Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-11-11 / nr. 45

Ioan Ghelucanu, moșcia D-ile Carolești din ținutul Tutovii, în preț de 1125 galbini. Zapisele arătatelor vânzări, și actul de danie, s'au încredințat vremelnicește de cătră acest Dican, dar spre înștiințare legiuiților pretendatori, se publică în termin de 6 Luni. No. 4008. „Jiul Georgi sin Lunu și soțiia sa Ecaterina, prin înscris cătră acest Divan, propuind că din întămplare au gerdut zapisul cumpărăturii a 11 st. moștie din moșiia Budeștii ținut. Iașii, de la grigori Popa și soțiia sa care era întărit reve țic supt No. 5654 de desființatul Divan a țării de Sus, au cerut a li se da copie întărită de pe copila aflată în Divan cu statornica întărire, fiind și terminul legiuit a publicației împlinit, în urmarea căriari pereri pe de o parte li s'au stopozit sfemine copie, iar pe de alta se publică spre obșteasca știință, că găsind cineva acel Vanis să'l dee numiților, căci cătră altă față este fără putere și rămăne răsuflat. No. 4283. Pricina următoare între D. Corn. Iordachi Beldiman, cu diiaconul Gheorghi Munteanu și caltropomii răpndoaiei Anastasia fosta soție a numitului Mușataua, pentru pământ din moșiia Oțălenii, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, în cea mai des pe urma dată la 8 Ianuarie anul viitor 1846. S(npn privire că pe numitul Dișcon după lucrările înaintite nu eau putut afla spre a i se înmăna chiemările), deci se publică spre înștiințarea tuturor acelor ce facu parte în acest proces, iar mai cu samă a diiaconului Gheorghi Munteanu, ca în arătata zi Firan cu dovezile ce vor fi având, însuși sau prin legiuiți vechili, căci la fin împrotivă, prine greșit să se înfățoșeze la atest cina se va căuta numai în ființa părții stăruitoare, potrivit art. 371 din Reghement No. 4312. - Pumnarea va Beizade Nicolai Suțu, prin însturisui din 29 trecutei luni Oct. cătră acest Divan, Sard. Mădachi Perini, vechinul ce lau avut însărcineat în pricinile Luminării sale, după împrugiurari sau desfăcut de aceată înspriinare, deci potrivit cererii dubitări sale, se publică azteeta spre știință. No. 4077. În urmareau cererii, porunrii de aprozi rn raportul cu No. 1094, s'au scos în vânzare primeriat în puterea documentarilor, următoarele acaruturi rămasă de la răps, Grigori Luca, orice îndestularea fostei sale soții Zamfira, cu lipsurile vastirii altele, adecă: o prășină cu casă și locul lor vecinic aflătoare aice în capitalil Iașii în dreptul bisericii Sf. Nicolai Gospod, 10 pogoane, 1 firtă și 4 prăjini chie aflătoare la Odovești ținut. Putii, 7 vogoane vie cu livadă pe moșia Monast. Cetățuia Iașii supuse demii, și alte 6 pogoane vie cu livadă și pivniță arântoare pe moșiia Monast. Golian tot ținutul Iașii, deci se publică spre obșteasca și vița, ca toți acii ce vor fi doritori mușterei sau vor ave vreun fel de pretenție, să se înfățeșeze la acest Divan în termin de 40 zile. Cu adrăogire însă că cumpărătorii viilor au a se învoi cu proprietarii moșiilor pe care ele sunt, pentru cuvenita dare.Judecătoriia ținutului Iașii. Secțiia I. No. 5979. Dluj vorn. Iancu Ralitu, ctitor și enitron ni erinii SOf. Apostol Feoma din acest oraș la mahalaoa Păcurarii, particular au vândut de veli Sechelarului Alecsandru, o casă în calita proastă cu locul ei Gospod, aflătoare în aceiași mahala din jos de ținterimul catolicesc, în preț de 40 galbini. Zapisul vinizării s'au încredințat vremelnicește de cătră acest Tribunal, dar spre înștiințarea legiuiților pretendatori, se publică în termin de 6 luni. Judecătoriia . Dorothes. p. 3263. Din îndemnul prinit de an Dțti Iancu Cușciuc Fiiul răps. Gheorghi Cușuc, cuprinzător că la catagrafieire Hurtiilor casii răposatului Dsale părinte, între altelerau vă§t căalinsescu din aceleși hârtii, dapnia vinului seu gherghi Cuciuc, pe numele fiilor sei Ianachi și Gheorghi Cuniuc, o învoială între D. Ianaci Vuștuc și părintele vătuitorului, rima viețuirei sale, și un sunet de 109 galbini răsuflat, ce satură răpe. Vugine uru. Mavromati, pricum și altele amuitoare în cuiul ceii, pe care nu le ție minte în le oviede era, se publică spre oaștee ca știință țuntru ne- au cerut a se obști că pe Dlui