Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-06-03 / nr. 22

- 160 - viorima târgului Hușii. No. 388. Fiindcă terminul contracturilor de îndestulare a acestui târg, cu mănări, se împlinește la 1 păne, carne și lua viitoarei luni Octomvrie, și de la aceeași vreme urmează a se în contractului pe un alt an, se publică spre obșteasca știință ca toți anii ce vor fi doritori mușterei de a lua asupră le și această îndestulare, să se înfățoșeze în presudsifia acestei eforii cu sigure înscris chizășii, la 10, 20 și 28 a viitoarei luni Iulie, partă judană torbacă Divanul Domnesc. 1) No. 1376. - Procesul următor între Dei Sărdăreasa Incuța Vărgolici, și între Dlui Banul Dimitrie Drăgici, moșiia Gurgenii, cumpărat de la Dlui Nicolai „ Procesul următor după preLipan, s'au terminat spre căutare de cătră acest divan, la 22 18 pre curgător. 2) No. 1382 tențiia Catincăi sopii ripe Costachi Focșa, și a Paraschivii soțiia răpse. Costandin Focșa, asupra Dsale Sard. Vasilie Gălușcă, i cumnații săi curgători din Antohi Cimvală, Poste. Ioniță Negrun, Antohi Pe bunele cu frații lui curgători din Toma Nebunele, și Nicolai Micle, din Micle Poicu i alții ai lor, pentru pământ din moșiia Văbiștii, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan la 23 Iunie curgător. 3) No. 1383. Procesul următor după pretențiia Dlorelle clirevomilor răni. Post. Costachi Lazu, asupra Dlorsale: Cănt. Vnachi Ghindari, Pah. Șărpan Contăș, Ioan Bărlădeanul,i alții ai lor pentru 28 pogoane loc lin hotarul Crucea de sub ținutul Putnii, sminat spre căutare la 19 lupte curgător.Deci se publică spre îșștiințare tuturor fețelor ce facu parte în arătatele procesuri, c ca în însămnatele zile, pe greșit să se înfățeacest Divan, cu dovezile ce vor di având, căci la din împrotiră, se vor căuta nușeze lAcimai în ființa părților stăruitoare. Judecătoriia ținutului Sucecii. 1) No. 1154, 1155 și 1156. - D.Alecsandru Ciurea prin trei zanise, au vândut de veci săst. loc stărp în curmezini și căte 30 în lung ce are în tărgul Fălticeniuae proprietatea Doale Agăi Dimitrie Cantacuzin, adecă: 5 st. în curmeziș jidovului Iancu sin Iosăni 5 st. jidovului Bercu sin Iosip Bunicu, în preț câte 300 lei, și 4 st. în curmeziș jidovului Naftule sin Iosip, în preț de 240 lei. 2) No. 1222. - Dlui Slug. Jritrie Gheorghiu, particular au vândut de veci Dsale Pitar. Ioan Vasiliu, un loc stărp al seu cel are în târgul Fălticenii pe proprietate Dsale Agăi Namitre Vuiteanuziu, în mărime de 30 st. fața în curmeziș și 30 st. în lung, în preț de 840 lei. Zanisele arătatelor vănzări s'au încredințat vremelnicește, dar spre înștiințare legiuiților pretentatori, se publică în termin de luni. Judecătoriia ținutului Neamțu. 1) No. 1820. După cerire D sale Doftorului ghiling, s'au scos a se vinde de veci prin mezat o păreche case cu locul și cu toate heiurile cuprinse în ogrală, ce le are în târgul Petrii pe proprietatea DC Hat. Iordachi Costati. 2) No. 1921. Dună cerirea floarii soția mortului georgi Brișcariu, epitropă averii mortului, s'au scos a se vinde de veci prin mezat o căsuță ce are în târgul Pietrii la ulița Prundului pe proprietateasale Hat. Iordachi Costachi. Deci se publică spre înștiințarea legiuiților pretendatori și a doritorilor mușterei, carii în termin de 40 zile să se îndatoșeze la acest Tribunal. 1) No. 1932. Catinca Buțuiteasă împreună cu ginerile seu Săutr. Vasili Lilescu și soțiia sa Ecaterina, la vândut de veci jidovului Aron Scriitoriu, o crăciună a lor, în preț de 2300 lei. 2) No. 1935. - Ioan zăt Ioan Zamfir și soțiia sa, particular au vândut de veci lui Ioan sin Tristari Popa, o casă a lor cu locul ei, în preț de 280 lei. 3) No. 1977. - Inie Bărgăoanul și fiii sei, au vândut de veci Soale Polcv. Pavăl Sacară, o dugheapă a lor cu locul ei cu o căsuță în dos, în preț 770 lei. 4) No. 1980. - Costandin Giiincu și sopția sa Smaranda, particular au vândut de veni jidobului Moisi sin Manasc, o căsuță a lor cu locul ei în preț de 350 lei (Toate ante de mai sus agareturi se află în târnul Piescrii, pe proprietate D. Hat. Iordachi Costachi), pentru pământ din I' .