Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-06-03 / nr. 22

Arteșă Folo ofiițială est odată pe săntămână, mai dând încă și patre Sentemcenteri pe lupă. M 22- Prevuberația se Face în Iași și R.o. danție, în ținuturi pe la Dol. Samemii” Prețul pentru particulari este și galbăn pe an. PRINCIPATULUI MOLDAVIEI. IAȘII, DUMINICĂ 3 IUNIE VILĂU ANUL P. pP2. lăpa3 fepartamentul trebilor din lăuntru. No. 10.248. Dlui Spat. Vnachi Dragoș, prin înscris cătră Departament au facut arătare că la 84 trecutei luni Mai, i s'au furat (sau rătăcit) de pe moșiia Șante oameni din cerr, un armasar ca de 7 ani, la măsură de mijloc, la păr negru, cu albață pe ochiul drept, și umblător; deci se publică spre obșteasca știință, ca ori unde s'ar ivi asemine armasar, (care poate acum să a fi și slugănit), să se de îndată, și prin competenta Iemăvnicie să se trimită la acea a ținutului Iașii, de unde Dlui jăluitorul stși nează afla îndestulare, iar pe fața la care sar găsi să se de întercetare spre descoperirea farului. Vistegriia Moldaviei... No. 3493. Dlui Aga Dimitrie Ranet, prin înscrie cătră Visterie au cerut a se publica atăt adunările de iarmaroace ce prin hrisob are hărăzite a se face la târgușorul de pe moșiia Dsale Bucece din ținut. Botoșenii și anume: 1.-la, la Sft. Trei Ierarhi Ianuarie 30; al 2-le, în Duminica a 2-a a postului mare; al 3 le, la Sf. Apostol și Evanghelist Marcu, April 25; al A-le, la Aflarea cinstitului Caralf Ioan Botezătorul, Mai 25; al 5-le, la Nașterea Sf. Ioan Botezătorul, Iunie 24; al 5 le, la Sf. Mucenic Pandeleimon, Iulie 27; al? le, la Sf. Simioan Stălnicul, Sept. 1; al 8 le, la Sf. Apostol și Evangelist Luca, Oct. 18, și al 9 le, la Sf.Spiridon Dechemvrie 12), precum și ziua de târg în fieșcare săptămână Vinerea; deci se publică spre obșteasca șriință. No. 3479. Isprăvniciia ținut. Fălciiu, prin raportul cu No. Alu, înștiințează că la tu a trecutei luni April, au pribigit din satul Idricea acel ținut un lăcuitor anume Ioan Botezatul, împreună cu toata a sa familie, deci însămnăndui se aice fisionomiia, se publică spre ogigeasca știință, pentru po greșit aflarea și trimetere lui prin locul competent la următ. Fisionomia. Ioan Botezatul, în vârstă de 16 ani, la stat de mijloc, la iapă smolit și cam rusnat, părul capului negru, mustețile negri, cam groasă, în varbă are puțin păr alb, ras țărănește, ochii tulburi, ne gri verzi, corbește cam încet, îmbrăcat cu sucman și bernevici de sucman, căciulă peartă, antereu scurt vechiu, de anghină, și opinci în picioare.