii răps. Spat. Zinachi Negruții a D. Spat. Costachi Vlefteriu, a Monast.agatin; 2 L. Cologechie Reghistrator Costaci Cornei și a clironomilor răps. Scarlat Murguleț, de cătră Dulgherul acestui ținut, s'au hotărit a fi la 5 a viitoarei luni April, să publică spre întinnari sus numiților, ca în arătata zi negreșit să se înfățoșeze la fața locului, cu toate dovezile și arbitri din partele. Miudecătoriia ținutului Tecuciu. No. 54. Spre îndestularea Preoților Ștefan Grosul, Gheorghi Bulboaică și Costandin sin Căpt. Gavril Lazăr, de la Preoții Tanasie și Ilie Azzorești, împotriva a 20 strimjini pământ, care sau vândut către arătații mai sus, și în r’7 au eșit să avea vânzare, s'au scos a să vinde de veci prin mezat 3 pogoane vie dreaptă avere ce s'au găsit la Preoții Răzorești; deci să publică în termin de 6 luni epre tuiiințari regenițnor pretentatori, precum și în termin de 40 zile, (după acel de 6 luni), ține îștiiințare deritorilor măserii, carii terminele arătate, să se înfățoșeze la afect Tribunal No. 57. I. Dlui Camn. Costandin Botean, au vândut de veci neguțitoriului georgi Mane, o bucată loc din locul ce are în atst târg Tecuciu, în preț de 1500 lii. 2. Postelnici Ilie Ooatul, Polcv. Ioniță Fântână, i Mariia și Smaranda fiicele lui Ioan Țurul, au vândut de veci Cănt. Vasili Iosip. Un stânjin i 7 palme moșie din hotarul Trei bătrâni, în preș de 75 lei st. și un st. 4 palme din Sorcă, în preț de 53 leist. 3. Peculai Beldiman și Panaite Groza, a vândut de veci Cănt. Vasili Iosip, 37, stânjini moșie din hotarul Oprișăștilor desite din parte Vărlănească, în preț câte 50 mi stânjinul. 4. Polcovniceasa Soltana, Ioan Vărlan și Polcovnicul Vasili Dumitrescu, au vândut de veci Căpt. Vasili Iosip, 3 st. și 2 palme moșie, însăi 2 st. 5 palme din hotarul ce să pumeșt Trii eztruli, în preț câte 75 lei st. și 5 palme din hotarul Sorcă, socotit pe 54 lii st. 5. Costin Popa, au vândut de veci Cănt. 10 st. moșie din hotarul TreiVasili Iosin, vătrâni, în preț câte 100 lei st. G. Polcv, Ioniță Fântână, Panaiti greazău, Ioniță Bălan, Ioan Mintianu și Ioan Tana-