Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-11-11 / nr. 45

ținutului părții. No. 9179. La această isprăvnicie urmana reclamație pornită din parte Dsale Petrachi Sava, vechii moșiei Goșmanii, asupra Dsale georghieș Manoliu, posesorul moșiei Bărcul, pentru banie și samavolnicie, deși îndestule chemări atăt cătră ei căt și prin Privighitorul de ocol li s'au făcut averi întru înfățoșere, însă cel întăi au arătat nesupunere deci pe de o parte li s'au mai făcut cunoscut prin Privihitorul de OCOLI; pr pe de alta se și publică spre îșștiințarea lor, ca la 15 a următoarei luni, negreșit să se înfățoșeze la această isprăvnicie, căci la din împrotivă se va potrivii degilor, partă jul: „ibtorbec . Divaul Domnesc. N ,O 1) No. 2769 . esul următor între l. Medelnic. N Cocriș, cu clironomii răps. și D. Slat. Nidin moșiia Rogca- Postelnic. Toaler , colai Bontăș, pentru păurțui rele, s'au terminat spre căutare de catră atesta; la 19 a curgătoarei luni Poemvrie. 2) No. 2760. - Procesul următor între Dei Spătăreasa EVlepco Gheorgiadi și sora Dsale Nastasiica Izmirliu, cu Dlui Post. Georghi Herveziu, pentru înpresurare moșiei Călugărenii le mo via drepții, s terminat spre căutare de catre ates an, la 23 a curgătarei lunii Noemvrie. Deci se arăli cu spre înștiințarea tuturor acelor ce facu mintenie ajutatele” , ca în însămnatele zile negrișit să se înfățoșeze la acesta cu dovezile ce vor fi având, însuși sau prin legiuiți vechili, căci la din împrotiră, pricina se va cerceta numai în ființa părților etc . pe temeiul art. 371 din Reglement- Divanul Apelatriv. No. 3991. Sigre îndestularea jidovului Iancu Berfeld, cu 280 galbini calete și a lor dobândă, ce cu singr formal are alul de la jidovul Ancea sin Avam Eliudă, sunt siguranție de amanet meșuri Unei dugene a lui cu locul ei de veii, aflătoare aice în capitalia Iașii la uliîn vuri mezat deci se publică spre s'au suos uitare la Răzoaei, s dugeana amaletarisită, obște ca știință, ca acii ce vor fi Alugitori mușterei sau vor ave vreun fel de pretenție, să se înfățoșeze la acest Divan în turul de 6 luni. intrare și li mai mici ce No. 2996. - Dlui Sard, gri pori Vruciuui, ru îeșnice cătră acest Divan, au cerut a i se vinde prin mezat țorile cu locul lor vecinic, și care sănt acum închiriete de ace cele mari. Rom. Nicu Mavrocordat, aflătoare live. n capitalii Iașii la mahalaoa numită liu veci Cărui săriei, cu acesta însă: 1 lu, că co trodul Dsale Zorn. Macrocordat, să rămi ne jignit pănă la lui, adecă pănă la 26 Oct. 1876, primind și cumpărătorul abia. al 2-le, că hudița ce este spre întrare acele case pe lăpgă vidul caselor Dsale; logofătului Alecu Ghica, să fie de apururea pentru ograda reserdaate a Dsale coe sănt la uliță; și al 3-le, că locul acestor case vânzătoare, fiind hotarit șii hotarnica din 1 iunie 1872, toate plasele ace lui loc sănt și sug vor stăpăni de cătră cumpărător în cuprindere acei hotarcici, afară numai de plasa despre răsurit, care rămăne răișu auită cu 2 et. 4 palme, din 26 ot. 6 palme - înțitata heturnica, fiindcă acei 2 A palme însă ține precut este ograda varsaletelor despre unire, rămevin cuntru tot, ina ajutu vreuii cutră ograda casele țelori mici de la aripă, în urcare curia trei se publică spre oașteeca gința, ca acii ce vor fi doritori mușterei,e sau verzue ere un fel de pretenție, să se ia acest et dicone în runin d de 360 zile. 1) No. 3891. - Dei - Mzțica pala Marchiză de Bănuț în unne cu sopul Deane Vianoil Marvizas Voanar, particular au venit de veci Dsale Couizului Dmitrie Cantacuzino, moșiile: Ciocași cu săliștile ei din ținutul Tutopii, și Gropștii cu svligile ei din ținutul Bacsăului, în preț le 90.000 galini. 2) No. 3894. - Flor: Logi, Ștefan, Porn, Iordachi și Cc Marincalla frați Catargișri, prica jleruite în scris au a fi greșit Monast. Paraticul, chiliile ce sănt făcute acolo de gărgintintecelor sale Legi. Costandin Catargiu. 3) No. 4004. - Di Cu. Tarsița Statati, particular la vândut de veci Ponponticeli --